Niet te geloven, de vlog is er nog niet!!!!!!!!!!! Deze man moet tuinman worden
@capuchon_jongen , en hij heeft al twee van die noobs in dienst om die videos te editen

MENSEN ZIJN WOEST, SCHIJT AAN DE FANS, ABONEES NEMEN AF
quote:
ik snap echt niet hoe het kan dat met name de laatste tijd die vlogs zo vaak te laat zijn. Bedoel.. heeft 2 edittors en looopt sws 2 dagen vooruit. Dan moet bewerken en uploaden na 48 uur toch niet heel lastig zijn lijkt me.. Zeker als je dan ook nog je personeel naar jouw huis/studio laat komen. Dus dan heeft transport kwa data daar ook al niets mee te maken bedoel daarmee dus alle bestanden versturen [dus up/downloaden] naar edittors en terug. Buiten dat kunnen de edittors toch ook de video als verborgen alvast uploaden dan staat het wel al online hoef jij t enkel te checken klopt er iets niet kan dat altijd nog aangepast worden.. Dat kan dus vele malen efficienter nog... en vooral de communicatie.. Zo moeilijk is het toch niet om eventjes wat te laten weten. Maar zowel reacties als ook vaak insta staat er dan veelal niets of echt zeeeer laat pas
quote:
Het bizarre ook is dat zn editors de vlogs editten, dus welke bullshit is het dat hij geen tijd heeft?????? Dan liegt hij dus gewoon of zn editors denken ja doei je zoekt het maar uit
quote:
werk van 7.30 tot in de avond zwaar beroep... en doe altijd maak ik werk af wat op die tijd af moet zijn... en ik verdien minder. Als je kijkers wil blijven houden en je werk. zorg op tijd een nieuwe video. ken ook niet tegen mijn werkgever zeggen. doe ik morgen wel. ben 46 jaar dus geen jonge kijker. maar deze week drama met uploaden
quote:
ik weet niet wta je aan doen bent enzo maar he ligy achter met volgs alleen de oude staan er op waar blijven de neiuwe iederedag
einde tijdperk Enzo Knol
@capuchon_jongen we stappen over op fanboyen van Giovanny Latooy, deze vent is tenminste consequent en strak op tijd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2023 08:55:14 ]