Anders kom ik wel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn lasagna zit in de oven. Hopelijk komt hij bijna thuis.
Ja ik zag je vraag ik FB, maar ik was te druk je Ajax topic te stelenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in FB van VBL en was je neus qua Ajax-topic. Relevanter dan schijtlollig kroten schijten na een niet genuttigde maaltijd.
Drie keer 'ik' zegt alles.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag je vraag ik FB, maar ik was te druk je Ajax topic te stelen
Kun je al weer een beetje comfortabel fietsen met je pols?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een aardige sick joke onder de knop in TRV, maar het zal mij een ban schelen hem niet te posten.
Niet gekliktquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef tong80 het volgende:
Straks weer verwijten, zoals bij Messi en andere voorspellende topics. Dat iedereen het had kunnen openen.
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Nog voorzichtig, maar het gaat goed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je al weer een beetje comfortabel fietsen met je pols?
Trusten brother. Take care.quote:
Wat is dit voor een maaltijd?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:20 schreef COVID-19 het volgende:
Drie mexicanos, kaas en een stokbrood gegeten. Buikpijn.
Lunch stokbroodje met kaas en daar mexicanos op met ketchup en mayonaise.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een maaltijd?
Studentenhuisgenot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Lunch stokbroodje met kaas en daar mexicanos op met ketchup en mayonaise.
Ik kwam net een homo tegen op de KW-weg. Hij sloeg links af. Zonder richting aan te geven. Hij was rechtsdragend, zonder flikkerlichten. Niet dat ik er onmiddellijk last van had. Maar voor je het weet loopt het de spuigaten uit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat @:tong80 de dag begint en afsluit met dit nummer op volume maximaal mastruberend op een foto van zichzelf.
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.
Trusten.
Weer een nacht dichter bij de doot
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |