Ik zit te kijken maar vind het een beetje veelquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
ik zou hier wel een live cam van willen, 350 katten![]()
![]()
[ afbeelding ]
oehh ze mogen me daar opsluiten, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit te kijken maar vind het een beetje veelbeangstigend ofzo. Teveel ogen.
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen wordenquote:
Dit zijn er wel héél veel!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
ik zou hier wel een live cam van willen, 350 katten![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Immadidin en Rupie altijd samen zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Heb dat ooit een keer gezien, een kat die echt mensen haatte. Hadden ze mij van te voren verteld maar ik dacht het zal wel meevallen....nou niet dus. Je kon er gewoon echt niet bij in de buurt komen. De eigenaar ook niet....die mocht wel af en toe wat eten klaarzettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen worden
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Kamer 5 ook aanwezig, komt vast een verdienopdracht aan![]()
[ afbeelding ]
Wel mooi als dat lukt. Wij hadden vroeger door zwerfkatten vaak 'last' van nestjes, die kittens zijn nog wel makkelijk tam te maken en onder te brengen, maar met die volwassenen is dat toch een stuk lastigerquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen worden
we hadden hier dinsdag al een beste plens gehadquote:
Hier wel regen maar vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden hier dinsdag al een beste plens gehad
nu regent het gestaag
tis hier geen bak met regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier wel regen maar vind het nog wel meevallen eigenlijk
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan gelovenquote:
ow wacht het gaat nu wat harderquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan geloven
Had mijn regenton al weer vol en net snel alles wat ik gezaaid heb, water gegeven en wat bakken die weinig water krijgen als het regent. Als het goed is, is hij straks weer gevuldquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |