Ik zit nog niet zo lang op FOK wat is DTS?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:19 schreef drakin het volgende:
[..]
ehm, deze mensen posten in dts, die stoppen niet zomaar.
15 uur eerder dan 15 minuten
Een spel waarbij er zo snel mogelijk gepost moet worden. Dit zijn dus mensen met tijd teveel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik zit nog niet zo lang op FOK wat is DTS?
blijkbaar nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:30 schreef Zucht. het volgende:
Wat een onzin, hier mag toch gewoon gepost worden....
Wel jammer dat de filmquiz zo langzaam gaat de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:33 schreef pipster het volgende:
Dank weer wat geleerd, ik ben wat schuw op Fok. Ik durf niet verder dan Muziek en AKQ en de Filmquiz, en heel soms wat wielrennen of reizen, maar dan zeer gericht.
Beter dan deel 1quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die staat in de watchlist, is hij goed?
Hoe zit je in je kennis van Redford?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel jammer dat de filmquiz zo langzaam gaat de laatste tijd.
Slechtquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:35 schreef pipster het volgende:
[..]
Hoe zit je in je kennis van Redford?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:24 schreef SwJ het volgende:
Staat het dts-hek weer open? Sorry ...
Ga eens snel terug naar jullie eigen plekje en laat deze lieve mensen hun eigen SlowChat houden!
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:01 schreef pipster het volgende:
Misschien zijn het migrerende Fokkers die van SC naar SC hoppen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:01 schreef pipster het volgende:
Misschien zijn het migrerende Fokkers die van SC naar SC hoppen
Jammer is dat altijdquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
laatst ontdekt dat de serie National Treasure: Edge of History bestaat.
seizoen 1 (10 afleveringen) gezien, kijkt lekker weg. maar seizoen 2 komt er niet
dat dus. maar goed, wat ik mooi vind om te zien vind een ander verschrikkelijk en andersomquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer is dat altijd
En van series waarvan je denkt; 3 seizoenen waren ook wel genoeg geweest, maken ze er 6, en nog een musical ....
Topic is gekaapt door een stel viva vrouwen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:15 schreef Starflyer het volgende:
Druk hier ineens. In 5 jaar nog geen topic vol en nu ineens ruim 100 posts in een dag.
Ik zou jou ook zelden posten in FMT beste dyon..quote:Op woensdag 6 december 2023 05:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig is het weer op het oude tempo. En met oude tempo bedoel ik dat er niet gepost word...
Ik vergeet het gewoon dat er een fmt en een slowchat is... ben ook zo druk...quote:Op woensdag 6 december 2023 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou jou ook zelden posten in FMT beste dyon..
quote:
Dat ging snelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |