abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214963881
Yvonne is een klikspaan en klikspaan boterspaan mag niet door m'n straatje gaan :6
-nee-
pi_214966000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het nogal wat om dit karma te noemen, want dit wens je niemand toe.

Maar ik blijf wel van mening dat Yvonne zich met zaken heeft bemoeid die haar niet aan gingen, en ik geloof ook wel dat ze dingen zag die er niet zijn, zoals ze over de man van Chantal Janzen wist te melden dat hij zich ook met andere vrouwen ophield. Nooit meer iets over gehoord. En al zou het wel zo zijn, het zijn haar zaken niet en al helemaal niet aan haar om er zo in te graven.
Met beide eens. Ik vind het eigenlijk vrij ziekelijk om zoveel leedvermaak te hebben dat je iemand dergelijke fysieke en mentale ellende toewenst.

Los daarvan: het gros hier genoot wel van de Juice he, dan ben je ook wel roomser dan de paus om dit, overigens totaal ongepast, karma te noemen.

Tuurlijk kan en mag je onsympathiek vinden. 99% van de BNers is onsympathiek, maar om mensen ziekte toe te wensen, bah..dan spoor je echt niet helemaal
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:21:44 #203
80382 manny
30 is best veel
pi_214966057
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:10 schreef totebel het volgende:

[..]
Met beide eens. Ik vind het eigenlijk vrij ziekelijk om zoveel leedvermaak te hebben dat je iemand dergelijke fysieke en mentale ellende toewenst.

Los daarvan: het gros hier genoot wel van de Juice he, dan ben je ook wel roomser dan de paus om dit, overigens totaal ongepast, karma te noemen.

Tuurlijk kan en mag je onsympathiek vinden. 99% van de BNers is onsympathiek, maar om mensen ziekte toe te wensen, bah..dan spoor je echt niet helemaal
Tevens: karma zou zijn als ze er foto's van haar huilend in het ziekenhuis online geslingerd worden, of dat ze zelf betrapt wordt met wit poeder aan haar neus, dat online wordt gezet, daardoor haar relatie kapot gaat en ze huilend onder een brug in Zutphen beland.

Het enige dat je die vriend kan verwijten is dat hij dat bloedgeld van haar (mede) gebruikt en blijkbaar het moreel kompas van een aardappel heeft. Dat hij ernstig ziek wordt is gewoon verdrietig, en een persoonlijk drama.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 september 2024 @ 07:34:19 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_214966118
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:10 schreef totebel het volgende:

99% van de BNers is onsympathiek
:? :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')