abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210587376
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 21:37 schreef sherezade het volgende:

[..]
Mafkees is het, hij is zo ontzettend in zichzelf gaan geloven dat het gewoon zielig is.
Want ik geloof in MIJ
Ik sie successen ,maar alleen voor MIJ
Ik vraag nooit, maar ik neem gewoon vrij ( fuck die school)
Want ik vertrouw op mij
Ik geloof in mij.

Ik schreif me liedjes niet
Want een volkszanger ben ik niet
Maar een echte rocker zoals je ziet
Ik vertrouw op mij
ik geloof in mij!

Ik trek volle zalen
Ahoy gaat lukken, zeker wel
Vakantieveilingen vult het wel..

Want ik geloof in mij…
pi_210587913
Oh ik dacht helemaal laten verwijderen. Laat ze er nieuwe implantaten inzetten :')
“Ik houd van wel van een risicootje nemen!”
Borsten stonden in de fik :+
SOONY
  dinsdag 12 september 2023 @ 13:56:26 #273
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210612864
What the flying fuck, nam Rasj crimineel geld aan? :o Dit verklaart voor mij ook meer over waarom Rox zich helemaal van deze zaak distantieert.

https://www.ad.nl/show/za(...)-te-zetten~aeaf44d6/
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210613941
Hoe blij zou een type als Klaas zijn met verhalen die nu in de rechtbank naar buiten komen over envelopjes met (zijn) contante geld?

Kan me goed voorstellen dat Rox hier niet bij betrokken wilde raken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2023 @ 16:09:29 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_210613984
Ha ha ha

Een relatie van twee weken. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker dinsdag 12 september 2023 @ 16:22:08 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210614079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 16:04 schreef ikbent het volgende:
Hoe blij zou een type als Klaas zijn met verhalen die nu in de rechtbank naar buiten komen over envelopjes met (zijn) contante geld?

Kan me goed voorstellen dat Rox hier niet bij betrokken wilde raken.
Ik zou geen een motor- en/of Mercedesrijder nog vertrouwen in de buurt ...
pi_210614915
Alsof zo' n Otto het ook maar iets boeit dat dit gebeuren uit 2016 nu op straat ligt dankzij die ouwe speedjunk en haar ziekelijke obsessie met rechtszaken voeren.

Die 2 weken zogenaamde relatie was denk ik ook alleen maar om te intimideren, zo van kijk eens mensen, nu doet mij niemand meer wat met Klaas aan mijn zijde!
Zielig wijf dat gedrocht van Galen, uberhaupt dat ze denkt een bodyguard nodig te hebben omdat ze ooit de zweterige lul van een alcoholist heeft mogen leegzuigen. :') :r
Iemand naast je willen hebben van het kaliber Otto wil je ook alleen maar als je weet dat je zelf niet zuiver bent en nogal wat vijanden hebt gemaakt met je smerige onbetrouwbare kutkarakter.

Het zal me ook niks verbazen als die vrouw nog meer op haar kerfstok heeft, ik zie haar daar wel voor aan.
Wat zou het fijn zijn als deze zwartgeblakerde droeftoeter eens helemaal doorgelicht gaat worden maar wie weet wat er nog allemaal boven water komt en dan vooral uit de zaak die Rox aangaat. :Y)
  dinsdag 12 september 2023 @ 17:33:18 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210614944
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 16:22 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zou geen een motor- en/of Mercedesrijder nog vertrouwen in de buurt ...
Gelukkig is ze vriendjes met Big Willem... die beschermt haar vast wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210615003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Big Willem, mijn god, wat een kringen begeeft deze vrouw zich in. Kom je toch nooit meer fatsoenlijk uit, dat wereldje.
pi_210615238
Rachel Hazes zette persoonlijke spaarrekening om uit angst voor ’verslaafde zoon’.

Rachel Hazes heeft enkele jaren geleden een persoonlijke spaarrekening omgezet naar een en/en-rekening om zichzelf te beschermen tegen haar „verslaafde zoon”. Dat zei ze dinsdag in een getuigenverhoor voor een zaak tussen haar en voormalig werknemer Marieke van Beek.

„Het klopt dat ik in 2016 van een spaarrekening een en/en-rekening heb gemaakt met de heer Israël”, zei Hazes verwijzend naar haar voormalige zakenpartner Rob Israël, die ook getuige was in de zaak en dit verhaal bevestigde. „Omdat ik bang was dat er een verslaafde zoon voor mijn deur zou staan. Dus het was als bescherming.” Bij een en/en-rekening zijn alleen transacties mogelijk als beide rekeninghouders hiermee akkoord gaan.

De zoon van Rachel Hazes, André, vertelde zelf al eens dat hij zoveel drank en cocaïne gebruikte dat hij zichzelf „kapotmaakte”. In de zaak die dinsdag diende in Arnhem kwam ook ter sprake dat Rachel Hazes in het openbaar begeleiding van crimineel Klaas Otto wilde inhuren om die reden. „Ik zat toen in een moeilijke fase met mijn zoon en had het gevoel dat ik begeleiding kon gebruiken”, aldus Rachel Hazes.

De zaak draaide dinsdag om een huurgeschil tussen Hazes en Van Beek, waarbij beiden aan het woord kwamen. De en/en-rekening was hierbij relevant omdat dit de reden zou zijn geweest dat Hazes niet zomaar geld had kunnen opnemen om te betalen aan Otto, waarna Van Beek dit volgens haar uit eigen zak zou hebben voorgeschoten.
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-verslaafde-zoon
pi_210615279
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Rachel Hazes zette persoonlijke spaarrekening om uit angst voor ’verslaafde zoon’.

Rachel Hazes heeft enkele jaren geleden een persoonlijke spaarrekening omgezet naar een en/en-rekening om zichzelf te beschermen tegen haar „verslaafde zoon”. Dat zei ze dinsdag in een getuigenverhoor voor een zaak tussen haar en voormalig werknemer Marieke van Beek.

„Het klopt dat ik in 2016 van een spaarrekening een en/en-rekening heb gemaakt met de heer Israël”, zei Hazes verwijzend naar haar voormalige zakenpartner Rob Israël, die ook getuige was in de zaak en dit verhaal bevestigde. „Omdat ik bang was dat er een verslaafde zoon voor mijn deur zou staan. Dus het was als bescherming.” Bij een en/en-rekening zijn alleen transacties mogelijk als beide rekeninghouders hiermee akkoord gaan.

De zoon van Rachel Hazes, André, vertelde zelf al eens dat hij zoveel drank en cocaïne gebruikte dat hij zichzelf „kapotmaakte”. In de zaak die dinsdag diende in Arnhem kwam ook ter sprake dat Rachel Hazes in het openbaar begeleiding van crimineel Klaas Otto wilde inhuren om die reden. „Ik zat toen in een moeilijke fase met mijn zoon en had het gevoel dat ik begeleiding kon gebruiken”, aldus Rachel Hazes.

De zaak draaide dinsdag om een huurgeschil tussen Hazes en Van Beek, waarbij beiden aan het woord kwamen. De en/en-rekening was hierbij relevant omdat dit de reden zou zijn geweest dat Hazes niet zomaar geld had kunnen opnemen om te betalen aan Otto, waarna Van Beek dit volgens haar uit eigen zak zou hebben voorgeschoten.
Wat een shitshow weer. Dus zoon/zoon's schuldeisers zouden weleens moeilijk kunnen komen doen om geld leid ik hier uit af?

Deze familie is echt the gift that keeps on giving.
pi_210615380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:05 schreef ikbent het volgende:

[..]
Wat een shitshow weer. Dus zoon/zoon's schuldeisers zouden weleens moeilijk kunnen komen doen om geld leid ik hier uit af?

Deze familie is echt the gift that keeps on giving.
Ik heb geen idee en snap niks van dit verhaal. :?

En had ze Otto nodig omdat ze bang was voor haar zoon?

Wat ik wel denk is dat Dreetje zelf ook niet heel zuiver is, net als zijn moeder. Daarom houdt ie zich ook op de achtergrond wat betreft Rox en de zaak die opgestart wordt en verdient hij zijn eigen centjes wel. Die gozer verbergt ook iets heb ik het idee.
pi_210615392
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Eerst wist ze van niks, en nu geeft ze haar zoon de schuld
Kanshebbertje voor de beste moeder award die Roggel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 12 september 2023 @ 21:16:16 #284
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210617497
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat ik wel denk is dat Dreetje zelf ook niet heel zuiver is, net als zijn moeder. Daarom houdt ie zich ook op de achtergrond wat betreft Rox en de zaak die opgestart wordt en verdient hij zijn eigen centjes wel. Die gozer verbergt ook iets heb ik het idee.
Het wachten is op een hennepplantage op zolder in Wilnis? Ofzo? Wat denk jij?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210618071
https://www.telegraaf.nl/(...)as-otto-op-loonlijst

Oh oh?

Hazes zei wel dat ze destijds over zo'n 85.000 euro contant geld beschikte, maar dat ze dat zelf had opgenomen om bijvoorbeeld voor 30.000 euro sieraden te kopen van Otto. ,,Ik weet niet hoe hij aan die sieraden kwam", zei ze ook.

Vast van de vrachtwagen gevallen.
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:03:47 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210618124
Oh oh oh... je kind beschuldigen en als reden opgeven dat je een en/en rekening moest hebben.
En dat ze bescherming van Klaas Otto moest inhuren was ook omdat ze bang was voor haar zoon?
De tering zeg :X

Nee, dat komt vast weer helemaal goed, die band met Antwee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210618173
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Andromache het volgende:

[..]
Het wachten is op een hennepplantage op zolder in Wilnis? Ofzo? Wat denk jij?
Ik denk dat hij al een aanzienlijke som geld uit de erfenispot heeft mogen snoepen dat eigenlijk Rox toebehoort. Of zoiets.
pi_210618788
Wat een bende is het ook hè.
Ze mag eerder bang worden van Klaas Otto, weet niet of hij dat zo leuk vindt wat Kroketje doet en zegt allemaal.
En die gaat of ging zich echt niet uit de naad werken voor twee ruggen van Raggel in de maand.
pi_210620355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 21:59 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)as-otto-op-loonlijst

Oh oh?

Hazes zei wel dat ze destijds over zo'n 85.000 euro contant geld beschikte, maar dat ze dat zelf had opgenomen om bijvoorbeeld voor 30.000 euro sieraden te kopen van Otto. ,,Ik weet niet hoe hij aan die sieraden kwam", zei ze ook.

Vast van de vrachtwagen gevallen.
Ze is zo naïef.... de schat
  woensdag 13 september 2023 @ 08:41:57 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210620486
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ik denk dat hij al een aanzienlijke som geld uit de erfenispot heeft mogen snoepen dat eigenlijk Rox toebehoort. Of zoiets.
Dat verwacht ik niet, want de slechte relatie tussen Roxeanne en Rachel is van veel later dan tussen Antwee en Rachel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 10:29:42 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_210621379
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die hebben ze destijds toch afgezet?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 10:31:14 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_210621391
Klaas Otto ingschakelen om zich tegen je zoon te beveiligen. :D :{

pi_210623488
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 22:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Geloof ik niets van A2 verdiende in die tijd zo veel geld dat hij de villa waar nu Mo en A3 wonen contant betaalde.
pi_210628544
Marieke van B krijgt een brief van 4 kantjes vd advocaat van Klaas Otto bron Instagram
pi_210628732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:02 schreef Woonbootjes het volgende:
Marieke van B krijgt een brief van 4 kantjes vd advocaat van Klaas Otto bron Instagram
Linkje??
pi_210628905
quote:
Pure intimidatie dus en feitelijk daarmee obstructie van de rechtsgang. De uitspraak moet nota bene nog komen.
pi_210628972
Oooeeej Klaas is not amused.
pi_210628983
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:41 schreef totebel het volgende:

[..]
Pure intimidatie dus en feitelijk daarmee obstructie van de rechtsgang. De uitspraak moet nota bene nog komen.
Maar hij heeft niet voor twee ruggen per maand voor kreketteketet gewerkt.
pi_210629254
Wat lees ik nu toch weer allemaal :')
Dit blijft nog wel even door-etteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')