Misschien hebben de Belgen wel hetzelfde probleem als de Nederlandse vrouwen in Tokio? Allemaal potentiële winnaars. Wout zou ook wel willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit lijkt me bij de Belgen op het lijf van Philipsen geschreven.
Ik ben echt ziedend dat ze ten zuiden van Parijs de zwaarste klimmetjes overslaan.quote:
Dat wordt inderdaad een ding maar als ze Wout in de Mathieu rol zetten en dan Remco en 2 anderen om alles te controleren hebben ze op dit parcours een enorme kans op Olympisch goud.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Misschien hebben de Belgen wel hetzelfde probleem als de Nederlandse vrouwen in Tokio? Allemaal potentiële winnaars. Wout zou ook wel willen natuurlijk.
Het is misschien net genoeg om de echte rassprinters te lossen maar verder is het de OS onwaardig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben echt ziedend dat ze ten zuiden van Parijs de zwaarste klimmetjes overslaan.
Nou ja, dit lijkt mij voor Mathieu wel een ideaal parcours. Misschien nog een dubbel als het dit jaar in Glasgow goed bevaltquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is misschien net genoeg om de echte rassprinters te lossen maar verder is het de OS onwaardig.
Mathieu rent snel naar de MTB als hij zich plaatst met dit parcours.
Niet lastig genoeg lijkt me om het verschil te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou ja, dit lijkt mij voor Mathieu wel een ideaal parcours. Misschien nog een dubbel als het dit jaar in Glasgow goed bevalt
Mogen maar 4 renners per land starten toch? En vast ook wel weer de regel dat de tijdrijders moeten dubbelen. Dan is er weinig ruimte voor knechten..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een ding maar als ze Wout in de Mathieu rol zetten en dan Remco en 2 anderen om alles te controleren hebben ze op dit parcours een enorme kans op Olympisch goud.
Het zijn toch allemaal van die kasseitjes rond Montmartre? Zo’n kassei-klim is echt wel een stuk lastiger. Ik denk dat Pogi dit ook wel wat vindt…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet lastig genoeg lijkt me om het verschil te maken.
Laatste OS nog 5 per landquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mogen maar 4 renners per land starten toch? En vast ook wel weer de regel dat de tijdrijders moeten dubbelen. Dan is er weinig ruimte voor knechten..
Ja, maar bij de vrouwen deden er 4 per land mee en ik dacht gelezen te hebben dat ze dat ook bij de mannen in zouden voeren omdat het totaal aantal deelnemers omlaag moet (maar kan zo geen bericht terugvinden)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste OS nog 5 per land
https://www.procyclingstats.com/race/olympic-games/2021/startlist
Was ook alleen de top 5 landen dus gaat maar om een paar deelnemers.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar bij de vrouwen deden er 4 per land mee en ik dacht gelezen te hebben dat ze dat ook bij de mannen in zouden voeren omdat het totaal aantal deelnemers omlaag moet (maar kan zo geen bericht terugvinden)
Dat is wel heel lastig met 4/5 man. Zelfs Wiggins die een motor had ingeslikt werd op een hoopje gereden in Londen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een ding maar als ze Wout in de Mathieu rol zetten en dan Remco en 2 anderen om alles te controleren hebben ze op dit parcours een enorme kans op Olympisch goud.
Niet elke OS hoeft voor de beter klimmende klassieke renners te zijn toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is misschien net genoeg om de echte rassprinters te lossen maar verder is het de OS onwaardig.
Hij glundert.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En met wegrit goud. Wie gaat hem terughalen in een peloton van 90 renners met Wout in het wiel?quote:
Slechts 40 mannen minder, wat scheelt het. In het kader van de fantastische emancipatie moest het aantal gelijk getrokken worden en dus zijn er nu maar 180 startplekken, die evenredig verdeeld moeten zijn over de mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was ook alleen de top 5 landen dus gaat maar om een paar deelnemers.
Wat maakt het uitquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Duitser die Rebellin heeft vermoord gaat uitgeleverd worden aan Italië, erg mooi.
Stukje gerechtigheid. Plus het gegeven dat hij dan mogelijk een tijd geen andere mensen meer in gevaar kan brengen.quote:
Dat laatste is wel goed ja. Daar heb je gelijk in. Had die gozer daarna ook niet nog een ongeluk veroorzaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje gerechtigheid. Plus het gegeven dat hij dan mogelijk een tijd geen andere mensen meer in gevaar kan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |