Hij had blijkbaar vroeger gefaked dat hij kanker had.quote:
Aziaten in het algemeen dacht ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar vroeger gefaked dat hij kanker had.
Sowieso idioot hoge zelfmoordcijfers ZK.
Dit heeft meer te maken met de muziekindustrie daar:quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar vroeger gefaked dat hij kanker had.
Sowieso idioot hoge zelfmoordcijfers ZK.
Spreek me niet van katers. Btw de kat van Clinton heette Socks.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb hier een katertje en een poesje van dezelfde leeftijd. Dat gaat heel goed. Katertje is duidelijk de baas maar tevens ook de held op sokken
Neequote:Op donderdag 22 juni 2023 17:20 schreef tong80 het volgende:
We gaan vreten......
Schnitzel in pepersaus met sperziebonen en kriel.
Het korstje is het lekkerst.quote:
Technisch gezien is het geen eiland maar je zou het wellicht zo kunnen beschouwenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koreanen zijn na de Chinezen, Amerikanen en de Russen het meest gevaarlijkste volk op aarde.
Goddank zit dit op een eiland
Kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:
Dan meld je het maar niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele avond zitten wachten hoor.
Descartes ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan meld je het maar niet.
Wat denken mensen tegenwoordig joh?
Ik had hem inmiddels wel verwachtquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben pas honger.
Flikker rotstraal een kuteind op.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hem inmiddels wel verwacht
Laten we maar gaan eten dan
Mijn lasagna zit in de oven. Hopelijk komt hij bijna thuis.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jongen zou zomaar aan het overwerken kunnen zijn inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |