Lelijke stoker die je bent?.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef GGMM het volgende: [..] Nee Alhoewel @:charz er laatst wel was Je krijgt geen groetjes
We hadden gehoopt dat jij ons duidelijkheid kon geven, maar dat lijkt er niet op. Dan zal er wel niets aan de hand zijn!quote:Op donderdag 22 juni 2023 00:50 schreef Charz het volgende:
Wat is er aan de hand, ruzie?… ik snap er niks van eerlijk gezegd.
Dertig meldingen hier
Qua langstuderen zou je verwachten dat KingRolo inderdaad een TU-leerling is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
TUgoden
Seminar: Jie Yang on "Human-Centered Computing for Robust AI
@:scrummie
Over 5 jaar lezen we hier dat @KingRoland stage gaat lopen bij de big four.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Qua langstuderen zou je verwachten dat KingRolo inderdaad een TU-leerling is.
Dit zei je gisteravond ook al ook zonder zin kan je werkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin vandaagEn morgen ook niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei je gisteravond ook al ook zonder zin kan je werken
Iedere week wel één keer de beste DJ ooit.quote:
Hey goedemorgenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
gelukkig is mijn vervelende collega vandaag en morgen vrij.
3,5 week van dat mens af
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..].
Misschien leuk om het weer goed te maken na al die jarenIk ken jullie niet anders dan een onafscheidelijk (licht irritant) duo
Wat ben je toch een goede gozerquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:55 schreef GGMM het volgende:
Dankzij mijn bemiddelingen dit
Ik ben de lijm die dit forum bij elkaar houdt
Nou ik snap er niks van..quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi
Hebben we nog ruzie
Dat was HET gesprek van, van de week
Ja ik dus ook niet meerquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:57 schreef Charz het volgende:
[..]
Nou ik snap er niks van..
Ik kan me ook niet herinneren waarover het ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |