SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weer een uitslag voor de lijstquote:Op zondag 18 juni 2023 17:15 schreef Momo het volgende:
Wilco vierde overall past er ook wel weer bij, geen podium
Wout zou daar enkel starten als hij goed uit Zwitserland kwam, misschien vindt hij dit niet goed genoeg?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Vrij groot verschil tussen Remco en Wout. En dat met het BK over vier dagen.
Dan ben je deze week misschien wel de beste bergop en zak je nog zo ver weg.. dat is wel bijzonderquote:
Er staat me vaag iets bij dat Belgian Cycling een reglement heeft dat voorschrijft dat je mee moét doen, anders krijg je geen startrecht voor het wereldkampioenschap. Dus Wout zal donderdag een acute verkoudheid moeten veinzen.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout zou daar enkel starten als hij goed uit Zwitserland kwam, misschien vindt hij dit niet goed genoeg?
Al is Remco zelf ook niet enorm indrukwekkend
Dan kan hij die verkoudheid ook nog doortrekken tot zondag!quote:Op zondag 18 juni 2023 17:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets bij dat Belgian Cycling een reglement heeft dat voorschrijft dat je mee moét doen, anders krijg je geen startrecht voor het wereldkampioenschap. Dus Wout zal donderdag een acute verkoudheid moeten veinzen.
Toch wel mooi dat uit deze top-10 dan enkel Armstrong doorgestreept isquote:Op zondag 18 juni 2023 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2005/gc
Met de hartelijke groeten van Jose Ibarguren Taus.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet wat als de Belgen niet winnenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef The_Undertone het volgende:
Jonas Creteur schijt weer zinloze statistieken waaruit moet blijken dat alle Vlaamse coureurs geniaal zijn, deel 758
[ twitter ]
Op zich onnodig want België is zeldzaam dominant in het wielrennen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet wat als de Belgen niet winnen
Wim van Huffel op plek 12.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:,,Goed dat erover gepraat wordt, er zijn zeker dingen die aandacht verdienen. Maar... finishen op de top van een col in plaats van net na de afdaling, bijvoorbeeld? Ik weet het zo niet. Ik ken afdalingen vóór een laatste klim die véél gevaarlijker verlopen. Op zich waren aan die van de Albula ook geen grote risico’s verbonden, vind ik. Al was die ene bocht wel ‘tricky’. Maar op basis van het relaas van Quinn Simmons, die het ongeval van dichtbij zag gebeuren, denk ik dat Gino helaas een inschattingsfout heeft gemaakt. Met verschrikkelijke gevolgen. En dat het dus meer moet worden gezien als een bijzonder spijtig ongeval.”
,,Wat velen ook nog niet weten, merk ik: Gino en Magnus Sheffield zijn elk op een verschillend moment op die plek uit de bocht gegaan. Niet samen. Sheffield reed vóór het groepje van Remco, Cian (Uijtdebroeks, red.) en ik, bij onder meer Skjelmose Jensen. Gino hadden we op de klim ingelopen en gelost, die zat 30, 40 seconden áchter ons.”
Gerelateerd, wat ik me afvraag: was Mäder überhaupt risico's aan het nemen? Om een paar seconden goed te maken op Teuns?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |