SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
Piet Veerman of The Cats, daar wil ik vanaf wezen. Met een klassieke cover.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Hier wil ik inderdaad vanaf wezen
Narigheid dit
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Deze single heb ik redelijk aan flenters gedraaid
quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
Dit komt uit een musical. Westside Story?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef livelink het volgende:
Komt toch waarschijnlijk niet uit een musical. Wel een heel mooi nummer![]()
![]()
Dit is INXS - New Sensation
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Linda rondstadt en aaron neville don’t know much
https://en.wikipedia.org/wiki/This_Is_My_Song_(1967_song)quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef livelink het volgende:
Komt toch waarschijnlijk niet uit een musical. Wel een heel mooi nummer![]()
![]()
Dit is INXS - New Sensation
Nu je het zegt.....quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
Je bent vanavond wel van de duo's, Melting
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/This_Is_My_Song_(1967_song)
Ja.... ik zou dat nooit geraden hebben.quote:
Nog nooit van gele frambozen gehoord.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Rondje geoogst in de tuin: paar aardbeien, de eerste gele frambozen en toen nog een handvol kamille om te drogen voor thee
Net zo lekker als rode/roze. Had ze in de vorige tuin en in mijn tuin in Utrecht ook. Heb nu 4 frambozen struikjes staan, 2 gele en volgens mij wordt er nu een struikje rode ook rijp en dan heb ik nog een herfstframboos staan. Ooit moet er nog meer bij, net als van die kruisingen als tayberry en loganberry, allemaal erg lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit van gele frambozen gehoord.
Hoe smaken die?
Lekker. De framboos van mijn buurvrouw is door de schutting naar mij gegaan en daar heb ik ook al een aantal roze frambozen van gegeten. Zo lekker. Soms zijn vluchtelingen wel leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Rondje geoogst in de tuin: paar aardbeien, de eerste gele frambozen en toen nog een handvol kamille om te drogen voor thee
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. De framboos van mijn buurvrouw is door de schutting naar mij gegaan en daar heb ik ook al een aantal roze frambozen van gegeten. Zo lekker. Soms zijn vluchtelingen wel leuk.
Frambozen wandelen graag, ideaal dat ze bij jou terechtkomen. Mijn braam in Utrecht kwam ook deels bij de buurvrouw terecht, ik moest van haar altijd opletten met snoeien dat ik die tak niet doorknipte. Braam on de vorige tuin deed niks, hier een nieuwe doornloze neergezet, ik hoop dat die wel wat gaat doen, hij groeit inmiddels wel watquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. De framboos van mijn buurvrouw is door de schutting naar mij gegaan en daar heb ik ook al een aantal roze frambozen van gegeten. Zo lekker. Soms zijn vluchtelingen wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |