Anders kom ik wel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn lasagna zit in de oven. Hopelijk komt hij bijna thuis.
Ja ik zag je vraag ik FB, maar ik was te druk je Ajax topic te stelenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in FB van VBL en was je neus qua Ajax-topic. Relevanter dan schijtlollig kroten schijten na een niet genuttigde maaltijd.
Drie keer 'ik' zegt alles.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag je vraag ik FB, maar ik was te druk je Ajax topic te stelen
Kun je al weer een beetje comfortabel fietsen met je pols?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een aardige sick joke onder de knop in TRV, maar het zal mij een ban schelen hem niet te posten.
Niet gekliktquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef tong80 het volgende:
Straks weer verwijten, zoals bij Messi en andere voorspellende topics. Dat iedereen het had kunnen openen.
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Nog voorzichtig, maar het gaat goed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je al weer een beetje comfortabel fietsen met je pols?
Trusten brother. Take care.quote:
Wat is dit voor een maaltijd?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:20 schreef COVID-19 het volgende:
Drie mexicanos, kaas en een stokbrood gegeten. Buikpijn.
Lunch stokbroodje met kaas en daar mexicanos op met ketchup en mayonaise.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een maaltijd?
Studentenhuisgenot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Lunch stokbroodje met kaas en daar mexicanos op met ketchup en mayonaise.
Ik kwam net een homo tegen op de KW-weg. Hij sloeg links af. Zonder richting aan te geven. Hij was rechtsdragend, zonder flikkerlichten. Niet dat ik er onmiddellijk last van had. Maar voor je het weet loopt het de spuigaten uit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat @:tong80 de dag begint en afsluit met dit nummer op volume maximaal mastruberend op een foto van zichzelf.
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.
Trusten.
Weer een nacht dichter bij de doot
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.
Trusten.
Weer een nacht dichter bij de doot
Bijzonder dat jij op jouw beurt je daar ook zo druk over blijft maken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt.
Bijzonder dat ie dat zo moeten blijven benadrukken.
Laat Dombo met rustquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij op jouw beurt je daar ook zo druk over blijft maken.
Laat mij met rust.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was, pas druk maken als-ie niet meer kan drukken na de zoveelste reetveeg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trusten (tot zo).quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was, pas druk maken als-ie niet meer kan drukken na de zoveelste reetveeg.
Trusten.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is geen etnische minderheid.
Goeiemorgen.quote:
Volgens mij gaat FOK! dood. Je wordt ook helemaal niet geholpen in het feedback topic zag ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Bitcoingod gaat weer aardig. Zo komen we nooit van @:atypisch af
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FOK! dood. Je wordt ook helemaal niet geholpen in het feedback topic zag ik.Speelschema Jong OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong Oranje zit in Groep A met België, Portugal en Georgië, dat samen met Roemenië een van de twee gastlanden is van het EK. Na de wedstrijd tegen België volgt op 24 juni een wedstrijd tegen Portugal en op 27 juni het afsluitende duel met Georgië.
BELGIË – NEDERLAND
Datum: woensdag 21 juni
Voorbeschouwing: 17.30 uur
Aftrap: 18.00 uur
Zender: NPO 2
PORTUGAL - NEDERLAND
Datum: zaterdag 24 juni
Voorbeschouwing: 17.45 uur
Zender: NPO 2
NEDERLAND – GEORGIË
Datum: dinsdag 27 juni
Voorbeschouwing: n.n.b.
Zender: NPO 2 (o.v.b.)
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Lekker flaneren en konijnendansjes doen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan proleten muziek luisteren en de vrijdag ontmantelen zodat het weekend weldra kan beginnen.
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan proleten muziek luisteren en de vrijdag ontmantelen zodat het weekend weldra kan beginnen.
Doe eens gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.
Kijk de Polen fan zijn van dit pareltje.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.
Hysterisch spanningsboogje aan het eind van de week. Is idd niet vreemd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
ik vloog even uit de bocht, overkomt de beste.
Ik walg van dit soort mensen. Dat zachtjes deinen op een veel te simpel ritme, lachend en simpele nietzseggende teksten zingende klootjesvolk met de handjes in de lucht omdat ze zoveel plezier moeten hebben voor het andere klootjesvolk om dit soort drek te waarderen, en alles om wat geld te verdienen over de rug van dat andere klootjesvolk wat er bewust intrapt want hey, ja, gezellig man, biertjes drinken en gezelligheid haha. Ik hoop dat ze erin stikken.quote:
Is dit een rant van ons aller Stijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik walg van dit soort mensen. Dat zachtjes deinen op een veel te simpel ritme, lachend en simpele nietzseggende teksten zingende klootjesvolk met de handjes in de lucht omdat ze zoveel plezier moeten hebben voor het andere klootjesvolk om dit soort drek te waarderen, en alles om wat geld te verdienen over de rug van dat andere klootjesvolk wat er bewust intrapt want hey, ja, gezellig man, biertjes drinken en gezelligheid haha. Ik hoop dat ze erin stikken.
Volledig eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik walg van dit soort mensen. Dat zachtjes deinen op een veel te simpel ritme, lachend en simpele nietzseggende teksten zingende klootjesvolk met de handjes in de lucht omdat ze zoveel plezier moeten hebben voor het andere klootjesvolk om dit soort drek te waarderen, en alles om wat geld te verdienen over de rug van dat andere klootjesvolk wat er bewust intrapt want hey, ja, gezellig man, biertjes drinken en gezelligheid haha. Ik hoop dat ze erin stikken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:
Inmiddels is dit nummer cultureel erfgoed en zou op iedere basisschool verplicht in het lesmateriaal moeten zitten.quote:
Gohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet erg hard lachen om sommige submarine memes
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet erg hard lachen om sommige submarine memes
@JanCeesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Drizztquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We beginnen inderdaad bijna aan het diner.
Al een leuke toekomstige redactrice van de LINDA, met parmantige tietjes en 's zomers op sleehakken op het oog daar aan de SvJ?quote:
Eentje op het oog gehad, maar we zijn vooral goede vrienden. Door haar ligt de lat wel hoog.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al een leuke toekomstige redactrice van de LINDA, met parmantige tietjes en 's zomers op sleehakken op het oog daar aan de SvJ?
Is die dochter van Linda niks voor Stijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Al een leuke toekomstige redactrice van de LINDA, met parmantige tietjes en 's zomers op sleehakken op het oog daar aan de SvJ?
https://www.ad.nl/show/no(...)uwe-vriend~a8fef03d/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Is die dochter van Linda niks voor Stijn?
Zeker door de familie uitgekozenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/no(...)uwe-vriend~a8fef03d/
Gladder krijg je ze niet.
Hou vol.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eentje op het oog gehad, maar we zijn vooral goede vrienden. Door haar ligt de lat wel hoog.
Hopelijk kun je verder met deze update.
Ben jij een belchineesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit. Ik krijg hier de zenuwen van.
Is wel een leuk meisje, maar volkomen wereldvreemd, en ik vrees dat ze dat ook voor de rest van haar leven zal blijven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Is die dochter van Linda niks voor Stijn?
Mede-roker zo te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit. Ik krijg hier de zenuwen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |