Geen medelijden met iemand die dit soort zieke dingen online zet:quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar verdient hij het daarom om kapot getreiterd te worden?
Kloptquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
Deze gast is toch overigens ook niet helemaal lekker tussen de oren?
Die gast overziet dat niet joh. Het is misschien geen excuus maar hij zit zichzelf daarmee in de weg. Niet voor niets een uitkering en begeleidingquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen medelijden met iemand die dit soort zieke dingen online zet:
Ik zie toch vrij veel mensen refereren aan wat hij zei op Bradgetv. Dus het lijkt me dat die mensen kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat er in dit topic vrij weinig mensen zijn die naar hem kijken
Hij kan best aardig spelen maar laat hem lekker met zijn keyboard op de lokale braderie gaan staan of alleen liedjes spelen op zijn kanaal maar niet de edgy influencer uithangen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tijdens corona was het wel grappig ja. Leuk tijdverdrijf dat gepingel. Heb hem toen nog een oude videokaart gestuurd waar hij een unboxing van heeft gemaakt. Al kreeg ik later een screenshot van iemand door dat het ding op Marktplaats was gezet
Dat je een handicap hebt en kwetsbaar bent is tot daar aan toe maar dan hoef je nog niet zulke immorele dingen te roepen. Hij blijft er ook 5 minuten over door gaan en heeft er de grootste lol om wat voor mij impliceert dat je dondersgoed weet wat je zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:59 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Die gast overziet dat niet joh. Het is misschien geen excuus maar hij zit zichzelf daarmee in de weg. Niet voor niets een uitkering en begeleiding
Ja eens, maar nogmaals: hij overziet de gevolgen van zijn acties nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je een handicap hebt en kwetsbaar bent is tot daar aan toe maar dan hoef je nog niet zulke immorele dingen te roepen. Hij blijft er ook 5 minuten over door gaan en heeft er de grootste lol om wat voor mij impliceert dat je dondersgoed weet wat je zegt.
Laatst kwam op het forum ook weer dat gifje voorbij waarbij hij wat jaren geleden op een haar na iemand dood reed omdat hij een rood kruis negeerde, die gast is in al zijn zelfoverschatting net zo goed een gevaar voor de samenleving als zijn stalkers.
Dan mijn excuses, en bij deze rectificeer ik dat direct.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb me hier nooit mee ingelaten. Direct een tr gezet. Walgelijke beschuldiging
dag in dag uit doodsbedreigingen, intimidatie, vandalisme, aansporen tot zelfmoord, opruiing, verzieken van arbeidsrelaties en terroriseren van familieleden en buren is "niet per se goed" volgens jou. Hoe bont moet je het in jouw ogen maken om echt slecht bezig te zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij wilt aandacht, dan krijg je aandacht. Is het goed, niet perse.
Deze gast is toch overigens ook niet helemaal lekker tussen de oren?
De Bradge beperkt noemen is normaal gesproken voor hem een reden om een ban uit te delenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij kan best aardig spelen maar laat hem lekker met zijn keyboard op de lokale braderie gaan staan of alleen liedjes spelen op zijn kanaal maar niet de edgy influencer uithangen.
Daar is de beste man gewoon te beperkt voor, en daar komen dus problemen van.
Dat zeg je goed.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:13 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja eens, maar nogmaals: hij overziet de gevolgen van zijn acties niet
Ja precies. Ik ook welquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg je goed.
En als je je dan in een online omgeving laat omringen door een stel meelopers met slechte adviezen en alles doet voor views kan het wel eens heel slecht aflopen.
2017 ging hij ook te pas en te onpas filmen in de auto en pas na heel veel weerstand van mensen in die topics (omdat dat resulteerde in de meest gevaarlijke situaties en bijna-ongelukken) stopte hij daar mee. Zelf geen enkel besef dat hij wel eens iemand dood zou kunnen rijden.
Even los van het sneue gedrag van dat mongolengroepje begrijp ik ergens wel mensen er werk van maken dat hij offline gaat of klein blijft.
Bradge postte hier best raar over meisjes van 13.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
'Mensen' haten hem omdat er blijkbaar 'mensen' waren die het gepast vonden geruchten te verspreiden dat Bradge een pedofiel was. Volledig ongegrond en onzinnig. Dan krijg je allerlei sneue laffe kuttokkies die doodsbedreigingen gaan versturen richting Bradge.
Die livestream dat hij de ANWB belde omdat hij met autopech stil stond vond ik wel grappig. De ANWB had het mankement snel gevonden: benzinetank was leegquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg je goed.
En als je je dan in een online omgeving laat omringen door een stel meelopers met slechte adviezen en alles doet voor views kan het wel eens heel slecht aflopen.
2017 ging hij ook te pas en te onpas filmen in de auto en pas na heel veel weerstand van mensen in die topics (omdat dat resulteerde in de meest gevaarlijke situaties en bijna-ongelukken) stopte hij daar mee. Zelf geen enkel besef dat hij wel eens iemand dood zou kunnen rijden.
Even los van het sneue gedrag van dat mongolengroepje begrijp ik ergens wel mensen er werk van maken dat hij offline gaat of klein blijft.
Inmiddels heeft hij zo vaak de pechhulp moeten bellen met z'n verschillende barrels dat sommige ANWB monteurs hem meteen al herkennen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die livestream dat hij de ANWB belde omdat hij met autopech stil stond vond ik wel grappig. De ANWB had het mankement snel gevonden: benzinetank was leeg
Dat was inderdaad die periode. Moira was volgens mij destijds moderator in WEB (heette het zo?) waar die reeks stond heeft samen met Monopoly op hem ingepraat hij reedt gewoon filmend met zijn telefoon in de hand door Het Gooi , letterlijk alleen oog hebbende voor zichzelf en zijn viewcountquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die livestream dat hij de ANWB belde omdat hij met autopech stil stond vond ik wel grappig. De ANWB had het mankement snel gevonden: benzinetank was leeg
Het interesseert me geen zak of hij zich dood vreet eerlijk gezegd maar zijn acties hebben ook betrekking op anderen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
Van die mensen die pesterijen half gaan goed praten, denk je echt dat Bradley daarvan zijn gedrag zou verbeteren? Als je hem een vet varken zou noemen dat hij dan meer stappen zou gaan zetten om af te vallen? Dat soort dingen werken allemaal tegendraads. Ik las dat er iemand was die met hem stukjes zou gaan lopen voor zijn beweging, maar die gene hebben ze schijnbaar ook weggepest door hem op zijn werk en thuis lastig te gaan vallen.
Maar je weet toch dat hij zwakbegaafd is en allerlei stoornissen heeft? Dat betekend niet dat je dit soort gedrag goed moet praten. Zeker niet. Maar er is een reden dat hij dit soort zaken niet kan overzien. Het is niet hetzelfde als jij of ik dat doen. Er lopen best wat mensen in Nederland rond met een laag IQ of bepaalde stoornissen die ook niet goed kunnen overzien wat ze aan het doen zijn. Pesterijen gaan echt niet helpen dat hij ineens wel dat soort zaken overziet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was inderdaad die periode. Moira was volgens mij destijds moderator in WEB (heette het zo?) waar die reeks stond heeft samen met Monopoly op hem ingepraat hij reedt gewoon filmend met zijn telefoon in de hand door Het Gooi , letterlijk alleen oog hebbende voor zichzelf en zijn viewcount.
Hij lult op zo'n moment ook alles recht wat krom is in zijn acties. Net als in dat Auschwitz-filmpje. Als dertigplusser proberen een 17-jarige te versieren, kan gewoon joh, ze wil zelf toch ook, rode kruizen negeren omdat je haast hebt, maak je niet druk.
Wat een enge gek.
lolquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De Bradge lijkt dit inmiddels uitbundig te vieren door helemaal los te gaan met foodreviews...
Hij lijkt mij niet het type dat ineens van viesdik naar fitboy wilt gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
Van die mensen die pesterijen half gaan goed praten, denk je echt dat Bradley daarvan zijn gedrag zou verbeteren? Als je hem een vet varken zou noemen dat hij dan meer stappen zou gaan zetten om af te vallen? Dat soort dingen werken allemaal tegendraads. Ik las dat er iemand was die met hem stukjes zou gaan lopen voor zijn beweging, maar die gene hebben ze schijnbaar ook weggepest door hem op zijn werk en thuis lastig te gaan vallen.
Groep mensen die in het verleden kennelijk ook al achter paar andere labiele YouTubers hebben aangezeten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zijn dan de mensen die hem terroriseren vraag ik mij af? Zijn dat mensen van Fok?
Moet hij lekker weten allemaal maar het is wel een probleem als je bij je onnozelheden anderen dupeert of in gevaar brengt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat hij zwakbegaafd is en allerlei stoornissen heeft? Dat betekend niet dat je dit soort gedrag goed moet praten. Zeker niet. Maar er is een reden dat hij dit soort zaken niet kan overzien. Het is niet hetzelfde als jij of ik dat doen. Er lopen best wat mensen in Nederland rond met een laag IQ of bepaalde stoornissen die ook niet goed kunnen overzien wat ze aan het doen zijn. Pesterijen gaan echt niet helpen dat hij ineens wel dat soort zaken overziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |