quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieke heette ze. In Groningen. Na concert in Vera van de Nozems geneukt in studentenflat. Kan ook dat ze hans heette. Dronken enzo.
Trusten.
Weer een nacht dichter bij de doot
Bijzonder dat jij op jouw beurt je daar ook zo druk over blijft maken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt.
Bijzonder dat ie dat zo moeten blijven benadrukken.
Laat Dombo met rustquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij op jouw beurt je daar ook zo druk over blijft maken.
Laat mij met rust.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was, pas druk maken als-ie niet meer kan drukken na de zoveelste reetveeg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trusten (tot zo).quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was, pas druk maken als-ie niet meer kan drukken na de zoveelste reetveeg.
Trusten.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het is geen etnische minderheid.
Goeiemorgen.quote:
Volgens mij gaat FOK! dood. Je wordt ook helemaal niet geholpen in het feedback topic zag ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Bitcoingod gaat weer aardig. Zo komen we nooit van @:atypisch af
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FOK! dood. Je wordt ook helemaal niet geholpen in het feedback topic zag ik.Speelschema Jong OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong Oranje zit in Groep A met België, Portugal en Georgië, dat samen met Roemenië een van de twee gastlanden is van het EK. Na de wedstrijd tegen België volgt op 24 juni een wedstrijd tegen Portugal en op 27 juni het afsluitende duel met Georgië.
BELGIË – NEDERLAND
Datum: woensdag 21 juni
Voorbeschouwing: 17.30 uur
Aftrap: 18.00 uur
Zender: NPO 2
PORTUGAL - NEDERLAND
Datum: zaterdag 24 juni
Voorbeschouwing: 17.45 uur
Zender: NPO 2
NEDERLAND – GEORGIË
Datum: dinsdag 27 juni
Voorbeschouwing: n.n.b.
Zender: NPO 2 (o.v.b.)
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Lekker flaneren en konijnendansjes doen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan proleten muziek luisteren en de vrijdag ontmantelen zodat het weekend weldra kan beginnen.
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan proleten muziek luisteren en de vrijdag ontmantelen zodat het weekend weldra kan beginnen.
Doe eens gek.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.
Kijk de Polen fan zijn van dit pareltje.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat die jongen zulke wijvenmuziek maakt, niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |