Dat worden lange werkdagen danquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:10 schreef engine het volgende:
Slechte zin vandaag![]()
Had gedacht al thuis te zijn maar in plaats daarvan ben ik aanwezig op het werk waar niks te doen is. En dat waarschijnlijk tot zaterdagavond.
In Zuid Europese landen moet je ook niet zijn als het hoogzomer is en Stockholm en Oslo lijken me ook mooi, en de Noorse fjordenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:18 schreef aloa het volgende:
[..]
In de zomer kan het daar ook goed heet worden....maar uiteraard minder heet dan in het zuiden.
Omdat ze doen alsof ze elk moment een beslissing kunnen nemen. Dat gebeurd toch niet en dat is erg frustrerend.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh waarom moet je daar dan nog zijn/blijven.. dan duren de dagen wel lang
Ja en heb zaterdagavond een verjaardag waar ik naar toe wil. Ga proberen te regelen dat ik dan wel thuis ben.quote:
En de bossen in Scandinaviëquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Zuid Europese landen moet je ook niet zijn als het hoogzomer is en Stockholm en Oslo lijken me ook mooi, en de Noorse fjorden
Niets zo geestdodend als je voor Jan Doedel op je werk aanwezig zijn, maar wel pizza op kosten van de baasquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en heb zaterdagavond een verjaardag waar ik naar toe wil. Ga proberen te regelen dat ik dan wel thuis ben.
Veel plezier in Milaan trouwens!
Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
En de bossen in Scandinaviëvergelijkbaar met Canada...
Definieer normaal? Tja we zitten met een stel idioten bij elkaar. Ik hou van een beetje dollen. Eender plaatst een reeks foto's en de derde heeft het over voetbal. Laat gewoon iedereen in zijn waarde.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh.
Sinds wanneer mag je geen mening meer geven op een forum? Helemaal als het gewoon fatsoenlijk gaat.
Pleur op tegen een ander zeggen is niet normaal, daar is niets dolletjes aan. En deal er maar mee dat users op een forum hun mening geven.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Definieer normaal? Tja we zitten met een stel idioten bij elkaar. Ik hou van een beetje dollen. Eender plaatst een reeks foto's en de derde heeft het over voetbal. Laat gewoon iedereen in zijn waarde.
Dat maakt het wel een beetje goed. Smakelijk etenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze doen alsof ze elk moment een beslissing kunnen nemen. Dat gebeurd toch niet en dat is erg frustrerend.
Dadelijk wel pizza bestellen
Dankjequote:Op donderdag 22 juni 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een beetje goed. Smakelijk eten
Ah fijn vooruitzicht.. lekker chillen in de hotelkamerquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
Krijg ook te horen dat ik rond 10 uur waarschijnlijk weg mag vanavond. Niet naar huis maar is toch al heel wat
Met je pizza?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
Krijg ook te horen dat ik rond 10 uur waarschijnlijk weg mag vanavond. Niet naar huis maar is toch al heel wat
Of de Kneipe nog ff opzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah fijn vooruitzicht.. lekker chillen in de hotelkamer
Nee eten doe ik nog even in de baas zijn tijdquote:
Oeh donderdagavond is wel gevaarlijkquote:
Als je toch niets te doen hebt verder ...........quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee eten doe ik nog even in de baas zijn tijd
Kan maar morgen moet ie weer werken,dus wordt het maar 1 biertjequote:
Hoe laat moet ie beginnen dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan maar morgen moet ie weer werken,dus wordt het maar 1 biertje
4 uur s middags dus kunnen er wel paar meer wordenquote:
Kijk dat zou ideal zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
4 uur s middags dus kunnen er wel paar meer worden![]()
Of misschien wel helemaal niet morgen. Hoop ik.
Dan moeten ze je gewoon nu naar huis laten gaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
4 uur s middags dus kunnen er wel paar meer worden![]()
Of misschien wel helemaal niet morgen. Hoop ik.
Ja dat vind ik ook eigenlijk. Het is 1,5 uur rijden. Mocht er morgen ineens wel wat te doen zijn ben ik ook zo weer hier.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze je gewoon nu naar huis laten gaan
En stop eens met dm-en, ik geef alleen mijn mening, maak er niet zo'n halszaak van.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Definieer normaal? Tja we zitten met een stel idioten bij elkaar. Ik hou van een beetje dollen. Eender plaatst een reeks foto's en de derde heeft het over voetbal. Laat gewoon iedereen in zijn waarde.
Voorstellen danquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook eigenlijk. Het is 1,5 uur rijden. Mocht er morgen ineens wel wat te doen zijn ben ik ook zo weer hier.
Het mag de baas ook wat kosten dat je daar aanwezig bent terwijl je weinig doet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook eigenlijk. Het is 1,5 uur rijden. Mocht er morgen ineens wel wat te doen zijn ben ik ook zo weer hier.
Al lang gedaanquote:
Dat is het probleem juistquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mag de baas ook wat kosten dat je daar aanwezig bent terwijl je weinig doet.
Moeten we even langs bij ze?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Al lang gedaanmaar ik beslis dat niet.
[..]
Dat is het probleem juistmijn baas verdiend geld als ik hier ben. De klant kost het geld maar die willen op dit moment niet meer mensen naar huis laten gaan (helft van het team is al weg). Die willen twee ploegen houden tot het project klaar is.
Jaquote:
Dan mag het de opdrachtgever wat kosten, vaak proberen ze juist te beknibbelen, maar kan me voorstellen dat het voor jou oersaai is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Al lang gedaanmaar ik beslis dat niet.
[..]
Dat is het probleem juistmijn baas verdiend geld als ik hier ben. De klant kost het geld maar die willen op dit moment niet meer mensen naar huis laten gaan (helft van het team is al weg). Die willen twee ploegen houden tot het project klaar is.
We kopen je wel vrij voor een krat bier ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Kun je dan meteen de pizza's meenemen want die zijn zo klaar
Persoonlijk heb ik het idee dat het makkelijker op te lossen is met een honkbalknuppel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We kopen je wel vrij voor een krat bier ofzo
Heldquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We kopen je wel vrij voor een krat bier ofzo
In dit geval niet,quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het idee dat het makkelijker op te lossen is met een honkbalknuppel.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit geval niet,
hij zit in DE geloof ik. En daar zijn ze echt beter met wapens dan wij,
maar wel erg blij met bier
1 van jouw guilty pleasures hequote:
Niet alleen van deisy, heb hem al vaker voorbij zien komen door verschillende mensenquote:
Betrapt!quote:
Is dat nog drinkbaar ook ja, schultenbrau?quote:
Niks mis met schultenbrauquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nog drinkbaar ook ja, schultenbrau?
Ik moet binnenkort wel naar De om eens wat weizen te halen. Kwam ergens een lijstje met 10 goede tegen
Deel dat lijstje gerust met ons.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nog drinkbaar ook ja, schultenbrau?
Ik moet binnenkort wel naar De om eens wat weizen te halen. Kwam ergens een lijstje met 10 goede tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |