abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 augustus 2023 @ 12:24:41 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210474079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 07:10 schreef roos94 het volgende:

[..]
Is t een meisje dan wordt het vast Andrea.
Dat je je laat overhalen (Mo) om je zoon André te noemen vond ik al zo ernstig. Echt, waarom?! Stel inderdaad dat hij (ooit) een dochter krijgt, met wie dan ook, denk ik echt dat je gelijk krijgt, :'(. Of Rachel natuurlijk, :'). Ik weet niet wat erger is.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210474542
Friedel
  woensdag 30 augustus 2023 @ 13:24:27 #213
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_210474693
quote:
8s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 00:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes wil een tweede kindje.

"Ik hoop stiekem nog een keer vader te worden. Ook omdat ik de eerste jaren van Dré toch wel veel gemist heb", aldus André over zijn kinderwens. "Dat had met werk te maken, maar de momenten dat ik wel vrij had, had ik mijn tijd beter kunnen besteden."

André wil wel nog op de bühne blijven staan. "De Kuip doen is echt mijn droom", zegt hij over zijn ambitie om in het Rotterdamse stadion op te treden. "Verder heb ik de afgelopen jaren best wat dingetjes meegemaakt en ik zie dat dit onder de jeugd ook speelt. Ik hoop dat ik daar ooit wat mee kan doen. Het is nu nog wat vroeg, maar dat vind ik ook mijn plicht." :')
https://www.shownieuws.nl(...)il-een-tweede-kindje

Wat is het toch ook een simpele imbeciel! Beter zou hij een sterilisatie als zijn plicht kunnen zien want echt niemand zit te wachten op nog zo een Hazes Tokkie nazaat :r
Alleen al dat 'ie op deze manier redeneert zegt meer dan 1000 woorden over zijn gebrekkige mentale staat.. De eerste is wat mislukt dus maken we er gewoon nog een. Sjongejonge wat een treurnis dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door girlnextdoor. op 30-08-2023 14:05:32 ]
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 augustus 2023 @ 13:50:06 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210474966
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 13:11 schreef quirina het volgende:
Friedel
:r
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210475071
Ellen O+
Alius aliud dicit
pi_210475172
quote:
17s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat je je laat overhalen (Mo) om je zoon André te noemen vond ik al zo ernstig. Echt, waarom?!
Uit respect voor de grote André Sr. en ik hoor het Rochel gewoon zeggen met haar krakende rookstem.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 augustus 2023 @ 14:14:24 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210475199
quote:
3s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 14:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Uit respect voor de grote André Sr. en ik hoor het Rochel gewoon zeggen met haar krakende rookstem.
:'). Alles voor Dré, hè.
pi_210478247
quote:
17s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:'). Alles voor Dré, hè.
Zo zou hij het gewild hebben.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 20:24:14 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_210479183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef Mrmime het volgende:
Monique zit ondertussen al druk te temperaturen
dat heeft geen zin, ze heeft weleens verteld dat ze niet zwanger kan worden via de natuurlijke weg. Bovendien is ze 45, dus als Dre zich nog een keer wil voortplanten zal hij het elders moeten zoeken denk ik.
pi_210479655
De draagmoedertrend...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210481196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
De draagmoedertrend...
Of naar Italië of Spanje daar laten vrouwen in de middelbare leeftijd die een kind willen zich behandelen.
  Spellchecker woensdag 30 augustus 2023 @ 22:12:41 #222
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210481303
quote:
3s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 20:24 schreef Aventura het volgende:

[..]
dat heeft geen zin, ze heeft weleens verteld dat ze niet zwanger kan worden via de natuurlijke weg. Bovendien is ze 45, dus als Dre zich nog een keer wil voortplanten zal hij het elders moeten zoeken denk ik.
nee, ze heeft nog ergens iets in de vriezer
  Trouwste user 2022 woensdag 30 augustus 2023 @ 22:15:19 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_210481385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 22:12 schreef maily het volgende:

[..]
nee, ze heeft nog ergens iets in de vriezer
Een lijk ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker woensdag 30 augustus 2023 @ 22:21:52 #224
197773 crew  maily
pi_210481532
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 22:15 schreef tong80 het volgende:

[..]
Een lijk ?

_O-

eitjes :s)
pi_210487228
Niemand stemt op André Hazes jr.

Oei, oei, oei: nederlaag na nederlaag voor die arme André Hazes jr. Trekt alle uitzendbureaus in de regio leeg om stemmen te ronselen voor de Televizier, staat hij niet eens in de voorlopige top tien! :D
https://www.mediacourant.(...)ronselaars-op-matje/
pi_210490557
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 14:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Niemand stemt op André Hazes jr.

Oei, oei, oei: nederlaag na nederlaag voor die arme André Hazes jr. Trekt alle uitzendbureaus in de regio leeg om stemmen te ronselen voor de Televizier, staat hij niet eens in de voorlopige top tien! :D
https://www.mediacourant.(...)ronselaars-op-matje/
Lag ook aan de “geloofwaardige inhoud” van de docu serie.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 augustus 2023 @ 19:23:16 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_210490575
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 19:21 schreef quirina het volgende:

[..]
Doet niet terzaken. Meilandjes acteerden ook naar een prijs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210530674
Aanstaande woensdag dient het hoger beroep in de zaak tegen Rachel en haar dochter Roxeanne Hazes.
https://www.ditjesendatje(...)e-weer-in-rechtszaal
pi_210533535
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 19:21 schreef quirina het volgende:

[..]
En dan is het weer aftellen totdat die lapswans zonder ruggengraat weer zich stort op de drank, drugs en andere vrouwen omdat hij niet met tegenslagen kan om gaan...
pi_210538209
Rachel Hazes vindt media kortzichtig: ‘Allerergste juice? Briefgate!’

Rachel Hazes vindt het ‘kortzichtig’ als de media schrijven dat ze een vaste klant is bij de rechtbank en alleen maar ruzie met iedereen maakt. “Dat vind ik wel een beetje jammer.
https://www.mediacourant.(...)ste-juice-briefgate/

Voor een artikel zonder zijpaden en bijrollen voor iedereen en zijn moeder zie
https://www.ditjesendatje(...)-twintig-rechtszaken

[ Bericht 22% gewijzigd door Bep-Vetklep op 05-09-2023 12:36:59 ]
  dinsdag 5 september 2023 @ 12:29:20 #231
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210538255
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 13:11 schreef quirina het volgende:
Friedel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Spellchecker woensdag 6 september 2023 @ 11:24:18 #232
197773 crew  maily
pi_210547871
Roxeanne Hazes afwezig bij hoger beroep moeder Rachel; ik weiger leugens te voeden
quote:
Roxeanne Hazes is woensdag niet aanwezig bij het hoger beroep dat haar moeder Rachel heeft aangespannen. Roxeanne liet aan het begin van de zitting via een verklaring weten dat de eerdere uitspraak van de rechter toont dat er “aantoonbaar niets fout is gegaan” en gaf aan blij te zijn de keuze te hebben om niet aanwezig te zijn.

“Helaas is mijn moeder in hoger beroep gegaan. Ze wenst alsnog een voorlopig getuigenverhoor met vragen waarvan ze het antwoord al kent”, verklaarde de advocaat van Roxeanne (30) namens haar. “Gelukkig heb ik de keuze niet aanwezig te zijn.”

Het doet haar verdriet dat de anderen “die me dierbaar zijn deze keuze niet hebben”. “Zij moeten zich opnieuw verdedigen tegen aantoonbare leugens. (...) Ik weiger dit te voeden. Uit respect voor het hof geef ik daarom deze korte verklaring.”

De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel (53) haar voormalige zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over de betaling van een factuur van 24.000 euro voor een coachingsprogramma. De rechtbank wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. De weduwe van André Hazes sr. ging daarop in hoger beroep.

Rachel Hazes liet eerder deze week aan Shownieuws weten dat ze alleen naar de rechtbank stapt “om haar gelijk te halen en om voor gerechtigheid te gaan”. Rachel was het afgelopen jaar in meerdere rechtszaken verwikkeld.

Volmacht
Eén zaak tussen Hazes en Van Beek ging over een geldbedrag dat Rachel eist van haar ex-vriendin vanwege een vermeende huurschuld. Een andere zaak gaat over een volmacht die Rachel in 2016 had verstrekt aan Van Beek na een inzinking. Van Beek en dochter Roxeanne zouden misbruik van die volmacht hebben gemaakt, stelt Rachel. De zitting, waarin Rachel een mondelinge toelichting geeft op haar verzoek, dient woensdag. De zaak tussen Rachel en haar dochter ging over de vraag wie zich de erfgenaam van André Hazes sr. mag noemen.
pi_210548999

- Uitspraak hoger beroep Rachel Hazes volgt op 24 oktober

Roxeanne Hazes bevestigt: ‘Rachel heeft jarenlang iedereen getapet’

Roxeanne Hazes bevestigt de juice dat haar moeder Rachel Hazes er een handje van heeft om gesprekken op te nemen, zelfs met haar eigen kinderen. “Jarenlange tapete ze iedereen.”

https://www.mediacourant.(...)ng-iedereen-getapet/

- Naar het schijnt start Rox toch een bodemprocedure in de erfeniszaak . *O*
  Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2023 @ 13:31:04 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_210549104
Rachel Hazes hoort volgende maand of haar dochter Roxeanne en haar voormalige zakenpartners alsnog door een rechter gehoord mogen worden. Het gerechtshof in Amsterdam doet op 24 oktober uitspraak, werd woensdag duidelijk tijdens de behandeling van het hoger beroep. Bij deze zitting was Roxeanne niet aanwezig.

De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel haar voormalige zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over een factuur van 24.000 euro voor een coachingsprogramma en wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. De weduwe van André Hazes sr. ging daarop in hoger beroep. Rachel kreeg een paar jaar geleden een inzinking en gaf de toenmalige zakenpartners Van Beek en Israël in 2016 een volmacht om namens haar op te treden. Gedurende de volmacht, die duurde tot begin 2018, zouden haar belangen niet goed zijn behartigd.

Tijdens de zitting van woensdag benadrukte advocaat Royce de Vries, die Rachel bijstaat, dat Rachel niet goed geïnformeerd is over keuzes die de toezichthouders hebben gemaakt. Ook zou er misbruik zijn gemaakt van de volmacht. „De tapes bevestigen dat Hazes geheel niet op hoogte is gehouden door de gevolmachtigden”, lichtte hij toe, doelend op een drietal opnames van gesprekken die Hazes bezit. Het is daarom „van belang om de getuigen nog eens onder ede te horen”, stelde De Vries. „Het is onbegrijpelijk dat het verzoek maar beperkt is toegezegd.”

Dieven
De advocaat van Roxeanne, Van Beek en Israël stelde tijdens de zitting dat Van Beek en Israël worden „geframed als dieven, terwijl niet bewezen is dat ze tienduizenden euro’s naar hun rekening hebben gesluisd, zoals De Vries beweert.” Ook liet de advocaat weten geen nut te zien in een getuigenverhoor. „Alles blijkt getaped te zijn. Wat gaat een voorlopig getuigenverhoor de partijen verder brengen?”

Van Beek liet aan het einde van de zitting weten dat dit volgens haar „moet stoppen.” „Wij hebben ons met hart en ziel gegeven voor onze vriendin”, voegde Israël daaraan toe. „Rachel probeert een vertekend beeld neer te zetten.” Roxeanne was niet bij de zitting aanwezig, maar liet in een verklaring weten dat de eerdere uitspraak van de rechter bewijst dat er „aantoonbaar niets fout is gegaan.” Ze gaf aan blij te zijn de keuze te hebben om niet aanwezig te zijn.

Roxeanne afwezig
Roxeanne liet aan het begin van de zitting via een verklaring weten dat de eerdere uitspraak van de rechter toont dat er ’aantoonbaar niets fout is gegaan’ en gaf aan blij te zijn de keuze te hebben om niet aanwezig te zijn. Het doet haar verdriet dat de anderen „die me dierbaar zijn deze keuze niet hebben.” „Zij moeten zich opnieuw verdedigen tegen aantoonbare leugens. (...) Ik weiger dit te voeden. Uit respect voor het hof geef ik daarom deze korte verklaring.”

De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel haar voormalige zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over de betaling van een factuur van 24.000 euro voor een coachingsprogramma. De rechtbank wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. De weduwe van André Hazes sr. ging daarop in hoger beroep.

Video in de link.....

https://www.telegraaf.nl/(...)-volgt-op-24-oktober

Smullen. :)

Trouwste user 2022 woensdag 6 september 2023 @ 19:20:38 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_210552215
Roxeanne Hazes start een bodemprocedure in de zaak tegen haar moeder Rachel Hazes rond de erfenis van André Hazes. Dat zegt haar woordvoerder Bernard Tomlow tegen RTL Boulevard. Eerder spande Roxeanne al een kort geding aan tegen haar moeder. De rechter gaf toen aan dat dit thuishoorde in een bodemprocedure.

Roxeanne was volgens de rechter te laat met het indienen van haar vorderingen in de kortgedingprocedure, omdat zij in 2020 al wist dat haar moeder geen erfgenaam was. Het spoedeisende belang ontbrak. De beoordeling of Rachel zich erfgenaam mag blijven noemen hoort daarmee thuis in een bodemprocedure. Daarom mocht de weduwe van André Hazes voorlopig de exploitatie van de intellectuele eigendomsrechten van de zanger blijven voortzetten, ondanks het feit dat zij volgens het testament geen erfgenaam is. En mocht ze zich voorlopig nog erfgenaam blijven noemen.

Daar gaat Roxeanne nu dus tegenin. Ze vindt dat haar moeder onterecht de inkomsten uit het nalatenschap van de overleden volkszanger heeft ontvangen. ,,We gaan dan meteen naar de rechter en we gaan dat aan de orde stellen”, laat haar advocaat weten aan RTL Boulevard. ,,De kinderen hebben recht op hun nalatenschap.”

De bodemprocedure zal volgens Tomlow in oktober of november plaatsvinden. Royce de Vries, die Rachel Hazes vertegenwoordigt, geeft aan nog niets vernomen te hebben. ,,De aankondiging hebben wij via de media en juicekanalen moeten vernemen. Wij zullen daarom in dit stadium niet reageren en wachten de verdere berichten af.”

Hoe zat het ook alweer?
Roxeanne had haar moeder voor de rechter gesleept om, samengevat, twee redenen: Rachel zou niet de rechtmatige erfgenaam zijn van André Hazes senior, omdat het stel in scheiding zou hebben gelegen toen de volkszanger in 2004 overleed. En Rachel zou bij het verdelen van het geld en de bezittingen destijds delen van het kapitaal hebben verzwegen.

Bij de behandeling van de zaak zei Rachel ‘dat ze altijd het beste heeft gewild voor haar kinderen en dat Roxeanne dat diep in haar hart ook wel weet’. Roxeanne was er zelf niet en liet de zitting over aan haar advocaten. Zij wilde niet komen, omdat ze het emotioneel niet aankon met haar moeder geconfronteerd te worden. Rachel en Roxeanne leven al langere tijd in onmin met elkaar.

https://www.ad.nl/show/ro(...)er-erfenis~a28985ea/

pi_210552614
_O_
*O*
pi_210558405
Rachel Hazes strijdlustig: ‘Het wordt nu bijna zielig voor Roxeanne’

https://www.mediacourant.(...)ielig-voor-roxeanne/
  Trouwste user 2022 donderdag 7 september 2023 @ 15:30:27 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_210559142
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2023 14:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes strijdlustig: ‘Het wordt nu bijna zielig voor Roxeanne’

https://www.mediacourant.(...)ielig-voor-roxeanne/
Genieten.

Maar let ook op de "nieuwsbronnen" in deze discussie. Geen partij is niet partijdig.

pi_210567139
Ik denk dat kroketje sterker staat dan Roxanne. Roxanne krijgt pas de erfenis als kroketje dood gaat.
Want Kroketje en Senior waren in gemeenschap van goederen getrouwd en dan is het zo dat de weduwe erft.
Wat betreft de scheiding… scheiding is niet doorgegaan. Wat wel in de verdeling heeft gestaan bij een eventuele scheiding is dat Rachel alles omtrent Senior zijn zaakjes bleef regelen en dat ook bepaalde rechten ( muziek, portretrecht etc) aan haar toegewezen werden zodat Kroketje en de kinderen verzorgd achterbleven.
Kroketje lijkt zeer zeker van haar zaak, Royce de Vries ook. Dus de kans is zeer aanwezig dat Rox en Dre nu nog niks vangen qua erfenis.
Dreetje schnabbelt zijn kostje wel bijelkaar, maar Rox.. echt geweldige zangeres is ze niet. Ze lift een beetje mee op het succes van Donnie, en wat sneerliedjes naar kroketje, en reclame van een cremetje die alleen door vijftigplussers gebruikt wordt.
Wat trouwens ook een gehaaide streek was was het uitkopen van Nathalie en Melvin, die hadden er wel meer uit kunnen slepen. Die werden voor het blok gezet. “je pakt dit aan of je krijgt niks” ze pakten het geld aan dus kunnen ze niet eens meer juridisch verder.
Ben benieuwd wat er uitkomt uit die bodemprocedure, maar ik denk dat Kroketje idd weer lachend ermee wegloopt, met haar eeuwige Chanel tas.
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:46:36 #240
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210567928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:33 schreef quirina het volgende:
Want Kroketje en Senior waren in gemeenschap van goederen getrouwd en dan is het zo dat de weduwe erft.
Onder welke steen heb jij gelegen? :?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')