Nee johquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
@:Puzzie wil DAGBAGGER best voor je opduiken hoor
laat maar weten
Nee, die tijd is geweestquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
@:Puzzie wil DAGBAGGER best voor je opduiken hoor
laat maar weten
wie posten er eigenlijk nog meer in dagbaggerquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb dagbagger gezocht en gevonden!
Tikkie!
Nachtbagger had je ook...quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie posten er eigenlijk nog meer in dagbagger
naast jou en CD en Dudie?
Gibsie , Prish,. Fernweh , Cinda , engie en nog wat mensenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie posten er eigenlijk nog meer in dagbagger
naast jou en CD en Dudie?
en die zijn toen ook meegegaan naar hier ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gibsie , Prish,. Fernweh , Cinda , engie en nog wat mensen
Wij zijn naar hier verkast toenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en die zijn toen ook meegegaan naar hier ?
Las je verhaal in fb, wat heb je een hoop voor je kiezen gehad afgelopen tijd, sterkte Puzzie!quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gibsie , Prish,. Fernweh , Cinda , engie en nog wat mensen
Dankjewelquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Las je verhaal in fb, wat heb je een hoop voor je kiezen gehad afgelopen tijd, sterkte Puzzie!
Dat waren nog eens goede oude tijdenquote:
ik vind het wel fascinerend dat vroeger altijd de goede tijden waren...quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens goede oude tijden
Daar heb ik nooit gepost , wel eens wat gelezenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het pas de goede oude tijden worden als bepaalde reeksen al een tijdje in het verleden liggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel fascinerend dat vroeger altijd de goede tijden waren...
zouden we over een jaar ook op JAA cos of DTS oid terugkijken en zeggen, ja dat waren nog eens goede tijdem?
Hoe heette dat ook alweer? Frituur, bitterballen....quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
User of stopwoordje?quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heette dat ook alweer? Frituur, bitterballen....
Ahah, ik kon me al weinig herinneren van jou in die reeksquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit gepost , wel eens wat gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |