Er komt geen stream. Het is gewoon een programma ala lang leve de liefde dus ze kunnen alles zo monteren als ze zelf willen. Bovendien moet ik die ton nog maar geloven. Zullen wel weel grapjes inzitten dat het ineens nog maar 50.000 is en dan per keuze zoveel eraf..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
geloof er niet meer in dat er nog live stream komt
dat bedoel ik ze kunnen laten zien wat hun willen , zijn toch geen streamsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Er komt geen stream. Het is gewoon een programma ala lang leve de liefde dus ze kunnen alles zo monteren als ze zelf willen. Bovendien moet ik die ton nog maar geloven. Zullen wel weel grapjes inzitten dat het ineens nog maar 50.000 is en dan per keuze zoveel eraf..
Zullen ze toch wel iets aan hebben gedaan, die buitenplaats nabij de keuken was volgens mij de reden van de vliegenplaag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfde loods, zelfde cams, zelfde vliegen?😋
De vliegen tijd is inmiddels voorbij en tegen de tijd dat die weer komen is het programma allang van de buis..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfde loods, zelfde cams, zelfde vliegen?😋
Optimistquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
De vliegen tijd is inmiddels voorbij en tegen de tijd dat die weer komen is het programma allang van de buis..
Gofferquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
De vliegen tijd is inmiddels voorbij en tegen de tijd dat die weer komen is het programma allang van de buis..
Het blijkt elke keer te gebeuren als ze de septic tank legen.. en omdat ook de bondgenoten moeten schijten zullen ze ook op hun stank afkomen. Of het moet zijn omdat ze in luxe leven dat ze minder stinkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goffer
Misschien weten zij de boel beter schoon te houden
Ze kunnen moeilijk nog ongezonder eten. Misschien ruikt hun ontlasting minder beestachtigquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het blijkt elke keer te gebeuren als ze de septic tank legen.. en omdat ook de bondgenoten moeten schijten zullen ze ook op hun stank afkomen. Of het moet zijn omdat ze in luxe leven dat ze minder stinken
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk nog ongezonder eten. Misschien ruikt hun ontlasting minder beestachtig
Mwah, vroeger donker en verder niet veel op tv dus de eerste paar weken zou het moeten kunnen scoren.. als ze onder EJVL scoren moeten ze zich zorgen maken.quote:
Die "Show"gaat blijkbaar jaren duren, dus volgend jaar voorjaar weer verse vliegen 😋quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik wel, ze moeten wel wil het succesvol worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
geloof er niet meer in dat er nog live stream komt
dan moeten vanaf begin stream doen , sorry van mij mag het grote flop wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wel, ze moeten wel wil het succesvol worden.
Nou, dat hoeft van mij ook niet maar ik ben wel kritisch dat het zonder streams wel lastiger wordt om een community op te bouwen. Streams horen gewoon bij dit type format, punt! Dat er geen streams bij Lang Leve de Liefde zijn had leuk geweest want een dating RLS zou ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan moeten vanaf begin stream doen , sorry van mij mag het grote flop worden
Nadat EJVL een kwartier later begon en van een halfuur naar 3-kwartier ging , scoorde het vaak zelfs beter dan Lang leve de liefde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Mwah, vroeger donker en verder niet veel op tv dus de eerste paar weken zou het moeten kunnen scoren.. als ze onder EJVL scoren moeten ze zich zorgen maken.
Zonder streams krijgt het gegarandeerd minder aandacht op social media.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft van mij ook niet maar ik ben wel kritisch dat het zonder streams wel lastiger wordt om een community op te bouwen. Streams horen gewoon bij dit type format, punt! Dat er geen streams bij Lang Leve de Liefde zijn had leuk geweest want een dating RLS zou ook leuk zijn.
Het is altijd een wisselwerking en als je die schakel hierin nu niet gaat mee nemen kan het tot desastreuze gevolgen leiden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder streams krijgt het gegarandeerd minder aandacht op social media.
En vaak zijn die berichten een reden om naar de tv-uitzending te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |