quote:
quote:Respect heb ik Wel in me broek zak Maar , soms vliegt het er uit 😊 Omdat, er geen vlog onlinne komt Moet er wel een rea staan Waarin Er staat waar is de nieuwe Vlog😮En dan gaat de respext weg voor mij En je Blijft niet Langer de NL youtuber koning als je dat wil blijven Knal met die vlog enzo
quote:Ja hoor deze gast komt weer met smoesjes hoor Vind in de tuin werken belangrijker dan vlog uploaden Terwijl hij nu rustig zit te chillen wie probeer je hier te flashed Enzotje? Mensen beginnen jou echt zat te worden en groot gelijk enzo stop gewoon met vloggen als je je tuin belangrijker vindt!
quote:Knol of hoe je ook heet. Die 16:00 uur kun je beter weghalen uit je omschrijving, dat is gewoon één farce. Je geld en populariteit stijgen echt door je kop. Bekend waar je vandaan komt en dat je dit dankzij je volgers en kopers van je merc kunt doen.
Stressniveau op mijn fitbit is direct lager. Godzijdank!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bro hij is hard werken in zijn tuin. Heeft zich al geëxcuseerd
Gelukkig goed te horen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij en hard werkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef PS. het volgende:
Allemaal de schuld van die goedkope kuthoer Myronwalgelijk wijf
Ben ook Gio fan. Ergens heb je wel een punt, broederquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij en hard werken
Hij loopt al een halve week achter, heeft een editor, dat hoor je gewoon prima voor elkaar te krijgen.
Gio edit zijn vlogs zelf, en loopt maar 1 dag achter en is nooit te laat.
#cancelknolpower
Maakt veel goed doordat ze veel capuchontruien draagtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef PS. het volgende:
Allemaal de schuld van die goedkope kuthoer Myronwalgelijk wijf
De echte kijken ook Donquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maakt veel goed doordat ze veel capuchontruien draagten haar strak kontje in leggings
![]()
![]()
Alleen nu draagt ze geen hoodies omdat het 30 graden.
Minder fan van Don. Teveel geflex met zijn spieren. En die mees dix kan ik niet ruiken.quote:
Doe mij maar gewoon zonder legging, dan heb je er nog wat aanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maakt veel goed doordat ze veel capuchontruien draagten haar strak kontje in leggings
![]()
![]()
Alleen nu draagt ze geen hoodies omdat het 30 graden.
Editfoutje van de editorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon zonder legging, dan heb je er nog wat aan
[ afbeelding ]
Hij heeft wel mooie waggy en tuin.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Minder fan van Don. Teveel geflex met zijn spieren. En die mees dix kan ik niet ruiken.
Laat ook veel minder van zijn prive zien dan Gio bijvoorbeeld
Word te geil vanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:13 schreef PS. het volgende:
[..]
De ekte ekte kijken meisjedjamilla er bij.
quote:ik snap echt niet hoe het kan dat met name de laatste tijd die vlogs zo vaak te laat zijn. Bedoel.. heeft 2 edittors en looopt sws 2 dagen vooruit. Dan moet bewerken en uploaden na 48 uur toch niet heel lastig zijn lijkt me.. Zeker als je dan ook nog je personeel naar jouw huis/studio laat komen. Dus dan heeft transport kwa data daar ook al niets mee te maken bedoel daarmee dus alle bestanden versturen [dus up/downloaden] naar edittors en terug. Buiten dat kunnen de edittors toch ook de video als verborgen alvast uploaden dan staat het wel al online hoef jij t enkel te checken klopt er iets niet kan dat altijd nog aangepast worden.. Dat kan dus vele malen efficienter nog... en vooral de communicatie.. Zo moeilijk is het toch niet om eventjes wat te laten weten. Maar zowel reacties als ook vaak insta staat er dan veelal niets of echt zeeeer laat pas
quote:Het bizarre ook is dat zn editors de vlogs editten, dus welke bullshit is het dat hij geen tijd heeft?????? Dan liegt hij dus gewoon of zn editors denken ja doei je zoekt het maar uit
quote:werk van 7.30 tot in de avond zwaar beroep... en doe altijd maak ik werk af wat op die tijd af moet zijn... en ik verdien minder. Als je kijkers wil blijven houden en je werk. zorg op tijd een nieuwe video. ken ook niet tegen mijn werkgever zeggen. doe ik morgen wel. ben 46 jaar dus geen jonge kijker. maar deze week drama met uploaden
einde tijdperk Enzo Knol @capuchon_jongen we stappen over op fanboyen van Giovanny Latooy, deze vent is tenminste consequent en strak op tijdquote:ik weet niet wta je aan doen bent enzo maar he ligy achter met volgs alleen de oude staan er op waar blijven de neiuwe iederedag
Ja ik was gisteren woest. Pittige reactie achtergelaten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:54 schreef streamjohan het volgende:
Niet te geloven, de vlog is er nog niet!!!!!!!!!!! Deze man moet tuinman worden @:capuchon_jongen , en hij heeft al twee van die noobs in dienst om die videos te editen
MENSEN ZIJN WOEST, SCHIJT AAN DE FANS, ABONEES NEMEN AF
[..]
[..]
[..]
[..]
einde tijdperk Enzo Knol @:capuchon_jongen we stappen over op fanboyen van Giovanny Latooy, deze vent is tenminste consequent en strak op tijd
Hij geeft geen fuck om zijn volgers. Het regent pijpenstelen hij kan nu echt niet in de tuin werken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |