Jij ook sterkte dan maarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik woon ook in Middelburg.![]()
Aangenaam.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik woon ook in Middelburg.![]()
Aangenaam.
Er is een schoolklas bezig daarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef d.k. het volgende:
Op de webcam op de Brouwersdam zie je de buien boven België al mooi hangen. Kijkt goed donker.
Ik zie wel een of ander bedrijfsuitje met teambuilding-activiteiten op het strand.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef d.k. het volgende:
Op de webcam op de Brouwersdam zie je de buien boven België al mooi hangen. Kijkt goed donker.
Wordt ingezoemd op een behoorlijk dik iemand die heel moeilijk zit te lopenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie wel een of ander bedrijfsuitje met teambuilding-activiteiten op het strand.
Lopen kan je ook beter staand doen ipv zittend.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt ingezoemd op een behoorlijk dik iemand die heel moeilijk zit te lopen
In de verte twijfel ik nog een beetje, maar onderin lijkt idd meer een bedrijfsuitje.quote:
Oh, dus toch dat lijntjequote:
Het onweer moet nog ontwikkelen Hansquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:29 schreef warhamstr het volgende:
Alles gaat er links langs. Jammer hoor. Vanavond tuin weer sproeien.
Dat begrijp ik Henk. Maar ik heb mijn tweijfels.quote:
Dit is echt elk jaar bij onweer. Er zijn nog geen buien op de radar dus we krijgen geen onweer. Nee, dat onweer is nog niet ontwikkelt op dit moment, die buien moeten nog ontstaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:31 schreef warhamstr het volgende:
Alles gaat er links langs. Jammer hoor. Vananvond weer sproeien.
[..]
Dat begrijp ik Henk. Maar ik heb mijn tweijfels.
En dan ook nog tijdens de spits. Lekker thuisblijven iddquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:33 schreef Zorro het volgende:
Ik had een afspraak om 17:00 vanuit het zuiden naar Utrecht. En dan zeker in de grootste ellende naar huis rijden of zo? Of ja, naar huis stilstaan vooral denk ik.
Mooi niet. Afgezegd.
Inmiddels iedereen geëvacueerdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:30 schreef Melleyn het volgende:
https://www.depiraat.nl/webcam/
Voorlopig nog mensen op het strand in Cadzand-Bad
Het is nasty ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |