Ja Nattekat zegt we Harmonie niet serieus moeten nemen, internationaal staat Harmonie bekend als een goed model.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik las net dat we Harmonie niet serieus moeten nemen.
ICON is beduidend minder dus het wordt niet wat denk ik
Ditquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja daar zit ik al in, maar er valt nog niks
Het is al lang mooi dat het voorlopig nog steeds 'maar' 24 graden is buiten, alles wat nu nog komt aan neerslag is bonusquote:
Ligt er misschien aan waar in Eindhovenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:21 schreef d.k. het volgende:
Rond Eindhoven is nu gestopt met matig regenen, het regent nu met van die grote druppels die luchtbellen in plassen maken. En die plassen komen nu ook rap, want het regent goed door. Wel nog steeds keurig recht naar beneden dus ramen blijven lekker open om af te koelen.
Oost van Eindhoven, regent lekker door. Maar niet zo dat je geen hand voor ogen meer ziet ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan waar in EindhovenRondom Strijp-S is het nog vrij mild qua regen
Yup, geen 25 graden in Volkel (dacht ik) = einde hittegolf hieroquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:38 schreef DemonRage het volgende:
De regionale hittegolven in het zuiden van het land zijn nu ook wel afgelopen.
Op de laatste paar beeldjes zie je het in Duitsland (rechtsonder) flink knallen (dikke supercell daar):
https://www.weerplaza.nl/satelliet/
Niet zo negatief joh!quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:09 schreef Scrummie het volgende:
Het is hier ten opzichte van vanochtend erg broeierig.
Wat een nattigheid. Is dat toevallig Woensel-West?quote:
Mierlo-Hout.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat een nattigheid. Is dat toevallig Woensel-West?
Woon je in heel Limburg tegelijk?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
En het is alweer kurkdroog. Kleine 10 minuten, denk nog geen 0.05 mm regen
Code Oranje
Nee, maar kom op zeg. Twee keer code oranje, twee keer gingen we eraan. Er is nog geen 1 mm regen gevallen hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |