Ik nietquote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het soms verkeerd ingeschat maar achteraf bleek bijna altijd dat er meer werd gehoopt
ja denk ik wel , hij komt niet oppervlakkig over en is ook rustig.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je wel dat je goede gesprekken met 'm kunt hebben?
Nee, klopt. Nogal druk met van alles. Ik spreek 'm vooral via WA.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie hem al een tijd niet meer posten
Equote:Op maandag 19 juni 2023 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het scheelt wel als de kinderen zichzelf kunnen vermaken, de ene van m'n tantezeggers vermaakte zich prima door rondjes te rijden op de nieuwe fiets, de andere was vooral druk met dinosaurusnamen zeggen/leren. Oftewel, tante IJs zat met een dinoboek op schoot om een favoriete dino uit te zoeken en alle namen moesten voorgelezen.
kan mij wel voorstellen dat die interesse na verloop van tijd weg gaat maar denk toch dat er bij dat eerste contact stiekem wel een leuk vinden bij zitquote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietwel een aantal keer gehad, maar ook vaak genoeg van niet.
Dat zou kunnen. Maar dat betekent niet dat het later geen echte vriendschap kan zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan mij wel voorstellen dat die interesse na verloop van tijd weg gaat maar denk toch dat er bij dat eerste contact stiekem wel een leuk vinden bij zit
Carnotaurus. Ontiegelijk lomp ding met korte voorpootjes.quote:
oh nee idd, dat kan zekerquote:Op maandag 19 juni 2023 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dat betekent niet dat het later geen echte vriendschap kan zijn
Ik doe ook m'n best om binnen met buiten te matchen.quote:
Ja idd, alles open.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe ook m'n best om binnen met buiten te matchen.
Nee ik ben gewoon geen 'people person', laat mij maar lekker met m'n analyses in de weer zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent dan ook wel gruwelijk overgekwalificeerd voor die functie
Ik heb hier maar één raam dat open kan, maar inderdaad zoveel mogelijk open. En ventilator staat ervoor aan.quote:
Ik wil ook wel zo'n slangquote:
hmm ik ben blij dat er bij mij meer open kanquote:Op maandag 19 juni 2023 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb hier maar één raam dat open kan, maar inderdaad zoveel mogelijk open. En ventilator staat ervoor aan.
ik zou ook niet goed zijn in dat soort gesprekken.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon geen 'people person', laat mij maar lekker met m'n analyses in de weer zijn
Brute naam ook. Een vleesstier.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Carnotaurus. Ontiegelijk lomp ding met korte voorpootjes.
Lol lijkt wel een paralympics dinoquote:Op maandag 19 juni 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Carnotaurus. Ontiegelijk lomp ding met korte voorpootjes.
En dan is na 5 minuten al duidelijk dat die persoon niet de juiste match is.. maar dan moet je toch dat uur nog volmaken? Ik zou het liefst dan na 5 min zeggen: Ok, bedankt maar dit wordt niksquote:Op maandag 19 juni 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ook niet goed zijn in dat soort gesprekken.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterbal en Hapje, first date, 2023, colourised.
Daarom.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol lijkt wel een paralympics dino
Aaawquote:Op maandag 19 juni 2023 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterbal en Hapje, first date, 2023, colourised.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |