Hoe beweegt dit dan? Of krijgt het zuidoosten alles en sterven de buien dan uit in het binnenland?quote:
Trekt van zuid naar noord over de oostelijke grensquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe beweegt dit dan? Of krijgt het zuidoosten alles en sterven de buien dan uit in het binnenland?
Alleen niet echt buien. Gewoon een frontquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Trekt van zuid naar noord over de oostelijke grens
Oeh, fijn voor de Peelquote:
Hoe ga ik thuiskomen als plaatje 1 uitkomt, ik moet dan dwars door het lichtpaarse gedeeltequote:
ik reken nergens meer op na gisterquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Als het verkeerd uitvalt kan er zomaar 100mm vallen op sommige plekken.
Meer westelijk met die zooiquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:29 schreef Momo het volgende:
Neerslagsom morgen volgens een aantal modellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valkenburg spoelt weer weg.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:31 schreef BlackLining het volgende:
Oeh, dan kon het nog wel weer eens spannend gaan worden in de sous of ze countrie.
Hoop het niet voor die mensen daar na de ellende van vorig jaar.quote:
Ik vind het heerlijk vandaag. Gister wel benauwd, vandaag alsof het weer een reset heeft gehad. Zon en een windje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is toch heerlijk mensen. Zo'n oud hollandsch dampend zomertje. 27 graden luchtvochtigheid 80%, zweten terwijl je stilzit. Lekker weer om te flaneren en neer te ploffen op het 1e beste terrasje. Gelukkig zijn we net begonnen
Hier was het vanochtend wel lekker, maar vanmiddag toen de zon er goed doorkwam, werd het toch wel weer broeierig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk vandaag. Gister wel benauwd, vandaag alsof het weer een reset heeft gehad. Zon en een windje.
Met kerst en 8 gradenquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Waar blijven die verkoelende regenbuien?
En in het hoekje van Twentequote:
Morgen is dat alleen regen. De mooie buien en onweer zit sowieso ver weg, helaasquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
En in het hoekje van Twente
Edit: maar waarschijnlijk trekt het ergste hier toch weer net langs, zoals vrijwel altijd![]()
Aquaplanend naar huis, daar ben ik een beetje bang voorquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen is dat alleen regen. De mooie buien en onweer zit sowieso ver weg, helaas
30-70mm is alsnog giga veel voor 1 etmaalquote:
Toch maar morgen thuis ipv naar een werkborrel gaanquote:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Overigens waren de straten hier gisteren zeer plakkerig of spekglad
Stukje aangekoekte troep
150 liter per vierkante meter in 6 uur, ik wil dat ook. Die kutmoffen houden weer alles voor zichzelfquote:
duitsers weer geluk. wij weer de regen restjesquote:
Mwah... als het straks weer wemelt van de foto's uit Duitsland van auto's met deuken, gesneuvelde ramen, bezaaid met takken of onder een omgewaaide boom en tot halverwege in modderig water dan kun je dat niet echt geluk noemen. Ze hebben dan wel wat spannend weer gehad iig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
duitsers weer geluk. wij weer de regen restjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |