Het centrum van Amstenrade en Oirsbeek liggen ook ongunstig, stukje lager dan omringende akkers en woonwijken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centrum Valkenburg ligt qua afwatering op een heel ongunstige plek en door een niet vooruitziende blik qua bouw is het heel lastig om bij extreme regen effectief het water goed af te voeren, ondanks de Geul.
welkomquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Speedfight het volgende:
Heeey wat leuk dat er een juichbaak slowchat is, ik zie t nu pas![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Speedfight het volgende:
Heeey wat leuk dat er een juichbaak slowchat is, ik zie t nu pas![]()
aaah SF kwam hier dus ook alquote:
had nog geen nieuws gelezen.. heftig dat amstenrade weeer onderwater staat. idd zoveel gedaan daar al......quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)door-hevige-regenval
Mijn geboortedorp op 19:36 update
Ze hebben daar al zovele gedaan tegen het water afgelopen 20 jaar...
euhhhh onderhoud aan stuw???quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had nog geen nieuws gelezen.. heftig dat amstenrade weeer onderwater staat. idd zoveel gedaan daar al......
Door de combinatie van onderhoudswerkzaamheden aan de stuw in Roermond en het noodweer, bestaat de mogelijkheid dat de Maas daar hoger blijft staan. Dat laat Rijkswaterstaat weten.quote:
`ik zit hier te lachen.. ik woon hier en jij weet ditquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door de combinatie van onderhoudswerkzaamheden aan de stuw in Roermond en het noodweer, bestaat de mogelijkheid dat de Maas daar hoger blijft staan. Dat laat Rijkswaterstaat weten.
skat staat gewoon in dat artikelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
`ik zit hier te lachen.. ik woon hier en jij weet dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat is mooi shit.. in roermond al een keer flink overstroomt
Oh dan heb ik t niet herinnerdquote:
quote:
't is heel ernstig gesteld met mijn geheugenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zo jong en dan al zo vergeetachtig![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
't is heel ernstig gesteld met mijn geheugen
Met mijn ook dan geloof ik.....ik herinner jouw hier ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
't is heel ernstig gesteld met mijn geheugen
Wellesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |