In Noord Holland en Friesland >90%.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:34 schreef RamboDirk het volgende:
Deze luchtvochtigheidvolgende stap is regen ofzo
Ramptoerist gespot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben eind deze middag bedrijfsfeest in een tent. Of het wordt beetje schuilen voor de regen of het wordt hilarisch met water dat aan alle kanten onder de tent doorstroomt.
Des te meer reden om te gaan. Ik heb eigenlijk vakantie.
Als de wind serieus opsteekt zou ik niet te lang in die tent willen zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben eind deze middag bedrijfsfeest in een tent. Of het wordt beetje schuilen voor de regen of het wordt hilarisch met water dat aan alle kanten onder de tent doorstroomt.
Des te meer reden om te gaan. Ik heb eigenlijk vakantie.
Dochter geadviseerd om vandaag wat treintjes eerder te pakken vanuit Nijmegen naar Twentequote:
Hier de hele dag zon en een wolkje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:38 schreef Scrummie het volgende:
Allemaal lachen om die onderzeeër naar de Titanic maar na vandaag zijn we allemaal zo'n duikbootje nodig.
Lastig te voorspellen maar (na 5x afspelen) lijkt het er op dat Utrecht ongeveer de grens gaat worden van "weinig neerslag" en "flinke bak regen"?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/onweerradar
Incoming!
Wat is het noorden? Weet zo nog niet of bijvoorbeeld Friesland veel mee krijgt als je de voorspellingen ziet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Revanches het volgende:
Hoe laat wordt het in het noorden verwacht?
Zou wel blij zijn met wat regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is het noorden? Weet zo nog niet of bijvoorbeeld Friesland veel mee krijgt als je de voorspellingen ziet.
quote:We geven een code rood in Namen, omdat er lokaal meer dan 60 mm in 6 uur of meer dan 100 mm in 24u verwacht wordt, maar deze condities kunnen zich ook in het westen van Luik en delen van Limburg voordoen op kleinere schaal.
je praat wel moeilijke dingenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:55 schreef BlackLining het volgende:
Ja hier valt zo nu en dan een druppel, al kan ik niet helemaal uitmaken of dit de eerste uitlopers van het regengebied zijn of dat de boel hier spontaan condenseert aangezien de RV gewoon tegen de 90 aan gaat
Op het moment nog altijd beter dan wat droger maar 30+, man man man.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die benauwdheid
Serieus, dit is echt niet normaal
Daarom werd ik dus zo bezweet wakkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die benauwdheid
Serieus, dit is echt niet normaal
Prijs je gelukkig dat je er binnen minder last van hebt dan. Ik heb nog de restwarmte van vorige week, met daarbovenop die extreme luchtvochtigheid. Heb sinds ik hier woon niet zo'n slechte nacht gehad als deze, en mijn frisse ochtenddouche was al ongedaan gemaakt voor ik de deur uit stapte.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het moment nog altijd beter dan wat droger maar 30+, man man man.
Het superieure Fryslan wordt gewoon weer overgeslagenquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:31 schreef Revanches het volgende:
Hoe laat wordt het in het noorden verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |