Dat wordt er wel allemaal bij uitgelegd natuurlijk. En zo'n praktijk moet zich natuurlijk ook zo veel mogelijk indekken. Beetje in de categorie "dit product is gemaakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt" terwijl ik met mijn notenallergie nog nooit op een dergelijk product gereageerd heb. Maar het moet er nou eenmaal bij staan voor die paar mensen die daar wel op zouden kunnen reageren.quote:Op zondag 16 juli 2023 07:51 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik trek mijn wenkbrauwen ook op van het feit dat de praktijk van je vriendin mensen dingen afraadt zonder wetenschappelijke basis en waar ze zelf niet eens in gelooft.
Je gevoel is begrijpelijk, ook mbt die achtbaan.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik snap natuurlijk ook wel dat ik niet het leven van mijn vriendin kan gaan bepalen de komende 8 maanden. Zo bedoel ik het ook helemaal niet en ik had eigenlijk ook niet de indruk dat m'n post zo overkwam eerlijk gezegd. Ik ben gewoon van nature een beetje een glas halfleeg persoon en ik ben gewoon angstig dat het weer een miskraam wordt. Dat het vorige keer mis ging bij (volgens de verloskundige op basis van de grootte van de foetus) 8 weken en 6 dagen en dat dat terug rekenend exact de dag was dat we wél in achtbanen zijn geweest helpt mij niet in mijn angst...
Maar we kunnen er gewoon heel goed over praten samen, dus daar komen we wel uit. M'n vriendin is zelf ook nogal glas halfleeg en vanuit haar achtergrond denkt ze dus vooral aan alle dingen die mis kunnen gaan in plaats van goed. Zo maakt zij zich nogal druk dat we een keer tartaar bij het avondeten hadden toen we het nog niet wisten.
Maar wat ik zei, we beseffen ook wel dat we gewoon moeten blijven leven en we kunnen goed en makkelijk met elkaar praten over onze angsten. Dus ik bepaal helemaal niks over wat ze wel en niet mag, ik heb alleen tegen haar gezegd dat ik angstig ben als ze in een achtbaan zou gaan. Dat snapte ze heel goed maar ze moest er ook om huilen. Maar ze moest laatst ook huilen toen de kaas op was dus dat zullen ook zwangerschapshormonen zijn
[..]
Dat wordt er wel allemaal bij uitgelegd natuurlijk. En zo'n praktijk moet zich natuurlijk ook zo veel mogelijk indekken. Beetje in de categorie "dit product is gemaakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt" terwijl ik met mijn notenallergie nog nooit op een dergelijk product gereageerd heb. Maar het moet er nou eenmaal bij staan voor die paar mensen die daar wel op zouden kunnen reageren.
Jij ook Mahra! Ah bij jullie ook de 2e, leuk!quote:Op zondag 16 juli 2023 18:14 schreef Mahra het volgende:
Gefeliciteerd, Lily!
Wij hebben afgelopen dinsdag een goede echo gehad. Ik ben alweer 11 weken en 2 dagen nu en begin er meer vertrouwen in te krijgen.
Thanks! Gaan we weer gelijk op.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:12 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jij ook Mahra! Ah bij jullie ook de 2e, leuk!
Behalve vermoeidheid en af en toe iets misselijk best prima. Maar ben nog maar 5 wekenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:32 schreef Mahra het volgende:
[..]
Thanks! Gaan we weer gelijk op.
Hoe voel jij je?
Aaah naar is dat he! Er heerst ook iets van een griepje hoor ik om me heen dus wie weet was het dat, maar vervelend hoe dan ook. Hopelijk ondertussen wat opgeknaptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ugh… Ik let dus super goed op wat ik eet en heb afgelopen weekend op de een of andere manier toch voedselvergiftiging opgelopen. Geen idee waarvan, maar samen met dochter van 10, die het ook had, heb ik de hele nacht overgegeven. Zondag nog erg beroerd en gisteren ziekgemeld en de hele dag geslapen. De verloskundige maakt zich geen zorgen om de baby, die gezellig bleef bonken tijdens het overgeven, wat overigens niet echt meehielp, maar toch vond ik het best even spannend. Had bijna het idee dat ze mee omhoog zou komen
Nee, het was echt een voedselvergiftiging. Mijn dochter en ik hadden hetzelfde gegeten die avond en mijn vriend iets anders, dus waarschijnlijk was het 1 van die dingen die niet meer goed was. Het begon ook ongeveer gelijk en was ook ongeveer gelijk klaar. Had echt met haar te doen, zeker omdat ik zelf te beroerd was om iets voor haar te betekenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaah naar is dat he! Er heerst ook iets van een griepje hoor ik om me heen dus wie weet was het dat, maar vervelend hoe dan ook. Hopelijk ondertussen wat opgeknapt
Ik zou wel even bloeddruk laten meten bij de verloskundige. Of iig even over bellenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:23 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Oh ik heb sinds vorige week opgezette voeten en enkels. Voel me echt net een olifant. Iemand tips?
Probeer zo min mogelijk zout te eten en drink veel water. Valt me op dat ik niet meer absurd vaak hoef te plassen dus volgens mij zakt het meteen naar m’n enkels 🤪
Gezwollen enkels en voeten zijn helaas normaal in dit stadium van de zwangerschap en zeker met hogere temperaturen. Het is wel rot, ik loop er ook mee. Zo’n beetje het enige van mijn lichaam wat altijd slank wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:52 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik zou wel even bloeddruk laten meten bij de verloskundige. Of iig even over bellen
Steunkousen!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:23 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Oh ik heb sinds vorige week opgezette voeten en enkels. Voel me echt net een olifant. Iemand tips?
Probeer zo min mogelijk zout te eten en drink veel water. Valt me op dat ik niet meer absurd vaak hoef te plassen dus volgens mij zakt het meteen naar m’n enkels 🤪
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik meld me met baby uit buik. Vanochtend om 6:27 is L.ana geboren, na een bevalling van 7,5 uur. Ze doet het supergoed. Ik ben kapot maar kan niet slapen omdat ze zo lekker babygeluidjes aan het maken is
Gefeliciteerd! Wat een leuke naam en wat fijn dat het zo goed gaat. Geniet ervan ❤quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik meld me met baby uit buik. Vanochtend om 6:27 is L.ana geboren, na een bevalling van 7,5 uur. Ze doet het supergoed. Ik ben kapot maar kan niet slapen omdat ze zo lekker babygeluidjes aan het maken is
Gefeliciteerd! Leuke naamquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ahhhh gefeliciteerd met jullie meisje!! Mooie naamquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaa ze is er! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eindelijk! Hartelijk gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |