quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Hier liep ik tegen aan https://www.mediacourant.(...)oest-om-closet-sale/ Merel? 🤣
Lippie Billie lijkt wel 70 hier met snorquote:
Het is The Bats, de koningin van Griekenlandquote:
Jan heeft verlatingsangstquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:46 schreef pullup het volgende:
Haar huis is ook nog een ruïne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin 40 of nog net geen 40 jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:19 schreef humpty het volgende:
[..]
OMG wat erg
Ze is begin veertig toch? lijkt veel en veel ouder
Als ze er niet tegen kan dat ik met andere chicks praat in de clubquote:Op zondag 25 juni 2023 10:08 schreef Paul het volgende:
https://lovereality.nl/bi(...)Xr8JTOTN0tjUchWOzEa8
Big Brother-Michelangelo klaar met Chiara: “Heb haar moeten blokkeren”
Het licht is aan, maar er is niet echt iemand thuis.quote:
Ze zien er wat afgeleefd uit ja. Romy doet haar best in bikini maar haar blik zegt GODVER schiet eens op er ligt er weer één te janken.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het licht is aan, maar er is niet echt iemand thuis.
wat een ontzettend lege blik bij chemal en het zoontje is ook niet echt het zonnetje in huis.
Thanks weer voor plaatsingenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:02 schreef pullup het volgende:
Komende weken op pad dus maar heel af en toe updates
quote:Op maandag 26 juni 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
Super dat je het een beetje kan bijhouden 👌
Wel een schattig kindjequote:Op maandag 26 juni 2023 14:08 schreef DaniqueV het volgende:
Owww Jessie doet het nog steeds, plukken aan de kleding![]()
[ afbeelding ]
Opa Jessie, vind dat altijd zulke leuke mensen, opa en oma![]()
[ afbeelding ]
Ja wil ze ook wel als opa en oma hebben hahahaquote:Op maandag 26 juni 2023 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel een schattig kindje![]()
En ja dat waren leuke mensen
Schattig..quote:Op maandag 26 juni 2023 23:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja wil ze ook wel als opa en oma hebben hahaha
Mikky lijkt erg veel op Jessie vind ik![]()
En zij wordt heel snel bruin![]()
Zit van Saskia kant ook Indisch bloed, en Jessie is ook snel bruin. Je ziet de bandjes van badpak al heel goed zitten.
[ afbeelding ]
Oil in the lampquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:26 schreef DaniqueV het volgende:
Andrea Tolson is nog steeds flink in de here![]()
Ik heb ook geen idee of ze nog steeds alleen maar oude foto's post![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/worker4god
Ja, verbaas mij ook elke keer bij haar kliffoto's, krijg er al hoogtevrees bij met bekijken ervan. Die heeft lef hoor, die heeft zo vaak dat soort foto's geplaatst brrrrquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
lees best vaak dat er weer 1 is die voor een fotomoment van een klif is gedonderd.
Ook zwanger, bijna uitgeteld ookquote:
Bil geniet van het goede levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bil geniet van het goede leven
Tja dat is altijd de vraag bij Bill, we houden het in de gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ben er nu even twee daagjes en dan weer wegquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh het was dus Vlindeuwrrrdag.
Nog een fijne verjaardag Billy![]()
quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben er nu even twee daagjes en dan weer weg
Gefeli met Billquote:Op zondag 2 juli 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh het was dus Vlindeuwrrrdag.
Nog een fijne verjaardag Billy![]()
Haha ja is Batsquote:Op maandag 3 juli 2023 08:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat ziet Bil er raar uit, ik neem aan dat het Bil is?
vreemde filter misschien
Of een oude foto.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat ziet Bil er raar uit, ik neem aan dat het Bil is?
vreemde filter misschien
Eerlijk is eerlijk: ik wou dat ik Billy's figuurtje had (heb lipoedeem, dus onmogelijk, ondanks mijn BMI van 18-19). Maar niet haar hoofdquote:
Charlotte ziet er nu jonger oud dan in de tijd van Utopia.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:33 schreef pullup het volgende:
Ook verbaasd over jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Charlotte ziet er nu jonger oud dan in de tijd van Utopia.
Misschien omdat ze zoveel is afgevallen. Mooi kindje heeft zequote:
Ik weet even niet wat ik zou kiezen. Zes kinderen of een hondquote:
Toch maar die hondquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik zou kiezen. Zes kinderen of een hond
Ja zelfs Bats erbijquote:
Zie je vaak bij mensen die verslaafd zijn geweestquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moge God je zegenen.
Die is van het ene naar het andere uiterste gegaan.
dit is toch de oude??? de moeder van zijn kind, of zie ik dat nu zo verkeerd (ze lijkt er in ieder geval wel op)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit zijn nieuwe vlam?
[ afbeelding ]
Lijkt er op maar die Saskia ziet er toch net wat anders uitquote:Op zondag 30 juli 2023 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dit is toch de oude??? de moeder van zijn kind, of zie ik dat nu zo verkeerd (ze lijkt er in ieder geval wel op)
je hebt gelijk maar ik word in de war gebracht omdat er idd enige gelijkenis in zit, heeft ze soms een zus???quote:Op zondag 30 juli 2023 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er op maar die Saskia ziet er toch net wat anders uit
Serieus?quote:
Ziet er wel zo uitquote:
Die dochter ook filterdquote:
2 druppels water papaquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:09 schreef pullup het volgende:
2 zonen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze reed naar Griekenland terug volgens mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:39 schreef bloempjuh het volgende:
Dus Billy reed van G'land naar Zwolle om auto's te wisselen? Why?
Ik vind dit smerig…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
Al is het prachtig weer, wie parkeert zijn of haar auto met open ramen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |