Gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die zitten nog aan de BBQ, van Estofex
Net wat je geluk noemt. Ik woon in dit gebied en met een beetje pech worden we bedolven onder de modderstromen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
duitsers weer geluk. wij weer de regen restjes
ik gun niemand overlastquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Net wat je geluk noemt. Ik woon in dit gebied en met een beetje pech worden we bedolven onder de modderstromen.
Dat is oprecht enorm kut.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Net wat je geluk noemt. Ik woon in dit gebied en met een beetje pech worden we bedolven onder de modderstromen.
Wij wel. Onze verzekering is al 20 jaar oud en de verzekeringsmaatschappij wil al jaren dat we switchen naar een andere dekking Maar we zijn niet gek: we wonen tussen rivier (hoogwater) en de heuvels (wel wat verder weg, maar op het laagste punt)quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is oprecht enorm kut.
Ben je daar wel tegen verzekerd?
Goed om te horen. Staan we hier vaak toch niet bij stil in ons veilige kikkerlandje dat op andere plekken in Europa dat soort complicaties bij onweer en zware neerslag kunnen komen kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij wel. Onze verzekering is al 20 jaar oud en de verzekeringsmaatschappij wil al jaren dat we switchen naar een andere dekking Maar we zijn niet gek: we wonen tussen rivier (hoogwater) en de heuvels (wel wat verder weg, maar op het laagste punt)
quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuwste uitvoer van het Harmoniemodel
[ afbeelding ]
https://www.estofex.org/quote:A level 3 was issued across parts of Germany and Czechia mainly for damaging wind gusts, large to very large hail and (regionally) for tornadoes and heavy rainfall.
Boh, 82 mm, kom maar door!quote:Op woensdag 21 juni 2023 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuwste uitvoer van het Harmoniemodel
[ afbeelding ]
Die verschillen zijn wel extreemquote:Op donderdag 22 juni 2023 06:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Icon2
[ afbeelding ]
187mm in de Achterhoek
Harmonie
[ afbeelding ]
Arome
[ afbeelding ]
Yikes. Spannend dagje daar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 06:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.estofex.org/
Oost Nederland gaat nat worden.quote:
Oh top, dan zit ik in de auto en op de fiets.quote:
Zwemvest mee en niks aan het handje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh top, dan zit ik in de auto en op de fiets.
Vanaf 1800 werk ik buiten.
Ja, lijkt me geen overbodige luxe met die 115 op dat laatste kaartje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zwemvest mee en niks aan het handje.
Heb net de route bekeken, via het dakraam kan ik langs de zonnepanelen nog wel hoger komen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:38 schreef Scrummie het volgende:
Allemaal lachen om die onderzeeër naar de Titanic maar na vandaag zijn we allemaal zo'n duikbootje nodig.
In Noord Holland en Friesland >90%.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:34 schreef RamboDirk het volgende:
Deze luchtvochtigheidvolgende stap is regen ofzo
Ramptoerist gespot.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben eind deze middag bedrijfsfeest in een tent. Of het wordt beetje schuilen voor de regen of het wordt hilarisch met water dat aan alle kanten onder de tent doorstroomt.
Des te meer reden om te gaan. Ik heb eigenlijk vakantie.
Als de wind serieus opsteekt zou ik niet te lang in die tent willen zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben eind deze middag bedrijfsfeest in een tent. Of het wordt beetje schuilen voor de regen of het wordt hilarisch met water dat aan alle kanten onder de tent doorstroomt.
Des te meer reden om te gaan. Ik heb eigenlijk vakantie.
Dochter geadviseerd om vandaag wat treintjes eerder te pakken vanuit Nijmegen naar Twentequote:
Hier de hele dag zon en een wolkje.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:38 schreef Scrummie het volgende:
Allemaal lachen om die onderzeeër naar de Titanic maar na vandaag zijn we allemaal zo'n duikbootje nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |