quote:Op maandag 19 juni 2023 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is een gifje uit Fortnite, een zeer populair maar matig spel. En ja, RDR2 is tergend slecht. Link klimt nog sneller in de regen dan dat je in die game rent.
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
RDR2 is tergend slecht. Link klimt nog sneller in de regen dan dat je in die game rent.
Internet gaat weer plat bij teaser van GTA6quote:Op maandag 19 juni 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wát een matige zooi was dat zeg.
Laatste keer dat ik me laat hypen voor een game van Rockstar.
Ja, ik zal dat nooit begrijpenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Internet gaat weer plat bij teaser van GTA6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:55 schreef thedeedster het volgende:
Echt, als je te moeilijk doet, dan ben je sowieso al verkeerd bezig
Ik heb geregeld flink wat lopen vloeken.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig geleerd van BOTW.
Daar heb ik echt quests gedaan op een verkeerde moment, maar toch doorgezet tot het me lukte. Daardoor vond ik veel quests superkut
Hier ben ik daarmee gestopt en ben ik gaan nadenken wat er nog meer mogelijk wasDat beviel een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |