abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:20:36 #251
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209595483
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Ja bijna, het is zeer onrealistisch, vooral die PlayStation stijl controller.
Maar goed het is realiteit.
Wat veel absurder is, dat defensie leveranciers gigantische bedragen vragen voor wat gewoon een Playstation Controler is.
pi_209595496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een collega wist te vertellen dat ze 7 van die Logitech controllers aan boord hebben. Bij Mediamarkt liggen ze voor 39,95 euro
Je zou toch zeggen dat je met 3 wel safe bent.
pi_209595508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat veel absurder is, dat defensie leveranciers gigantische bedragen vragen voor wat gewoon een Playstation Controler is.
Het kan natuurlijk heel goed dat intern de componenten een stuk hoogwaardiger zijn dan diegene die je zelf in de winkel van de plank kan kopen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:23:22 #254
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209595519
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:24:54 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209595542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:22 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk heel goed dat intern de componenten een stuk hoogwaardiger zijn dan diegene die je zelf in de winkel van de plank kan kopen.
Ergens betwijfel ik dat eerlijk gezegd.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:26:39 #256
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209595571
Dit was best wel een magere persconferentie.

Geen bevestiging dat het SOS signalen waren en ook niet waar het op leek. En ook niet eens of ze nou echt om het half uur waren. Het lijkt er ook wel een beetje op alsof ze de beschikbare info bewust een beetje achter houden om niet te veel hoop te wekken en het publiek voor te bereiden op een minder wenselijke uitkomst.

Er werd zelfs al een beetje gehint over hoe ze deze expeditie eventueel zouden gaan eindigen; eerst in overleg met de familie.
pi_209595588
quote:

[..]
Dat lijkt me ook
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209595589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:26 schreef Tengano het volgende:

Geen bevestiging dat het SOS signalen waren en ook niet waar het op leek. En ook niet eens of ze nou echt om het half uur waren. Het lijkt er ook wel een beetje op alsof ze de beschikbare info bewust een beetje achter houden om niet te veel hoop te wekken en het publiek voor te bereiden op een minder wenselijke uitkomst.
iedereen weet dat ze allang morsdood zijn :Y

Ik voorzie een Netflix docu
pi_209595591
quote:

[..]
Nee, de interne componenten zullen exact hetzelfde zijn.
Wat men wel kan doen is de printplaat voorzien van een dikke coating, wat ze ook bij auto-electronica doen. Dan heeft vocht minder kans.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209595594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat hoeft echt niet zo veel te betekenen hoor. Weet je wat je allemaal met een Raspberry Pi kan knutselen? Dat het een playstation controller is betekend niet automatisch dat het troep is.

En die defensie leveranciers zijn net zo goed graaiers. Heel veel wordt gewoon voor extreem veel verkocht, vooral als je op een toppositie bent in de markt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:31:31 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209595647
Nog 16 uur aan lucht....

-O-
pi_209595660
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ergens betwijfel ik dat eerlijk gezegd.
Dat kan maar in de duurdere spelbesturing word gebruik gemaakt van Hall effect als ik het goed omschrijf, niet van een simpele potentio meter.
Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat ook al lijkt het uiterlijk op dezelfde die je voor 30 euro koopt dat het juist veel hoogwaardiger is.
Maargoed, dat is natuurlijk ook gewoon speculatie van mijn kant.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:33:33 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209595691
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat kan maar in de duurdere spelbesturing word gebruik gemaakt van Hall effect als ik het goed omschrijf, niet van een simpele potentio meter.
Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat ook al lijkt het uiterlijk op dezelfde die je voor 30 euro koopt dat het juist veel hoogwaardiger is.
Met Hall effect heb je een aan of uit (low or high) schakeling. Met die joysticks heb je twee potiometers aan zo'n stickje.

Dat is niet hetzelfde.

Joystick controller: aan de voorkant en rechts zitten twee potentiometers.

@spectrumanalyser kan dit wel verduidelijken.

pi_209595700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:26 schreef Tengano het volgende:

Er werd zelfs al een beetje gehint over hoe ze deze expeditie eventueel zouden gaan eindigen; eerst in overleg met de familie.
Ze kunnen hier nog wel even mee voort, de lokalisatie van de duikboot, opdat de lichamen geborgen kunnen worden, dus dit duurt nog wel even.

Alhoewel Stockton Rush had een speciale mindset, ik gok dat zijn wens zou zijn op de bodem van de oceaan als laatste rustplaats.
pi_209595705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
HAL. (IBM) O+
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209595770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Met Hall effect heb je een aan of uit (low or high) schakeling. Met die joysticks heb je twee potiometers aan zo'n stickje.

Dat is niet hetzelfde.

Joystick controller: aan de voorkant en rechts zitten twee potentiometers.

@:Spectrumanalyser kan dit wel verduidelijken.

[ afbeelding ]
https://thegamingsetup.com/guides/hall-effect-joysticks
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:40:41 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209595829
quote:
Aha, dus het is toch geen low high schakeling. Goed om te weten, dankjewel.

Maar wie weet zijn die componenten dan ook in die OceanGate controllers ingebouwd.
pi_209595879
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:31 schreef Tengano het volgende:
Nog 16 uur aan lucht....

-O-
Die zijn al dood. Al lokaliseren ze de duikboot nu die krijgen ze nooit zo snel aan de oppervlakte.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209595881
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:31 schreef Tengano het volgende:
Nog 16 uur aan lucht....

-O-
In die kleine capsule zit toch niet afdoende zuurstof voor zoveel uren voor 5 man.

Hoe zit dit precies?
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:43:58 #270
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_209595886
Wat een nachtmerrie 😒 dat de inzittenden nog leven lijkt me wel realistisch, gezien de geluiden die er gehoord zijn.
Maar de hoeveelheid zuurstof wordt nu wel erg krap. Nog tot morgenochtend (misschien - als het hen lukt om zo weinig mogelijk zuurstof te gebruiken - nog wat uurtjes langer) dus er moet nu wel echt een doorbraak komen. Dat het in ieder geval gelokaliseerd wordt. Zolang dat niet zo is is redding natuurlijk nog heel ver weg.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:44:27 #271
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209595896
Hey wow! Dit zijn ze dus ^O^

woensdag 21 juni 2023 @ 19:46:23 #272
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_209595933
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:43 schreef pietkanarie het volgende:
Wat een nachtmerrie 😒 dat de inzittenden nog leven lijkt me wel realistisch, gezien de geluiden die er gehoord zijn.
Maar de hoeveelheid zuurstof wordt nu wel erg krap. Nog tot morgenochtend (misschien - als het hen lukt om zo weinig mogelijk zuurstof te gebruiken - nog wat uurtjes langer) dus er moet nu wel echt een doorbraak komen. Dat het in ieder geval gelokaliseerd wordt. Zolang dat niet zo is is redding natuurlijk nog heel ver weg.
Waarom zouden ze dan zo geheimzinnig doen over die geluiden? Eerder was er een expert aan het woord die zei dat zulke geluiden ook geproduceerd kunnen worden door losse metalen onderdelen van de Titanic. Tja. Het lijkt me een beetje een strohalm, eerlijk gezegd.
pi_209595993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:46 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Waarom zouden ze dan zo geheimzinnig doen over die geluiden? Eerder was er een expert aan het woord die zei dat zulke geluiden ook geproduceerd kunnen worden door losse metalen onderdelen van de Titanic. Tja. Het lijkt me een beetje een strohalm, eerlijk gezegd.
Wat is er geheimzinnig aan?
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:51:12 #274
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_209596009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat is er geheimzinnig aan?
Ik heb begrepen dat ze er vaag over deden op de persconferentie.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:51:54 #275
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_209596027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:46 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Die expert heb ik niet gehoord. Als de geluiden inderdaad precies elk half uur waren dan klinkt het meer als door mensen geproduceerd dan door losse metalen Titanic-onderdelen.
Maar het is vanuit mijn kant ook wel vooral whisful thinking. Ik weet niet hoe realistisch het is. Maar het kan… er heeft wel vaker een duikbootbemanning het wél gered.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')