zorgzame CotSquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars duwt IJs terug in de vriezer , uit liefde
hmm, valt tegen tot nu toequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Een heel fijne dag hier en ik hoop ook bij jullie daar
en vrijdag vrij pakken is al van de baanquote:
Bahquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vrijdag vrij pakken is al van de baan
ach ja, heb tenminste iets te doenquote:
dat wel, maar daar kan ik wel zonder als ik vrij benquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is waaren misschien ook de luxe van airco ?
Ik probeer voordelen voor je te verzinnen zodat het minder erg isquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar daar kan ik wel zonder als ik vrij ben
ach ja, des te meer geniet je van de vrije tijdquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeer voordelen voor je te verzinnen zodat het minder erg is
Volgende maand weerquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, des te meer geniet je van de vrije tijd
wanneer mag jij weer bibliothecaresse spelen?
oh, ik dacht dat je dat elke week ging doen.quote:
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je dat elke week ging doen.
bevalt het wel tot nu toe?
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.quote:
ja, daar gaat mn MIquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.
dat bepaal ik zelf wel!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik ben het meest onsexy wezen dat je je kan voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel!Hahaha dat gaan we niet doen, dan gaat je beeldscherm kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maakt niet uit. ik heb er 2 en die zijn toch van de baasquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat gaan we niet doen, dan gaat je beeldscherm kapot
Toch opgewonden gewordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |