Ik geef het een dikke 7.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:02 schreef Monique___ het volgende:
oh oh is dit goed gegaan? daarom wil ik nooit lapo hebben..
Nou, ik kan me niet anders herinneren dat hier gemodereerd werd op te veel kletsen. Heb daar zelfs strenge DM's over gekregen van mods. Daarom weinig gechat hier denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zit te lachen
ja ik wil niemand beledigen hier.. heb gewoon denk ik een ietwat andere smaak
en ben blij met @:uitstraling die toch wel flink wat overlap in de muzieksmaak heeft
en fijn dat hier wel gechat kan worden..
Had hier al eens gekeken maar er werd niks gezegd onderling.. dat miste ik.
quote:Op maandag 19 juni 2023 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, ik kan me niet anders herinneren dat hier gemodereerd werd op te veel kletsen. Heb daar zelfs strenge DM's over gekregen van mods. Daarom weinig gechat hier denk ik.
Wat mij betreft is dit een gezellig muziektopic met clips en geouwehoer.
idd chill hierquote:Op maandag 19 juni 2023 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, ik kan me niet anders herinneren dat hier gemodereerd werd op te veel kletsen. Heb daar zelfs strenge DM's over gekregen van mods. Daarom weinig gechat hier denk ik.
Wat mij betreft is dit een gezellig muziektopic met clips en geouwehoer.
OHHH die heb ik lang niet gehoord!!! wat leukquote:
Misschien moet je proberen om mijn naam goed te spellenquote:Op maandag 19 juni 2023 01:06 schreef Monique___ het volgende:
Het favoriete nr van een andere user, @:devero
dev, ik dacht ik zet het hier maar voor je neer aangezien je dat wat lastig vindt om zelf te doen als digibeet.
Uit de vergeten kelders van de techno punk.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OHHH die heb ik lang niet gehoord!!! wat leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappig dat jij die ook kent
ga ik ook meteen opslaan![]()
![]()
goh ik kan wel zien waarom je dat opzet..quote:Op maandag 19 juni 2023 01:07 schreef devzero het volgende:
The Surfrajettes . Banzai Pipeline . Tiki Oasis 2019
oh nee he blonT moment en jij ziet het weerquote:Op maandag 19 juni 2023 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen om mijn naam goed te spellen
HUTS A NIFFAU!!quote:Op maandag 19 juni 2023 01:06 schreef Monique___ het volgende:
Het favoriete nr van een andere user, @:devzero
dev, ik dacht ik zet het hier maar voor je neer aangezien je dat wat lastig vindt om zelf te doen als digibeet.
jaa wat leuk om terug te horenquote:Op maandag 19 juni 2023 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit de vergeten kelders van de techno punk.
da's nieuwquote:Op maandag 19 juni 2023 01:06 schreef Monique___ het volgende:
Het favoriete nr van een andere user, @:devzero
haha dit klinkt wel lekkerquote:
wtf is een akka?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |