Centjuus maken.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:34 schreef drakin het volgende:
Ik kijk ook een serie tussen het lezen door vandaag.
Maar maak het niet laat, morgen weer werken.
Moet een nieuwe opleiding betalen straks.quote:
Daar is subsidie voor.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet een nieuwe opleiding betalen straks.
Hbo kost iets meer dan dat en subsidie is niet zeker dat je dat krijgt.quote:
Eigenwijs.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Hbo kost iets meer dan dat en subsidie is niet zeker dat je dat krijgt.
Noem er 3.quote:
Er is een hbo topic op FOK, daar staan wel meer dan 3quote:
leuk om te wetenquote:Op maandag 19 juni 2023 00:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is een hbo topic op FOK, daar staan wel meer dan 3
quote:Op maandag 19 juni 2023 00:48 schreef drakin het volgende:
En the goonies staat er net op, die wil ik nog wel een keertje zien
Moviemeter of Imdb is eigenlijk handiger om te checken of een film of serie goed is.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:49 schreef drakin het volgende:
Deze
F&S / [HBO Max #8] Waar we intros niet skippen.
Ik bepaal zelf wel wat ik goed vind.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Moviemeter of Imdb is eigenlijk handiger om te checken of een film of serie goed is.
Trailer kijken en verhaal lezen niet?quote:Op maandag 19 juni 2023 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Moviemeter of Imdb is eigenlijk handiger om te checken of een film of serie goed is.
Ik vind het boek wat ik lees best goedquote:Op maandag 19 juni 2023 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik goed vind.
Ja maar dat weet je pas achteraf. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan een slechte serie of film.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik goed vind.
Ik ga alleen voor de wow series. Tijd tekort om alles maar te kunnen zien.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:58 schreef drakin het volgende:
Ik heb op aanraden van hier yellowstone gezien. Was best goed die serie
Hbo, prime en Skype.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
oh sorry, is niet vanzelfsprekend, sorry
Dat kan ook nog haha.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hbo, prime en Skype.
En kijk nu er serie die op alle 3 niet eens is.
niet doen dan ... wacht ff en het is gratisquote:Op maandag 19 juni 2023 01:11 schreef drakin het volgende:
Prime is best voordelig en heeft aardige series, maar vraagt te vaak huur of koop
Ben dat ook niet van plan, laatst stond een film gewoon op een andere streamingsdienst.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
niet doen dan ... wacht ff en het is gratis
klopt er is veel overlap , want er zijn teveel dienstenquote:Op maandag 19 juni 2023 01:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben dat ook niet van plan, laatst stond een film gewoon op een andere streamingsdienst.
Daarom geen Netflix en Disney.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt er is veel overlap , want er zijn teveel diensten
Wie? En wat bedoel je met punten? Kan je hier punten halen? voor wat en hoe dan?quote:
Ja klopt, was al vermeld. Ben benieuwd. En John de Mol verkoopt het vast weer wederom. Goede zakenman. Respect. En ook erg leuk voor ons want we willen life streams.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er komt weer een nieuwe RLS
https://kijkers.tv/aanmelden/sbs6/de-bondgenoten
Nee niet tegen jou hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie? En wat bedoel je met punten? Kan je hier punten halen? voor wat en hoe dan?
Wat ga je studeren?quote:Op maandag 19 juni 2023 01:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom geen Netflix en Disney.
En prime gaat later dit jaar als ik mijn opleiding start, geen tijd voor teveel afleiding.
Ik snap je. Een "vijand" van me gaat dan ook ineens hier posten. Hun zijn zielig dat ze je achterna lopen. Lekker links laten liggen.quote:
Dat is ook niet netjes van hem om iets uit een ander topic hierheen te halen.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh oké, kwam ook zo op de valreep nog even binnenvallen hier.
Hey Charquote:Op maandag 19 juni 2023 01:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik snap je. Een "vijand" van me gaat dan ook ineens hier posten. Hun zijn zielig dat ze je achterna lopen. Lekker links laten liggen.
Ik heb alleen lieve mensen hier zolang ze me naar waarde behandelenquote:Op maandag 19 juni 2023 01:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik snap je. Een "vijand" van me gaat dan ook ineens hier posten. Hun zijn zielig dat ze je achterna lopen. Lekker links laten liggen.
De lieve mensen moet je koesteren en de rest lekker negeren. Doe ik ook, al moet ik soms op mijn handen zitten.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen lieve mensen hier zolang ze me naar waarde behandelen
Sommige mensen dien je idd hard te negeren. Tot Ze vreemde dingen gaan roepen.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De lieve mensen moet je koesteren en de rest lekker negeren. Doe ik ook, al moet ik soms op mijn handen zitten.
Ik was vrij nieuw op Fok en ik werd het pispaaltje van iemand of zo en dan weet je nog niet hoe het werkt. En dan met alle gevolgen van dien. Maar ik snap gewoon niet dat je een nieuweling zo lelijk wilt behandelen. Ik zei maar iets en dan zei zij "oh daar hebben we die muts weer". Ik was nogal blue op Fok en na drie keer noemde ik haar een bitch en ik een ban en zij niet. Ik snap het nog steeds niet en zal het nooit snappen.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen lieve mensen hier zolang ze me naar waarde behandelen
Ben het helemaal met je eens, maar vergeet niet dat veel mensen anoniem van alles over en tegen een ander durven te zeggen. En face, hebben ze het lef niet. Zo gaat het op een forum, twitter etc. Echte internethelden, die er plezier in hebben anderen af te zeiken, te vernederen. Laat je je er niet door beïnvloeden, die mensen zijn je gedachten nog niet eens waard. Hebben geen leven buiten een forum of twitter of andere social Media, zolang ze alles maar anoniem kunnen doen.,quote:Op maandag 19 juni 2023 01:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommige mensen dien je idd hard te negeren. Tot Ze vreemde dingen gaan roepen.
Ja Claire is echt weggepest, zij kon er niet tegen. Zo sneu en jammer.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik was vrij nieuw op Fok en ik werd het pispaaltje van iemand of zo en dan weet je nog niet hoe het werkt. En dan met alle gevolgen van dien. Maar ik snap gewoon niet dat je een nieuweling zo lelijk wilt behandelen. Ik zei maar iets en dan zei zij "oh daar hebben we die muts weer". Ik was nogal blue op Fok en na drie keer noemde ik haar een bitch en ik een ban en zij niet. Ik snap het nog steeds niet en zal het nooit snappen.
Ik kom zelf graag op voor nieuwe mensen zoals @:Claire . Ook weggepest.
Ach er is nu iemand in dat topic die het goed gelezen heeft.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, maar vergeet niet dat veel mensen anoniem van alles over en tegen een ander durven te zeggen. En face, hebben ze het lef niet. Zo gaat het op een forum, twitter etc. Echte internethelden, die er plezier in hebben anderen af te zeiken, te vernederen. Laat je je er niet door beïnvloeden, die mensen zijn je gedachten nog niet eens waard. Hebben geen leven buiten een forum of twitter of andere social Media, zolang ze alles maar anoniem kunnen doen.,
Wellicht niet. Ik herken je gevoel. DM me, kijk ik er morgen naar, serieus. Nu te laat. Liefs van mij.quote:Op maandag 19 juni 2023 01:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach er is nu iemand in dat topic die het goed gelezen heeft.
Ik hou me er verder niet meer mee bezig hier.
Dm komt morgen dan. Zit nu mobielquote:Op maandag 19 juni 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wellicht niet. Ik herken je gevoel. DM me, kijk ik er morgen naar, serieus. Nu te laat. Liefs van mij.
Ik hoop dat jullie me beschermen als ze tegen me begint. Dankjewel alvast. Slaap lekker lieverds.quote:Op maandag 19 juni 2023 02:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar goed het is hier dus druk aan het worden. Veel ex rls-ers die hier nu zitten. Super leuk.
Maar sommigen houden gewoon van ruzie of zo, heel raar, bv. de persoon die mij haat, gaat hier morgen zijn.
Ach ja.
Lief zijn voor elkaar is een kleine moeite.
Goedemorgen Moes.quote:
Ik zal er zeker zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 02:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie me beschermen als ze tegen me begint. Dankjewel alvast. Slaap lekker lieverds.
Met wat?quote:
Ik ben je gast niet Bro.quote:
Jij kan dit gewoon hebben.quote:
Maar het verandert geen reet,je wordt er niks anders van.quote:
De mijne ook zeker niet.quote:
Ik wens je een goede slaap.Spreek je later.quote:
Goedemorgen.Werk ze.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:11 schreef Koen66 het volgende:
Morgen allemaal, op naar werk, weekend weer voorbij
Moguh fruit vriendquote:Op maandag 19 juni 2023 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voel me echt het kindje wat niet mee mag spelen.![]()
@:Engine
@:Emmerdeur
Kutzooi echt.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Moguh fruit vriend
Ja zware last, we missen je
Maar je mist steeds minder hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2023 06:37:19 ]
Hier is het ook wel prima toeven.quote:
Krijg daar ook de liefste berichten over.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vele zijn al gevlucht deze kant op zag ik
Ik ben bij hoge uitzondering maar eens ff bij je komen kijken ookquote:Op maandag 19 juni 2023 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg daar ook de liefste berichten over.
Is dat zo? Ik qua FOK! meestal 5 tabbladen+ open.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik ben bij hoge uitzondering maar eens ff bij je komen kijken ook
Hele ervaring om de rest van het forum te zien
Helemaal prima,even opstarten nog.quote:
Ik maar 1 en zelfs dat vaak met tegenzin nog somsquote:Op maandag 19 juni 2023 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik qua FOK! meestal 5 tabbladen+ open.
Zn gangetjequote:Op maandag 19 juni 2023 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal prima,even opstarten nog.
Met jou?
Myn Famke.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 06:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat ie nu
Beter volgens mij heh!?
Wel even wat kleren aantrekken.quote:Op maandag 19 juni 2023 06:57 schreef HappyCharly het volgende:
Even douchen en off to work, fijne dag allen
Ik zeg het maar even.quote:
Jij ook werkze.quote:
quote:
Heb je haar weer.quote:
Ik ook van jouquote:
Nachtje doorgehaald leave?quote:
Ik heb weer genoeg geslapenquote:
Hmmmm.quote:
Lekker plakkerig slapenquote:
Neee Neeee,dit wil ik niet lezen.quote:
Plak plak.quote:
Hoe op hoor.quote:
Plak, zoem, plak.quote:
Je ken echt te ver gaan hoor.quote:
1tje?quote:Op maandag 19 juni 2023 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je ken echt te ver gaan hoor.
Beter masseer je mijn schouder.
Zit helemaal vast.quote:
Dan er gauw wat aan doenquote:
Duhhhquote:
Google op massage Leeuwarden en boekenquote:
Goedemorgen.quote:
Het is mij prima bevallen.quote:
Helene Fischer.quote:
Geen idee, ik was aan het slapenquote:
Lepeltje lepeltje,quote:
Ga lekker naar DTS.quote:
Schoonvader van mijn ex vond dit niet leuk nummer.quote:
Waarom bepaal jij of het een goede morgen isquote:
TOPPERTJHEEEEE.quote:
omdat ik ik benquote:Op maandag 19 juni 2023 09:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij of het een goede morgen is
Klopt.quote:
Neu een liefdesverklaring snap dat danquote:Op maandag 19 juni 2023 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het nieuwe DTS smiley kwartiertje![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:06 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Neu een liefdesverklaring snap dat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
a little bit of lovequote:Op maandag 19 juni 2023 09:05 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het nieuwe DTS smiley kwartiertje![]()
Je bent echt verliefd op Rabbit?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:06 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Neu een liefdesverklaring snap dat dan
Mooi dat Muis in mijn armen ligt te slapen.quote:
Sjattigquote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi dat Muis in mijn armen ligt te slapen.
Je hebt haar ruften overleefdquote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi dat Muis in mijn armen ligt te slapen.
Zw heeft wel meer overleefd.quote:
Ik ben lief voor haar.quote:
Ik kan prima doseren.quote:
Damn.quote:
quote:
Welke babs?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik zit te genieten van de ochtend streams
waar Babs de weg een beetje kwijt lijkt
sorryquote:
Ik zie een Isaac en Moraima.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik zit te genieten van de ochtend streams
waar Babs de weg een beetje kwijt lijkt
Radio 2 he haquote:Op maandag 19 juni 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
vind het prettig wat aan te hebben terwijl ik werk
geen foute uur hequote:Op maandag 19 juni 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
Als ik muziek aan heb is het of decibel of q music
ik hou eigenlijk van alle muziekquote:
quote:
hier ook geen zonquote:Op maandag 19 juni 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
Waait hier ook lekker, maar geen zonnetje en gisteren wat regen gehad
Moi Lovy.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
Waait hier ook lekker, maar geen zonnetje en gisteren wat regen gehad
Ja was weer warm op/in bedquote:Op maandag 19 juni 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook geen zon
wel lekker even een iets koeler dagje
ja okquote:
Wordt wat als het straks gaat regenen in het verkeer.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:20 schreef Lovely het volgende:
Komt sowieso door dat er weinig regen/geen regen is gevallen blijven de pollen/stof hangen/plakken
Yep,morgen en overmorgen onweer en regen hier ( als ik buienradar moet geloven )quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wordt wat als het straks gaat regenen in het verkeer.
Spekglad waarschijnlijk
heb nog niets gezien, gister 3 druppeltjesquote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wordt wat als het straks gaat regenen in het verkeer.
Spekglad waarschijnlijk
Het heeft hier ook niet echt geregendquote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
heb nog niets gezien, gister 3 druppeltjes
Het is hard nodig en wat betreft onweer ....quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep,morgen en overmorgen onweer en regen hier ( als ik buienradar moet geloven )
quote:
In een oogwenk zag ik ook 3 druppels.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
heb nog niets gezien, gister 3 druppeltjes
Ze hebben de grond nauwelijks geraaktquote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In een oogwenk zag ik ook 3 druppels.
Toen ik weer knipperde waren ze al weer opgedroogd
Dat is juist niet goedquote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doe maar even met bakken.
Gelijk alles even schoonspoelen
Ja gewoon een lange buiquote:Op maandag 19 juni 2023 11:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee das waar ook.
Slaat de grond dicht, bedoel je wss?
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vooral donderdag zo te zien.
Alleen daarna ziet er weer heel lang droog uit.
Maar morgen welquote:Op maandag 19 juni 2023 11:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga voor die van @:Zucht.
Bij jou krijgen we donderdag niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |