Je bent transfoob bezig. Respecteer mijn genderidentiteit. Ik ben een transvrouw en ik ga mij binnenkort ook aanmelden om vrouwelijke hormonen te krijgen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop zó erg dat je deze hele act doorzet
Hou toch eens op met je matige act om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent transfoob bezig. Respecteer mijn genderidentiteit. Ik ben een transvrouw en ik ga mij binnenkort ook aanmelden om vrouwelijke hormonen te krijgen.
Stop met die transfobie.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je matige act om reacties uit te lokken.
We weten allemaal dat het onzin is. Prima, maar daar is GC niet voor. Je zou je subfora beter kunnen kiezen voor je topics.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:miss_sly jij bent ook best wel transfoob. Mijn coming out topic sluiten.
[..]
Het is geen onzin, ga niet vooroordelen. Ik vind dat fok best wel transfoob is. Ik ben een transvrouw.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het onzin is. Prima, maar daar is GC niet voor. Je zou je subfora beter kunnen kiezen voor je topics.
Ik veroordeel transgenders niet. Maar iedereen weet dat dit van jou een troll toestand is. Met je ‘ik ga me binnenkort bij de vrouwenafdeling melden bij sport’.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is geen onzin, ga niet vooroordelen. Ik vind dat fok best wel transfoob is. Ik ben een transvrouw.
Je hebt echt eng gedachtegoed man, niet normaal dit. Uitsluiter.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik veroordeel transgenders niet. Maar iedereen weet dat dit van jou een troll toestand is. Met je ‘ik ga me binnenkort bij de vrouwenafdeling melden bij sport’.
Dus deze act kun je nu in dit topic ook stoppen. Als je er moeite mee hebt, kun je mailen naar forum@fok.nl en daar je klacht over deze moderatie neerleggen.
Ik ben geen man.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt echt eng gedachtegoed man, niet normaal dit. Uitsluiter.
Er wordt bijna een feestje gevierd bij elk persoon die dood gaat in dit topicquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan kun je nog wel enigszins gepast reageren. Gefeliciteerd na iemands overlijden lijkt me totaal ongepast.
Op zichzelf ben ik dat met je eens, maar gezien ook de OP van het topic en waar het in het topic om gaat, is de insteek een anderen. Er zijn topics om te treuren om deze overlijdens, maar dit topic is er daar niet één van.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:29 schreef Paul het volgende:
Ik ben het wel eens hiermee:
[..]
Er wordt bijna een feestje gevierd bij elk persoon die dood gaat in dit topic
Beetje ongepast
Tegelijkertijd is t wel de verzamelbak voor overlijden van bekende mensen, op FOK. Je hebt wel specifieke topics voor muzikanten en acteurs bijv maar als ik een overzicht wil zien wie er recentelijk aan bekende mensen is gestorven, is dit topic wel de go to voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zichzelf ben ik dat met je eens, maar gezien ook de OP van het topic en waar het in het topic om gaat, is de insteek een anderen. Er zijn topics om te treuren om deze overlijdens, maar dit topic is er daar niet één van.
Mja maak dan zelf een topic omtrent overleden mensen zonder spelelement? Het is een luguber spelletje, als je dat niet wil zien moet je er niet op klikken denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is t wel de verzamelbak voor overlijden van bekende mensen, op FOK. Je hebt wel specifieke topics voor muzikanten en acteurs bijv maar als ik een overzicht wil zien wie er recentelijk aan bekende mensen is gestorven, is dit topic wel de go to voor mij.
Niks tegen het spel, het gaat me vooral om zoiets als gefeliciteerd. Het staat zo lomp. Je kunt ook gewoon zeggen: pietje had die op z'n lijstje of deze had ik vooraf voorspeld, helaas.
Eens met @FlippingCoin, dan kun je daar wellicht een algemeen topic over maken. Daar lijkt me niks mis mee, als dat er niet al is. Even goed zoeken, maar als er niks is, open dat maar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is t wel de verzamelbak voor overlijden van bekende mensen, op FOK. Je hebt wel specifieke topics voor muzikanten en acteurs bijv maar als ik een overzicht wil zien wie er recentelijk aan bekende mensen is gestorven, is dit topic wel de go to voor mij.
Niks tegen het spel, het gaat me vooral om zoiets als gefeliciteerd. Het staat zo lomp. Je kunt ook gewoon zeggen: pietje had die op z'n lijstje of deze had ik vooraf voorspeld, helaas.
Dat laatste weet je niet en ook zonder dat is t gewoon lomp.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens met @:FlippingCoin, dan kun je daar wellicht een algemeen topic over maken. Daar lijkt me niks mis mee, als dat er niet al is. Even goed zoeken, maar als er niks is, open dat maar.
Het topic waar het nu over ging, is gewoon van een andere orde en ik zie niet waarom daar dan met meer pieteit moet worden gepost omdat een aantal mensen er anders naar kijken. Het is niet dat er nabestaanden van de bewuste overledenen lezen en/of posten. Het is een spel.
Dit topic is al een reeks van drie delen. Ik zie echt niet het nut om het nu ineens te gaan splitsen. Als je een topic wil om overlijdens te bespreken, kun je dat openen. Dit topic loopt al tijden naar ieders tevredenheid zoals het is. Als je het te lomp vindt, kun je er misschien beter niet lezen en posten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet en ook zonder dat is t gewoon lomp.
Maar als er een apart topic wordt gestart doe je eigenlijk hetzelfde als wat daar gebeurt, namelijk een overzicht bijhouden van wie er overlijdt. Ik pleit er daarom meer voor om dat topic te splitsen. Bekende overlijdens bijhouden en een discussietopic over t spel
Volgens mij is het opgepakt. Ik sliep rond die tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
VictorVance in GC / [KSC #17895] We hebben een clubje opgericht
Kan dit weggemod worden? Lijkt me niet erg gewenst. Excuus als dit niet het juiste topic is. Ik heb een paar van de posts gerapporteerd, maar aangezien het maar door blijft gaan leek het me ook wel een feedbackpost waard. Hij is dit overigens in meerdere topics/reeksen aan het doen.
ik ook.quote:
je kan hem openenquote:Op maandag 29 juli 2024 14:41 schreef Evangelion het volgende:
Mag deze een deel 2?
GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |