Ojee.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef Zucht. het volgende:
De school heeft wel een schoolreisje gepland donderdagen die was al eens verplaatst door het weer...
Hier schijnt vaker de zon, en komt het zeewater nooitquote:Op maandag 19 juni 2023 11:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat, daar ben ik dan weer niet treurig om
En het ik vind het daar ook wel heel erg mooiquote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hier schijnt vaker de zon, en komt het zeewater nooit
beterquote:Op maandag 19 juni 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja brood was ontdooid nu, toch maar brood voor brood gegaan ipv zakje brinta![]()
ja ik zat te eten met 1 hand.. en zie dm.. dacht reageer hier dat ik zie dat ik t weet jonguh:Pquote:
welke dm?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik zat te eten met 1 hand.. en zie dm.. dacht reageer hier dat ik zie dat ik t weet jonguh:P
1 van de 50 met : trekken!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
1 van de 50 met : trekken!
Let op!
Wel trekken he!
Monique let op!
Nieuw trekdeel!
594 is je nummer!
etc ertc hahahah jij bent de dm koning vandaag
Benauwd buitenquote:
Heg snoeienquote:Op maandag 19 juni 2023 14:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Benauwd buiten
Moet je krabben
En beweging blijven
Zo'n lange heg?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heg snoeien
krijg ik het warm van en jeuk en spierpijn
sokken aan doenquote:
quote:
Had vanmiddag schoenen aan,maar dan krijg ik warme voeten en gaat het weer jeuken/irriterenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sokken aan doen
of voortaan insmeren met zonnebrand met hypoallergeen
(piz buin bijvoorbeeld)
Ah, niemand die jou ff helptquote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en alles opruimen
moet nu alleen nog met de blaadblazer rond
slippers is lekkerder dan jaquote:Op maandag 19 juni 2023 14:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had vanmiddag schoenen aan,maar dan krijg ik warme voeten en gaat het weer jeuken/irriteren
Nee krijg ik ook last vanquote:Op maandag 19 juni 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
slippers is lekkerder dan ja
maar hele dagen op slippers is ook weer niet goed
teva's dan??quote:Op maandag 19 juni 2023 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee krijg ik ook last van![]()
Het is al wat haha
Bamboe sokken van de zeeman. Werken perfect.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had vanmiddag schoenen aan,maar dan krijg ik warme voeten en gaat het weer jeuken/irriteren
https://www.bever.nl/merk(...)&utm_content=Teva%20(BR)quote:
Ga ik daar wel even naar kijkenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bever.nl/merk(...)&utm_content=Teva%20(BR)
volgens mij bij de betere schoenen zaken allemaal wel
zijn aan de prijs
maar zijn ook sandalen waar je hele wandelingen mee kan maken
ja vind ik ookquote:Op maandag 19 juni 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga ik daar wel even naar kijken
Had ook birkenstocks. Maar de voetbed vond ik te hard
Die hoef je ook niet te wassen hoorde ikquote:Op maandag 19 juni 2023 14:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bamboe sokken van de zeeman. Werken perfect.
LOL. Laten we dat maar gewoon wel doen héquote:Op maandag 19 juni 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hoef je ook niet te wassen hoorde ik
Zelf nooit geprobeerd trouwens
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL. Laten we dat maar gewoon wel doen hé
Heb wel andere sneaker sokken van de zeeman en voetsokjesquote:Op maandag 19 juni 2023 14:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bamboe sokken van de zeeman. Werken perfect.
dat Erik dan nog niet met sokken en onderbroek en al in de trommel is verdwenenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Anders lopen ze zelf wel de trommel in
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Erik dan nog niet met sokken en onderbroek en al in de trommel is verdwenen
koop Bamboequote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Net even wasje aangezet, moet morgenvroeg nog een voor al mijn werkkleding weer gewassen is
Greys is enorm gecharmeerd van een bewoner van EJVJL die zweert bij bamboe ondergoed en sokkenquote:
Ahah, dat verklaart. Ik kijk EJVJL nietquote:Op maandag 19 juni 2023 17:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Greys is enorm gecharmeerd van een bewoner van EJVJL die zweert bij bamboe ondergoed en sokken
EJVJL was leuk om naar te kijken (over het algemeen genomen), maar sinds een paar leuke en spraakmakende bewoners vertrokken zijn is het wachten tot augustus wie de winnaar wordt....quote:Op maandag 19 juni 2023 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaart. Ik kijk EJVJL niet
Is dat al sinds augustus vorig jaar bezig danquote:Op maandag 19 juni 2023 17:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
EJVJL was leuk om naar te kijken (over het algemeen genomen), maar sinds een paar leuke en spraakmakende bewoners vertrokken zijn is het wachten tot augustus wie de winnaar wordt....
yep, ze zijn er eind augustus in gegaan, een paar dagen later begonnen de streams (volgens mij) en de tv een week na binnenkomst.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat al sinds augustus vorig jaar bezig dan
Ik volg rls totaal niet, maar het is nu het kijken niet meer waard dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
yep, ze zijn er eind augustus in gegaan, een paar dagen later begonnen de streams (volgens mij) en de tv een week na binnenkomst.
De verwachtingen waren hoog gespannen, heel hoog spelelement, maar tot nu toe komt daar heel weinig van terecht
Werkelijk Charly??? ik hoop het echt voor je, maar hoe kun je dat zo zeker weten??quote:Op maandag 19 juni 2023 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
Haaaaaai![]()
Vannacht ga ik supergoed slapen, mark my words!!![]()
Talpa komt met een nieuw programma, dat ziet er wel interessant uit. Je merkt dat ze van ieder format toch weer leren.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik volg rls totaal niet, maar het is nu het kijken niet meer waard dus.
Omdat ik afgelopen nacht maar 3 uur heb geslapen en wel gewoon moest werken (ging top trouwens, soms krijg je een adrenalinekick door te weinig slaap). Maar dat betekent dat vannacht dus genieten wordtquote:Op maandag 19 juni 2023 17:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Werkelijk Charly??? ik hoop het echt voor je, maar hoe kun je dat zo zeker weten??
Wat fijn voor je, heerlijk vooruitzicht!!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ik afgelopen nacht maar 3 uur heb geslapen en wel gewoon moest werken (ging top trouwens, soms krijg je een adrenalinekick door te weinig slaap). Maar dat betekent dat vannacht dus genieten wordt
Ja zag een kleine aankondiging, heel anders denk ik wel. Meer Big brother met veel spelelement/ actie. Denk dat mensen zoals Jeff en Martin enzo dat eigenlijk hadden verwacht.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Talpa komt met een nieuw programma, dat ziet er wel interessant uit. Je merkt dat ze van ieder format toch weer leren.
Hier hadden ze er bijvoorbeeld geen rekening mee gehouden dat van de 40 deelnemers er zoveel uit zichzelf naar huis zouden gaan (heimwee, brief van thuis e.d.)
Hiermee kwam het eliminatiegedeelte volgens mij in de knel
Ze hebben van Utopia het wisselen van de wacht denk ik, dus wat wij ook zeiden, telkens 'vers bloed' erin, wisselende dynamiek.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zag een kleine aankondiging, heel anders denk ik wel. Meer Big brother met veel spelelement/ actie. Denk dat mensen zoals Jeff en Martin enzo dat eigenlijk hadden verwacht.
Hadden ze bij Utopia niet een contract wat ze moesten tekenen waarin stond dat ze enkel onder bepaalde omstandigheden zoals gezondheidsklachten, overlijden van familie leden enzo pas naar huis mochten?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Talpa komt met een nieuw programma, dat ziet er wel interessant uit. Je merkt dat ze van ieder format toch weer leren.
Hier hadden ze er bijvoorbeeld geen rekening mee gehouden dat van de 40 deelnemers er zoveel uit zichzelf naar huis zouden gaan (heimwee, brief van thuis e.d.)
Hiermee kwam het eliminatiegedeelte volgens mij in de knel
Bij Utopia was het zelfs zo dat ze borg moesten betalen. Dat was volgens zeggen inkomensafhankelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden ze bij Utopia niet een contract wat ze moesten tekenen waarin stond dat ze enkel onder bepaalde omstandigheden zoals gezondheidsklachten, overlijden van familie leden enzo pas naar huis mochten?
Ah oké dat was het inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij Utopia was het zelfs zo dat ze borg moesten betalen. Dat was volgens zeggen inkomensafhankelijk.
Bij vrijwillig vertrek kwam de borg te vervallen, die waren ze dan kwijt.
Geen idee hoe groot de ruimte is dat die moet koelen, maar 1 graden per 10 minuten is nog best snel.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:35 schreef DJMO het volgende:
Om 17:25 Was het 28 graden binnen, airco aangepleurd. Binnen 9 Minuten een graad gezakt.
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:35 schreef DJMO het volgende:
Om 17:25 Was het 28 graden binnen, airco aangepleurd. Binnen 9 Minuten een graad gezakt.
ja vers bloed geeft totaal andere dynamiekquote:Op maandag 19 juni 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben van Utopia het wisselen van de wacht denk ik, dus wat wij ook zeiden, telkens 'vers bloed' erin, wisselende dynamiek.
Ze zullen ook in de gaten hebben dat de spelletjes van EJVJL te huis/tuin/keuken achtig zijn met vaak een 'koningsdaggehalte'..... weinig spectaculaire dingen, dus hopelijk wordt dat ook anders
The King has Left the buildingquote:Op maandag 19 juni 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Elvis en zijn kornuiten.
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij een flat.
Hoi Aloa.... wat vertel jij nu.... Elvis leefttttttttttt yeahhhhhquote:Op maandag 19 juni 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Elvis en zijn kornuiten.
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij een flat.
Hij zou nu 88 geweest zijn. Hoe zal hij er dan nu uit hebben gezienquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoi Aloa.... wat vertel jij nu.... Elvis leefttttttttttt yeahhhhh![]()
tja.... ze hebben van die apps om mensen ouder te laten worden.....quote:Op maandag 19 juni 2023 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zou nu 88 geweest zijn. Hoe zal hij er dan nu uit hebben gezien
Ook voor andersom? Die lijkt me wel handigquote:Op maandag 19 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... ze hebben van die apps om mensen ouder te laten worden.....
goh pas 88, ik dacht echt dat hij ouder was
Geboren: 8 januari 1935, Tupelo, Mississippi, Verenigde Statenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... ze hebben van die apps om mensen ouder te laten worden.....
goh pas 88, ik dacht echt dat hij ouder was
ik heb genoeg foto's van toen ik nog jong en onbedorven was..... irl zou ik weleens 10/20 jaar jonger willen zijn (door ziekte van m'n mannen is het net of ik jaren 'overgeslagen' heb)quote:Op maandag 19 juni 2023 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook voor andersom? Die lijkt me wel handig
Op Tiktok wel, teenage filter is datquote:Op maandag 19 juni 2023 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook voor andersom? Die lijkt me wel handig
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb genoeg foto's van toen ik nog jong en onbedorven was..... irl zou ik weleens 10/20 jaar jonger willen zijn (door ziekte van m'n mannen is het net of ik jaren 'overgeslagen' heb)
Oow voor foto's/filmpjes?! Dan laat maarquote:
Yep of van die grote ogen enz..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja daar zitten m'n kleinkids mee te klooien, kun je er zelfs als baby uitzien toch?
Lieve KinKi, voor irl noemen ze die app een plastisch chirurgquote:Op maandag 19 juni 2023 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Oow voor foto's/filmpjes?! Dan laat maar![]()
klopt helemaal, dan is het van: kijk omi.... hoe vind je m'n pa nu en oh ja we kunnen het met jou ook doen hoor!!!quote:
Ja dahaag, en dan zo'n strak en opgeblazen gezicht als een ballon zekerquote:Op maandag 19 juni 2023 18:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lieve KinKi, voor irl noemen ze die app een plastisch chirurg
Haha, ik vind wel grappig die filters op Tiktok of die spelletjes.. Zelf doe ik er niks mee alleen tiktok filmpjes kijkenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
klopt helemaal, dan is het van: kijk omi.... hoe vind je m'n pa nu en oh ja we kunnen het met jou ook doen hoor!!!
(ze zijn zo 'gul'.... maar oma hoeft niet op tiktok)
Wie snapt het welquote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom jij hier post. Het is doffe ellende over JAA en moderatie, het is een kliekje die hier post en ook loopt te cossen als het uitkomt. Je wordt letterlijk uitgescheten
nee joh...... ze kunnen zoveel...heus... geloof me.....je hebt dan helemaal geen rimpeltjes meer, een lief en knap bekkie.... je kunt zelfs sexy billen krijgen.... word je een totaal ander mensquote:Op maandag 19 juni 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dahaag, en dan zo'n strak en opgeblazen gezicht als een ballon zeker [ afbeelding ]
Volgens mij heb jij gelijk Puzzie!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie snapt het welHoewel ik denk dat het vooral te maken heeft met; 'kijk mij eens belangrijk zijn', ff laten zien dat alles hier óók wordt meegelezen. Maanden niet in VIV geweest maar nu de halve COS naar hier is gevlucht/ verkast omdat het daar één doffe ellende is, je niet meer vrij kan posten omdat de regels om de week veranderen en iedereen met een andere mening wordt weggezet als een sfeerverzieker die in groepjes of kliekjes zit moet je toch wat
![]()
Maar het is daar nu vast super gezellig ... een veel toffere sfeer nu die negatieve users minder of niet meer posten
Och, ouder worden wil iedereen wel, dan ook maar de kreukels die daarbij horen voor lief nemen.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee joh...... ze kunnen zoveel...heus... geloof me.....je hebt dan helemaal geen rimpeltjes meer, een lief en knap bekkie.... je kunt zelfs sexy billen krijgen.... word je een totaal ander mens
Maar kijk wie het zei... iemand die het nodig vond om hier te gaan zeggen dat ik een 'gozer' ben en een piemel heb...... iemand met heel veel mensenkennis (not). Gewoon stoken om het stoken.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie snapt het welHoewel ik denk dat het vooral te maken heeft met; 'kijk mij eens belangrijk zijn', ff laten zien dat alles hier óók wordt meegelezen. Maanden niet in VIV geweest maar nu de halve COS naar hier is gevlucht/ verkast omdat het daar één doffe ellende is, je niet meer vrij kan posten omdat de regels om de week veranderen en iedereen met een andere mening wordt weggezet als een sfeerverzieker die in groepjes of kliekjes zit moet je toch wat
![]()
Maar het is daar nu vast super gezellig ... een veel toffere sfeer nu die negatieve users minder of niet meer posten
Laat de zuurtjes maar komen.quote:
ik heb jaren geleden m'n oogleden laten 'liften'.. omdat het echt nodig was, ik had ingebouwde zonweringquote:Op maandag 19 juni 2023 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Och, ouder worden wil iedereen wel, dan ook maar de kreukels die daarbij horen voor lief nemen.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik zal het niet meer over m'n rimpels en zo hebben
Noodzakelijk is noodzakelijk, vind ik ook een ander verhaal. Braziliaanse billen omdat het op insta/tiktok staat, of van die lippen alsof je allergisch bent voor iets.. eh.. nietquote:Op maandag 19 juni 2023 18:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb jaren geleden m'n oogleden laten 'liften'.. omdat het echt nodig was, ik had ingebouwde zonwering
Dat was de enige, eerste en laatste keer (ze gaan goddomme met naalden zitten jenzen zeg en als ze bezig zijn kijk je gewoon naar buiten!)
Ik ben 66 en heb rimpels, eerlijk 'verdiend' omdat ik zorgen, angst, verdriet maar ook veel plezier heb gehad... en met die rimpels kan ik nog véél ouder worden denk ik maar
Van mij mag je het overal over hebben.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, ik zal het niet meer over m'n rimpels en zo hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij mag je het overal over hebben.Ik ben hier de baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nog ff snel voordat ik ga.... ik heb borstkanker gehad (ben ik gewoon heel open over, heb het overleefd, dus niet zeiken), maar ik laat geen reconstructie doen, omdat ik ben zoals ik ben...quote:Op maandag 19 juni 2023 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Noodzakelijk is noodzakelijk, vind ik ook een ander verhaal. Braziliaanse billen omdat het op insta/tiktok staat, of van die lippen alsof je allergisch bent voor iets.. eh.. niet
Ik heb niets verder gelezen maar ik vind Soury tofquote:Op maandag 19 juni 2023 18:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar kijk wie het zei... iemand die het nodig vond om hier te gaan zeggen dat ik een 'gozer' ben en een piemel heb...... iemand met heel veel mensenkennis (not). Gewoon stoken om het stoken.
Nee, die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je de film ook gezien? Is op HBO geloof ik.
Tief jij even lekker op.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mevrouw Greys heeft het een schop gegeven. En niet omdat het zo kut is in de COS maar omdat zij en meerdere dames FF graag zijn reet willen likken. 40 plus was te kut voor woorden.dus dat was geen optie
en zo is hetquote:Op maandag 19 juni 2023 18:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb jaren geleden m'n oogleden laten 'liften'.. omdat het echt nodig was, ik had ingebouwde zonwering
Dat was de enige, eerste en laatste keer (ze gaan goddomme met naalden zitten jenzen zeg en als ze bezig zijn kijk je gewoon naar buiten!)
Ik ben 66 en heb rimpels, eerlijk 'verdiend' omdat ik zorgen, angst, verdriet maar ook veel plezier heb gehad... en met die rimpels kan ik nog véél ouder worden denk ik maar
Zure appel trekdrop dingetjes!quote:Op maandag 19 juni 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
of van die zure taaie appeltrekdropdingen
hoe zouden die heten?
Ik heb nu zin in zure matten en zoute bommenquote:
Neequote:
zoute bommen?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in zure matten en zoute bommen
Ik ga straks wel even kijken. Wij hebben alleen Netflix, maar anders kijk ik wel of ik hem ook op 'andere' plaatsen kan kijken of downloaden.quote:
Joh geniet er vanquote:
wta zoek je?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks wel even kijken. Wij hebben alleen Netflix, maar anders kijk ik wel of ik hem ook op 'andere' plaatsen kan kijken of downloaden.
Dan niet.Maar praat geen onzin.quote:
Oh er verdween een DMquote:
Serieus nietquote:Op maandag 19 juni 2023 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar heb ik nognooit van gehoord![]()
nu heb ik zin in zuur appelsnoep
Elvisquote:
dacht dat je zat te geinenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus niet![]()
Haribo maakt ze al jaaaaren. Hebben bij Appie Heijn nog een hele tijd in een vegie uitvoering voor 1 euro per zak van 220gr gelegen.
Leuk en aardig allemaal ik kom er al maanden niet meer maar dit is geen alternatief voor de cos.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie het een schop heeft gegeven doet er niet zoveel toe, Het waarom wel: en dat is hoe de sfeer in de COS is en hoe een aantal users selectief worden weggezet als sfeerverzieker . Dus logisch dat dit nu weer drukker wordt bezocht. Dat er zoveel mensen zijn die nog amper in de COS posten heeft andere oorzaken , en niets te maken met het schopje hier
Voor mij de reden om weg te blijven
hahaha verrassende naam welquote:Op maandag 19 juni 2023 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Elvis
En ja ik heb het moeten googlen.
Over zoute bommen gein ik nooitquote:
kwas voor je aan het zoeken maar alleen elvis, daar stikt t vanquote:
Ahah, klinkt logisch.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hartpatiënt. Mag nog wel zout, maar niet overdrijven zeg maar
oh zuurquote:Op maandag 19 juni 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Hartpatiënt. Mag nog wel zout, maar niet overdrijven zeg maar
Film uit 2022quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kwas voor je aan het zoeken maar alleen elvis, daar stikt t van
is het een docu of film? jaartal?
Pathe thuis wel, betaal je 2,99 voor de filmquote:
Muah, zoveel heb ik er niet voor over. Zo erg Elvis fan ben ik ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pathe thuis wel, betaal je 2,99 voor de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ga hem wel op een andere plek downloaden.quote:
Je bent zelf...quote:Op maandag 19 juni 2023 18:35 schreef Lovely het volgende:
Deze dropstaafjes zijn lekker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:35 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn heerlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 18:35 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, zoveel heb ik er niet voor over. Zo erg Elvis fan ben ik ook niet.Oepsie.. ik kijk soms wel eens een film daar op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik niet, eet er dan té veel van.. volgende dag hoofdpijnquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk![]()
Mijn vader heeft die standaard in huis![]()
Krijg je hoofdpijn van suiker of iets anders dat erin zit?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, eet er dan té veel van.. volgende dag hoofdpijn
Die zijn lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 18:35 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn lekker als je er 1 of 2 eet. Daarna niet meerquote:
ftfyquote:Op maandag 19 juni 2023 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn lekker als je er 11 of 12 eet. Daarna niet meer
Nee hoor het gezeik op de moderatie gaat hier door. En cos gedoe Maar je bent een skeetje hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WTF lul jij nou? Dit is VIV en heeft niks met de COS te maken.Dat maak jij er van.
Geen idee..quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je hoofdpijn van suiker of iets anders dat erin zit?
Vooral niet zeiken op modjesquote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor het gezeik op de moderatie gaat hier door. En cos gedoe Maar je bent een skeetje hoor
Ik ook. Heb bijna genoeg motivatie om nog naar de super te gaanquote:
quote:
Op preview klikkenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
Soms krijg ik een hele lap gekke tekens ipv de afbeelding, kan maar niet ontdekken hoe ik vooraf kan zien of i een goedelink kopieer
hahahaaquote:Op maandag 19 juni 2023 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Heb bijna genoeg motivatie om nog naar de super te gaan
ja dat doe ik dan ook, maar bedoel hoe kan ik al eerder zien dat ik het verkeerde kopieer? Welke afbeelding wel of niet gaat werken.quote:
Je bent zelfquote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lik mijn reet maar.Je bent zo jaloers,Ga fijn janken in 40+
afbeeldingen eindigen op .jpg en gifjes op .gifquote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
Soms krijg ik een hele lap gekke tekens ipv de afbeelding, kan maar niet ontdekken hoe ik vooraf kan zien of i een goedelink kopieer
Nee alleen maar als je dus de link kopieer plakt en op preview kliktquote:Op maandag 19 juni 2023 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat doe ik dan ook, maar bedoel hoe kan ik al eerder zien dat ik het verkeerde kopieer? Welke afbeelding wel of niet gaat werken.
Of kun je dat niet zien?
Trekdrop gaat weg.quote:
Een aantal users posten hier met tussenpozen al veel langer in VIVquote:Op maandag 19 juni 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal ik kom er al maanden niet meer maar dit is geen alternatief voor de cos.
Je hebt een drank die daar naar smaakt. Ooit smoor bezopen door geraakt en hoefde daarna geen trekdrop meerquote:
quote:
Serieus, wat is hetquote:
thanks!!quote:Op maandag 19 juni 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee alleen maar als je dus de link kopieer plakt en op preview klikt
Pepsiquote:
Dat idee heb ik ook. Als ze het (om wat voor reden dan ook) hier niet leuk vind hoeft ze hier niet te posten.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga het die muts ook nog even uitleggen.Je bent haar geen verklaring schuldig.Ze komt alleen maar rellen.
Leavequote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga het die muts ook nog even uitleggen.Je bent haar geen verklaring schuldig.Ze komt alleen maar rellen.
Deed dat nooit, en toen deed een plaatje het een keer niet..Dus nu doe ik dat af en toe wel als ik niet zeker weet of het wel gelukt isquote:
topics met Commentaar Op Streams, van de real life soap Een Jaar Van Je Leven in dit geval. Maar in de tijd van Big Brother had je BB Cos. Dus gewoon waar mensen kunnen kletsen over de streams.quote:
Ow, gaat zo snel hier dat ik over de helft heen lasquote:
De helft wil je ook niet lezenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, gaat zo snel hier dat ik over de helft heen las
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, gaat zo snel hier dat ik over de helft heen las
Misschien ook maar beter voor mijn nachtrust inderdaadquote:
Dat had ik dus nooit bedacht, keek nog in de index of er een cos tussenzit.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
topics met Commentaar Op Streams, van de real life soap Een Jaar Van Je Leven in dit geval. Maar in de tijd van Big Brother had je BB Cos. Dus gewoon waar mensen kunnen kletsen over de streams.
Jepquote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ook maar beter voor mijn nachtrust inderdaad
Wat is nachtrust?quote:
YW, het heet de JAA cosquote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat had ik dus nooit bedacht, keek nog in de index of er een cos tussenzit.
Dat is wat andere mensen doen terwijl jij puntjes scoort in dtsquote:
Hier ook, staat net weer op pauze.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
Helpt ook niet mee om alles hier mee te krijgen als ik ondertussen ook nog serie aan het kijken ben
Ik ben Vikings opnieuw aan het kijken. Bijna alweer aan het einde van seizoen 2quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier ook, staat net weer op pauze.
Wat kijk jij?
Ik hoop terug te komen.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wat andere mensen doen terwijl jij puntjes scoort in dts
Gave seriequote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben Vikings opnieuw aan het kijken. Bijna alweer aan het einde van seizoen 2
* FreshFruit geeft een stickerquote:
Dank uquote:
Toen ik iemand ooit in de COS een muts noemde was het huis (of in dit geval de COSquote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele mooie serie. Valhalla is ook goed, alleen net iets minder dan het origineel. Jammer dat het nog even duurt voor daar seizoen 3 van uitkomtquote:
Dome that,ik had de grote baas in DM en hij zou even kijken.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon ff mailen.
Ik heb zelf een ban gevraagd voor onzin.
huh?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon ff mailen.
Ik heb zelf een ban gevraagd voor onzin.
Met die surfplankenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hele mooie serie. Valhalla is ook goed, alleen net iets minder dan het origineel. Jammer dat het nog even duurt voor daar seizoen 3 van uitkomt
Cossen kan je overalquote:Op maandag 19 juni 2023 18:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een aantal users posten hier met tussenpozen al veel langer in VIV![]()
En in dit specifieke geval kan ik mij heel goed voorstellen waarom COS users nu hier posten
En hoezo is dit geen alternatief voor de COS? daar gaat het toch ook helemaal niet om?
Waar het wel om gaat is dat mensen zich niet meer 'veilig' in de COS voelen en daarom hier nu allemaal naar dit topic vluchten.
Dit alleen al zou een signaal moeten zijn dat er een hoop mis is in de COS . Maar daar wordt niets aan gedaan.
Ik kwam al niet zo vaak in VIV, het is mijn topic nu eenmaal niet, maar de COS is wmb voorgoed verpest dus daar kom ik ook al niet meer
Ik zag die kerel in Grutte Pier, vreselijke film en die maakte het zelfs nog erger. Oude kop en acteertalent van -100quote:Op maandag 19 juni 2023 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb al de hele tijd De Kast in mijn hoofd...
Nooit van die film gehoord.. Hoe oud zuou hij zijn?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag die kerel in Grutte Pier, vreselijke film en die maakte het zelfs nog erger. Oude kop en acteertalent van -100
Oud, 30 jaar terug woonde ik in een klein durpie waar ze al optraden.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit van die film gehoord.. Hoe oud zuou hij zijn?
Denk dat het in mijnhoofd zit door de TT
Er zijn slechte momenten in, maar die waren er op het laatste in Vikings ook. Is wel goed vermaak om op de achtergrond op te hebben.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:03 schreef drakin het volgende:
Ik moet seizoen 2 daarvan nog zien.
Een dik jaar geen Netflix, dus dat halen we nog wel een keer in.
quote:
Tsja, dat effect hebben sommige mensen nu eenmaal.quote:
moest even mijn mond afvegenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mevrouw Greys heeft het een schop gegeven. En niet omdat het zo kut is in de COS maar omdat zij en meerdere dames FF graag zijn reet willen likken. 40 plus was te kut voor woorden.dus dat was geen optie
Hey Greyquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest even mijn mond afvegen
was ietwat bruin
lekker zuur blijf Soury
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Oud, 30 jaar terug woonde ik in een klein durpie waar ze al optraden.
Tsjaa.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat effect hebben sommige mensen nu eenmaal.
Laat nou maar gewoon gaan joh.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest even mijn mond afvegen
was ietwat bruin
lekker zuur blijf Soury
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |