Is t een meisje dan wordt het vast Andrea.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes wil een tweede kindje.
"Ik hoop stiekem nog een keer vader te worden. Ook omdat ik de eerste jaren van Dré toch wel veel gemist heb", aldus André over zijn kinderwens. "Dat had met werk te maken, maar de momenten dat ik wel vrij had, had ik mijn tijd beter kunnen besteden."
André wil wel nog op de bühne blijven staan. "De Kuip doen is echt mijn droom", zegt hij over zijn ambitie om in het Rotterdamse stadion op te treden. "Verder heb ik de afgelopen jaren best wat dingetjes meegemaakt en ik zie dat dit onder de jeugd ook speelt. Ik hoop dat ik daar ooit wat mee kan doen. Het is nu nog wat vroeg, maar dat vind ik ook mijn plicht."![]()
https://www.shownieuws.nl(...)il-een-tweede-kindje
Wat is het toch ook een simpele imbeciel! Beter zou hij een sterilisatie als zijn plicht kunnen zien want echt niemand zit te wachten op nog zo een Hazes Tokkie nazaat
Hij heeft zoveel gemist van dreetjequote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
"Ik hoop stiekem nog een keer vader te worden. Ook omdat ik de eerste jaren van Dré toch wel veel gemist heb", aldus André over zijn kinderwens. "Dat had met werk te maken, maar de momenten dat ik wel vrij had, had ik mijn tijd beter kunnen besteden."
André wil wel nog op de bühne blijven staan. "De Kuip doen is echt mijn droom", zegt hij over zijn ambitie om in het Rotterdamse stadion op te treden. "Verder heb ik de afgelopen jaren best wat dingetjes meegemaakt en ik zie dat dit onder de jeugd ook speelt. Ik hoop dat ik daar ooit wat mee kan doen. Het is nu nog wat vroeg, maar dat vind ik ook mijn plicht."![]()
Wat is het toch ook een simpele imbeciel! Beter zou hij een sterilisatie als zijn plicht kunnen zien want echt niemand zit te wachten op nog zo een Hazes Tokkie nazaat
Echt he.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:31 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel gemist van dreetje
Goeie redenering om er nog eentje te willen
Kunnen we al een mooie datum gaan bedenken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef Mrmime het volgende:
Monique zit ondertussen al druk te temperaturen
24-04-24quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen we al een mooie datum gaan bedenken?
Alles voor perfecte datum toch?quote:
Dat je je laat overhalen (Mo) om je zoon André te noemen vond ik al zo ernstig. Echt, waarom?! Stel inderdaad dat hij (ooit) een dochter krijgt, met wie dan ook, denk ik echt dat je gelijk krijgt,quote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is t een meisje dan wordt het vast Andrea.
Alleen al dat 'ie op deze manier redeneert zegt meer dan 1000 woorden over zijn gebrekkige mentale staat.. De eerste is wat mislukt dus maken we er gewoon nog een. Sjongejonge wat een treurnis dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
quote:
Uit respect voor de grote André Sr. en ik hoor het Rochel gewoon zeggen met haar krakende rookstem.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat je je laat overhalen (Mo) om je zoon André te noemen vond ik al zo ernstig. Echt, waarom?!
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Uit respect voor de grote André Sr. en ik hoor het Rochel gewoon zeggen met haar krakende rookstem.
dat heeft geen zin, ze heeft weleens verteld dat ze niet zwanger kan worden via de natuurlijke weg. Bovendien is ze 45, dus als Dre zich nog een keer wil voortplanten zal hij het elders moeten zoeken denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef Mrmime het volgende:
Monique zit ondertussen al druk te temperaturen
Of naar Italië of Spanje daar laten vrouwen in de middelbare leeftijd die een kind willen zich behandelen.quote:
nee, ze heeft nog ergens iets in de vriezerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat heeft geen zin, ze heeft weleens verteld dat ze niet zwanger kan worden via de natuurlijke weg. Bovendien is ze 45, dus als Dre zich nog een keer wil voortplanten zal hij het elders moeten zoeken denk ik.
Een lijk ?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
nee, ze heeft nog ergens iets in de vriezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |