dit zijn insta buys voor mij, holy shit nostalgie bij mario RPGquote:
Dit kan natuurlijk niet in het woke-anti-fat-shaming-klimaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 17:00 schreef GGMM het volgende:
Hier nog even een plaatje van Mario als olifant
[ afbeelding ]
Moeilijk voor te stellen dat die game 27 jaar oud is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit zijn insta buys voor mij, holy shit nostalgie bij mario RPG
Ik heb al mijn online-abonnement aangeschaft, maar activeer het pas ná Zelda.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben een fanatiek Mario Kart speler
Ik HAAT dit soort video'squote:
Terecht welquote:
Wtf is dit dan...quote:
30 GB videoquote:We've got some unfortunate news if you were hoping the whole experience would be included on the physical version of Metal Gear Solid Collection Vol. 1 for Nintendo Switch.
According to Konami's official website, the hard copy version of the game on this particular system will require some additional downloads. This includes 24.1GB and + 30 GB for bonus videos, with just "2.4 GB front loaded" onto the game card. Here's the full breakdown of the required space and downloads you can expect:
- Physical Version : 24.1GB ( *Front loaded onto cartridge 2.4GB )
- Metal Gear Solid- Master Collection Version : 4.8GB
- excl. MG&MG2 : 3.4GB
- incl. MG&MG2 : 4.8GB ( Metal Gear & Metal Gear 2: Solid Snake : 1.4GB )
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - Master Collection Version : 8.0GB
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Master Collection Version : 12.2GB
- Bonus Content : 1.0GB + 30 GB for bonus videos
https://www.nintendolife.(...)n-requires-downloads
RDR2 tergend slecht???? U mad bro?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is een gifje uit Fortnite, een zeer populair maar matig spel. En ja, RDR2 is tergend slecht. Link klimt nog sneller in de regen dan dat je in die game rent.
Vraag maar aan @Jimboquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
RDR2 tergend slecht???? U mad bro?
Zo'n risico is het natuurlijk niet om een Mario game uit te brengen aan het einde van een lifecycle. Zeker niet met het succes van de Mario film. Die game verkoopt zich zelf.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Maar wel apart dat ze zo’n game als mario bros nog zó laat uitbrengen in de lifecycle voor de switch.. er was ook bijna niks voor 2024.
Ik denk dat de games die wel voor 2024 zijn cross gen zijn en deze games die dit jaar uitkomen ook een next-gen variant krijgen.
Precies, New Super Mario Bros heeft al 15 miljoen verkochtquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zo'n risico is het natuurlijk niet om een Mario game uit te brengen aan het einde van een lifecycle. Zeker niet met het succes van de Mario film. Die game verkoopt zich zelf.
absoluut kutspel, trager dan dikke stront door een trechter.quote:
Moesten die mensen niet werken?quote:
Ik ga Mario Wonder en RPG allebei wel kopen denk ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie, @:gurneyisbestoke en ik gaan hem ook kopen
Dat wordt dolle pret in oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |