Code Oranje broquote:
Oei sterkte, heb mijn zoon maar afgemeld van BSO waarvandaan hij normaalgesproken naar huis fietst.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:15 schreef Papabear het volgende:
Volgens de huidige voorspelling van buienradar rij ik dus middenin dat onweer (18:45) met m'n zoontje van zwemles naar huis.
Ik kijk het nog even aan, anders blijven we wel thuis.
Het is maar een kwartiertje rijden, maar toch
Rondvliegende voorwerpenquote:
Hij zwemt van 17:00 tot 18:30 uur. Dan nog afdrogen en omkleden natuurlijk. Ik kijk het nog even aan tot 16:00 uur of zo. Als er dan geen verandering is, dan meld ik hem wel af.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oei sterkte, heb mijn zoon maar afgemeld van BSO waarvandaan hij normaalgesproken naar huis fietst.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Rondvliegende voorwerpen.
<insert Twister.gif>
Wilde net zeggen, gelijk die site weer overbelastquote:
Zuid-Holland en Zeeland liggen niet aan de westkust?quote:
Vrees ook wel voor wat meer dan een paar weggewaaide trampolines.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:25 schreef byah het volgende:
In before omvallende bomen. Een jaar of 5 geleden was er ook zo'n dag in de zomer dat er hier ineens 2 bomen omvielen die daar al zeker 40 jaar stonden.
Nee, dat is de zuidkust.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zuid-Holland en Zeeland liggen niet aan de westkust?
Binnen of buitenbad? (ook inwoner kop van Noord-Holland en zwem ook wel eens in je woonplaats). Misschien cancelen ze de zwemlessen nog wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij zwemt van 17:00 tot 18:30 uur. Dan nog afdrogen en omkleden natuurlijk. Ik kijk het nog even aan tot 16:00 uur of zo. Als er dan geen verandering is, dan meld ik hem wel af.
Ik ga niet de ellende opzoeken als het niet nodig is.
En jij dus ook niet, heel verstandig
Met mazzel net voor de bui uit. En anders hurken in een greppel en hopen op het beste.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rond half zes op fiets naar huis hier, ZO Brabant.
Zal erom hangen?
Voor een code oranje? Nooit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Binnen of buitenbad? (ook inwoner kop van Noord-Holland en zwem ook wel eens in je woonplaats). Misschien cancelen ze de zwemlessen nog wel?
Wel binnen (Hoogwoud). En de avondles is dus afgelopen op het moment dat het gaat losbarstenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Binnen of buitenbad? (ook inwoner kop van Noord-Holland en zwem ook wel eens in je woonplaats). Misschien cancelen ze de zwemlessen nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |