quote:
Maken toch wel mooie nrs ontdek ik nu dan (en gister:P).. ik heb nog het beeld van 20 jaar terug van hun.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hier was ik bij. Het regende flink, maar tijdens U2 grotendeels droog. Skunk Anansie was het voorprogramma. Ik was knettertje stoned, maar toen deze begon werd ik wakker.
U2 was mijn 1e muziekliefde.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maken toch wel mooie nrs ontdek ik nu dan (en gister:P).. ik heb nog het beeld van 20 jaar terug van hun.
En goedemorgen.
Pearl jam, geluisterd, verbaasd me ook dat die tegenwoordig een andere muziekstijl lijken te hebben?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
U2 was mijn 1e muziekliefde.![]()
Mijn huidige favoriete band is Pearl Jam, Seattle-Grunge-tering-herrie. Ze moesten hun 2e album opnemen in een studio met zalm-roze muren, daar werden ze niet gelukkig van. Na een tijdje klooien is Eddy Vedder hem gepeerd, is gaan zwerven, heeft in z'n auto geslapen, maakte ruzie, werd in elkaar geslagen, kreeg last van poison ivy....
Na 3 dagen kwam hij vet boos weer terug en schreef hij Rearvieuwmirror. Hij zingt het woord 1x, het hele nummer draait om dat moment.
Pearl Jam is een kathedraal van muziekgeschiedenis. Je hoort The Doors, Led Zeppelin, U2, Radiohead, ... Wat metal is voor muziek, is Pearl Jam voor bands. Uiterst praktisch en veelzijdig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Pearl jam, geluisterd, verbaasd me ook dat die tegenwoordig een andere muziekstijl lijken te hebben?
Mooi nummer.
Leuk om dat de details erbij te lezen van het nr.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:51 schreef Treehut362 het volgende:
Hammond cocktail vol. 1 - Will Horwell
ow. ik heb hem een paar keer gezienquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:26 schreef aspi het volgende:
[..]
Zeker, dat was eens maar nooit meer kijken. Geweldige ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |