Hoe beweegt dit dan? Of krijgt het zuidoosten alles en sterven de buien dan uit in het binnenland?quote:
Trekt van zuid naar noord over de oostelijke grensquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe beweegt dit dan? Of krijgt het zuidoosten alles en sterven de buien dan uit in het binnenland?
Alleen niet echt buien. Gewoon een frontquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Trekt van zuid naar noord over de oostelijke grens
Oeh, fijn voor de Peelquote:
Hoe ga ik thuiskomen als plaatje 1 uitkomt, ik moet dan dwars door het lichtpaarse gedeeltequote:
ik reken nergens meer op na gisterquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Als het verkeerd uitvalt kan er zomaar 100mm vallen op sommige plekken.
Meer westelijk met die zooiquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
Neerslagsom morgen volgens een aantal modellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valkenburg spoelt weer weg.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:31 schreef BlackLining het volgende:
Oeh, dan kon het nog wel weer eens spannend gaan worden in de sous of ze countrie.
Hoop het niet voor die mensen daar na de ellende van vorig jaar.quote:
Ik vind het heerlijk vandaag. Gister wel benauwd, vandaag alsof het weer een reset heeft gehad. Zon en een windje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is toch heerlijk mensen. Zo'n oud hollandsch dampend zomertje. 27 graden luchtvochtigheid 80%, zweten terwijl je stilzit. Lekker weer om te flaneren en neer te ploffen op het 1e beste terrasje. Gelukkig zijn we net begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |