Die nieuwe gast bij Glasdrive van EF gaat ook schroeien?quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Maar dan nog vind ik het redelijk badass dat zij ondanks de ingijpende politie raids van vorig jaar gewoon keihard door zijn gegaan met dit circus. Het nontalent en tevens 37-jarige wereldwonder Luis Mendonca, wielrenner en banketbakker + taxichauffeur rijgt gewoon nog de zeges aan één ondanks dat hij vorig jaar door zijjn eigen team werd buiten gesloten van de Volta omdat hij het iets te bont maakte. Glassdrive FTW. Forever.
[ afbeelding ]
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die nieuwe gast bij Glasdrive van EF gaat ook schroeien?
Ik zie in Twitter comments wat berichten voorbij komen dat Foss gezegd zou hebben dat hij de Vuelta niet gaat rijden, terwijl Kuss dan juist weer gezegd zou hebben dat hij ooit een keer 3 grote rondes in een jaar wil doen...quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:42 schreef Marcoss het volgende:
Kuss, Roglic, Gesink, Kelderman, Vader, Foss, Leemreizer, Valter en Bouwman de voorselectie voor de Vuelta. Nog 1 afvaller dus
Al lijkt het vooral een gok van WF te zijn als ik het artikel zo lees
edit: oh, dat artikel is al veel ouder, maar nu opnieuw geplaatst? Kuss zal sowieso vast geen 3e grote ronde rijden
Rodriguez 2 grote rondes ja?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:35 schreef TAmaru het volgende:
Goh, de Vuelta heeft een steeds mooier deelnemersveld dit jaar zeg ... Evenepoel, Roglic, Thomas, Carlos Rodriguez, Ayuso, Almeida, Mas ... wordt een mooi spektakel hopelijk. Pogacar zie ik zeker niet de Vuelta doen. Misschien nog een klassieker aan het einde van het seizoen, maar meer niet. Denk dat hij op is.
We gaan Celano missen en voor de rest niemand.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:31 schreef Mani89 het volgende:
Dit zat eraan te komen maar alsnog een grote klap voor het prachtige Aziatische wielrennen.
[ afbeelding ]
Ja staat wel gepland jaquote:
Hij wordt wel overal gemeld als rijdend. Procyclingstats, Wielerflits.quote:
Wel een hele lange tijdrit voor zo’n rondje. Hadden waarschijnlijk gehoopt op deelname van Evenepoel?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Tour de Wallonie heeft een stuk meer tijdritkilometers dan de Tour de France, lachwekkend. Desalniettemin zeer blij mee en bovendien zeer geïntrigeerd in hoeverre Tarling in staat is Pippo hier te bedreigen. Qua lengte en design zeer vergelijkbaar met Glasgow.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hij wordt wel overal gemeld als rijdend. Procyclingstats, Wielerflits.
Uit een interview van anderhalve week geleden.quote:Carlos is a long-distance runner, and my feeling is that he will be better in the third week than in the first. Nobody knows where it can go”, adds Zandio. He is the new Tour man for Spain, which does not have La Vuelta on its roadmap
Grootheid. Racistisch Europees wielrennen, let eens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |