zal lekker ruiken in die duikboot.
 zal lekker ruiken in die duikboot.

Nog een kleine gangbang voor ze dood gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Denk even dat je zo al dagen bij elkaar opgesloten zitzal lekker ruiken in die duikboot.

en dan ruzie maken wie de urine van die indier mag opdrinkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Denk even dat je zo al dagen bij elkaar opgesloten zitzal lekker ruiken in die duikboot.

Als dit geen film met Tom Hanks wordt..quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dan ruzie maken wie de urine van die indier mag opdrinken

Het lijkt me bij uitstek iets dat je beter kan ervaren in VR (virutal reality). Met onbemande subs voldoende beeldmateriaal verzamelen om een gedetailleerd 3-D model te maken, waar je dan virtueel langs kan varen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zou daar zelf niet naar beneden willen, ik heb genoeg aan de film en documentaires

Lijkt mij een raar sfeertje als ze beseffen dat ze het niet gaan overleven als ze dat al niet zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nog een kleine gangbang voor ze dood gaan

Als je de verhalen leest van de bemanning van duikboten in de 2 wereldoorlog, dan stonk het daar nogal, en dat ware grote dingen, met toiletten. Dit is alleen maar een buisquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb er geen ervaring mee maar geur kan je aan wennen. Ik denk niet dat het het ergste is. Angst welquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Die ziet er nu al uit alsof hij een maand in dat ding zit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als dit geen film met Tom Hanks wordt..

Dat heb je inderdaad zelf niet doorquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee maar geur kan je aan wennen.

Eh nee dat was vanaf dag één al duidelijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Geen vrouwen dus in die duikboot.

Ik schakel wat laat in, excuus.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Eh nee dat was vanaf dag één al duidelijk

quote:

Ja boze beesten, geef ze eens ongelijk. Ze wonen daarquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:09 schreef Maron het volgende:
Je hoort tegenwoordig zo vaak dat Orca’s boten beuken, en roeren kapot maken..
Misschien is er zoiets aan de hand..(of de batterijen van de remote leeg)

Vind ik ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja boze beesten, geef ze eens ongelijk. Ze wonen daar

The deepest dive known for a killer whale, performed under experimental conditions, was 259 meterquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:09 schreef Maron het volgende:
Je hoort tegenwoordig zo vaak dat Orca’s boten beuken, en roeren kapot maken..
Misschien is er zoiets aan de hand..(of de batterijen van de remote leeg)

Kan toch ook gebeurd zijn toen ze onderweg naar beneden/boven waren?quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
The deepest dive known for a killer whale, performed under experimental conditions, was 259 meter

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |