abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210037624
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 19:06 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Het licht. En meisjes knijpen voor en na z'n liedje te hebben gezongen.
En hoe weet jij daarvan dan? Ik bedoel, Google geeft geen resultaten voor die naam.
pi_210039876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 19:42 schreef Samhain het volgende:

[..]
En hoe weet jij daarvan dan? Ik bedoel, Google geeft geen resultaten voor die naam.
Het is Ben Saunders en die heeft het eerste seizoen van The Voice of Holland gewonnen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 juli 2023 @ 23:16:21 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210039984
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 19:03 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Je geeft juist de indruk dat je niet weet wat EQ omvat.

Empathie heeft ze totaal niet als je kijkt naar haar keiharde bemoeienissen en vernietigende roddels. Jezelf kunnen verplaatsen in anderen is een v d hoofdbestanddelen van emotionele intelligentie.

En de gevolgtrekking dat je bij "gehaaid zijn niet dom bent" kan best zo zijn. Maar om daar dan weer aan te koppelen dat "als je weet hoe te werk te gaan, als gehaaid persoon en dat dit daarom getuigt van een prima EQ" is natuurlijk onzin. Dan heb je het niet begrepen, de betekenis v EQ.

Ik vind het een allejezus dom en vooral gemeen wijf. Dat is ze natuurlijk ook.
Jij hoeft dat van mij echt niet zo te zien O+
Maar potverdikke geen rare zaken gaan schrijven over emotionele intelligentie o|O
Ik heb de betekenis van EQ prima begrepen. Dat je een hoog EQ hebt, betekent niet gelijk dat je dan maar dat 'ten goede' gebruikt (wat jij dus vindt dat zij niet doet). Ze schat hoogstwaarschijnlijk enorm goed in wat het met mensen doet, maar het hoeft haar niet per definite uit te maken. EQ =/= aardig zijn naar anderen.

Het feit dát ze mensen (goed) kan inschatten getuigt juist van een prima EQ. Ze zet het alleen niet in voor de BN'er maar voor de juice-smullers. Ik herhaal: EQ =/= aardig zijn naar anderen. EQ =/= geen mensen beledigen of aanvallen, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 25 juli 2023 @ 23:44:53 #54
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210040147
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb de betekenis van EQ prima begrepen. Dat je een hoog EQ hebt, betekent niet gelijk dat je dan maar dat 'ten goede' gebruikt (wat jij dus vindt dat zij niet doet). Ze schat hoogstwaarschijnlijk enorm goed in wat het met mensen doet, maar het hoeft haar niet per definite uit te maken. EQ =/= aardig zijn naar anderen.

Het feit dát ze mensen (goed) kan inschatten getuigt juist van een prima EQ. Ze zet het alleen niet in voor de BN'er maar voor de juice-smullers. Ik herhaal: EQ =/= aardig zijn naar anderen. EQ =/= geen mensen beledigen of aanvallen, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
M'n punt is juist dat ze emoties (en pijn) van anderen niet echt kan voelen. Niet kunnen verplaatsen in haar 'slachtoffers' die ze zonder wroeging aanpakt en wegzet. Zie mijn eerste regels in de vorige post.

Bijvoorbeeld ook psychopaten kunnen mensen goed aanvoelen en daar dus verder mee komen in hun spel. Maar nooit en te nimmer kennen ze berouw of empathie. Dat "aanvoelen" en "inschatten" is zeker geen emotionele intelligentie.

Waar jij het over hebt is toch echt heel andere koek.

Raadpleeg de handboeken, Google of je shrink, if present :Y)
love & heet
  dinsdag 25 juli 2023 @ 23:56:05 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_210040216
Wat een kwalificaties weer @sly-nl net als in het Megxit-topic. Strontirritant.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_210040884
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 22:59 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Het is Ben Saunders en die heeft het eerste seizoen van The Voice of Holland gewonnen.
Ah, thanks!
Ja, wie dat is weet ik wel, k zat niet helemaal onder een steen. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 juli 2023 @ 13:44:42 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210044696
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 23:44 schreef sly-nl het volgende:

[..]
M'n punt is juist dat ze emoties (en pijn) van anderen niet echt kan voelen. Niet kunnen verplaatsen in haar 'slachtoffers' die ze zonder wroeging aanpakt en wegzet. Zie mijn eerste regels in de vorige post.

Bijvoorbeeld ook psychopaten kunnen mensen goed aanvoelen en daar dus verder mee komen in hun spel. Maar nooit en te nimmer kennen ze berouw of empathie. Dat "aanvoelen" en "inschatten" is zeker geen emotionele intelligentie.

Waar jij het over hebt is toch echt heel andere koek.

Raadpleeg de handboeken, Google of je shrink, if present :Y)
Nope, zoek zelf de definitie maar op.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 26 juli 2023 @ 23:46:40 #58
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210051604
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 23:56 schreef Andromache het volgende:
Wat een kwalificaties weer @:sly-nl net als in het Megxit-topic. Strontirritant.
"Kwalificaties" :'( :'(
Wat moet je, zeiksnor?
ik heb een andere mening die jij duidelijk niet deelt. Verder niets loos.

Lekker voor Huize Avondrood gaan zitten met een club oma's en over haaknaalden en theemutsen gaan lullen! En bij tegenspraak er gelijk op rammen ^O^
love & heet
pi_210051747
Ik voel aan haar persona een beetje dat Yvonnes gebrek aan empathie niet komt doordat ze een complete sociopaat is, maar dat het meer wordt gevoed door rancune (wat nog veel beter is)
-nee-
  donderdag 27 juli 2023 @ 01:45:35 #60
138876 Andromache
pi_210052120
quote:
11s.gif Op woensdag 26 juli 2023 23:46 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Kwalificaties" :'( :'(
Wat moet je, zeiksnor?
ik heb een andere mening die jij duidelijk niet deelt. Verder niets loos.

Lekker voor Huize Avondrood gaan zitten met een club oma's en over haaknaalden en theemutsen gaan lullen! En bij tegenspraak er gelijk op rammen ^O^
Je hebt een TR aan de broek, jij gaat mij niet uitschelden. :{w
  Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 07:53:21 #61
184769 crew  Deisyy
pi_210053118
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 01:45 schreef Andromache het volgende:

[..]
Je hebt een TR aan de broek, jij gaat mij niet uitschelden. :{w
Ik streep zijn 'zeiksnor' weg tegen jouw 'strontirritant'.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210053275
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2023 00:05 schreef Marsenal het volgende:
Ik voel aan haar persona een beetje dat Yvonnes gebrek aan empathie niet komt doordat ze een complete sociopaat is, maar dat het meer wordt gevoed door rancune (wat nog veel beter is)
Haar drijfveer is geld. Niet over analyseren. Het gaat om geld verdienen.
  donderdag 27 juli 2023 @ 10:42:31 #63
138876 Andromache
pi_210054770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 07:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik streep zijn 'zeiksnor' weg tegen jouw 'strontirritant'.

Nee, want ik doel op gedrag en zeiksnor gaat over mij persoonlijk.
pi_210058516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 08:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die twee kunnen prima naast elkaar. Het ene sluit het ander niet uit. Ik werk ook voor geld, maar geld alleen is nooit genoeg.
-nee-
  donderdag 27 juli 2023 @ 22:09:55 #65
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210063904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 08:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
En waarom zou dat toch kunnen zijn in dit obscure metier ?

Op zo'n manier (met andermans privé en levens kloten) wil een geestelijk gezond iemand niet z'n geld verdienen.

Een slechte gewetensontwikkeling ligt ten grondslag aan haar schaamteloze hebberigheid.
love & heet
pi_210072679

https://www.ditjesendatje(...)-5500-euro-opgelicht

Helio, bijzondere naam en misschien niet eens zijn echte naam.
Google heeft wel een artikel over ene Helio uit Schiedam maar die is doodgeschoten. :o

Waarom gaat ze hiermee niet naar de politie ipv weer mogelijke slachtoffers te zoeken die zijn opgelicht?
  vrijdag 28 juli 2023 @ 19:17:04 #67
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210073156
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom gaat ze hiermee niet naar de politie ipv weer mogelijke slachtoffers te zoeken die zijn opgelicht?
Ze wil een carrière move maken van foute roddelteef naar bonafide onderzoeker!? *; De nieuwe Peter R.
love & heet
pi_210073368
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 18:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Helio, bijzondere naam en misschien niet eens zijn echte naam.
Google heeft wel een artikel over ene Helio uit Schiedam maar die is doodgeschoten. :o

5500 euro is ook niks. Verder had ze helemaal gelijk door Nederland een pedoland te noemen, die chick kan niet meer stuk bij mij _O_
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_210073639
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:38 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
5500 euro is ook niks. Verder had ze helemaal gelijk door Nederland een pedoland te noemen, die chick kan niet meer stuk bij mij _O_
Shja, Neerlands bekendste pedo heeft een aantal standbeelden en men heft massaal het glas bier op hem, elk jaar weer. Maar dat is dan ineens 'andere tijden' :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ze wil een carrière move maken van foute roddelteef naar bonafide onderzoeker!? *; De nieuwe Peter R.
Ze gaat wel steeds een stukje verder met haar manier van exposen. Wellicht heeft ze net als Sylvie Meis steeds meer prikkels nodig. >:)
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:07:15 #70
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_210212363
Yvonne Coldeweijer zet juicekanaal op pauze: 'Iets te hard gewerkt' https://www.nu.nl/achterk(...)te-hard-gewerkt.html

-O-

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:53:54 #71
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210218702
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 16:07 schreef jcdragon het volgende:
Yvonne Coldeweijer zet juicekanaal op pauze: 'Iets te hard gewerkt' https://www.nu.nl/achterk(...)te-hard-gewerkt.html

-O-

[ afbeelding ]
Nee Yf :o , blijf ons voorzien van je nieuws!

"Komende week gezellig bijtanken en aan de wodka met de baby *; ", zal het wel zijn :{w

Altruïsme kent dat vod niet. En dan nu de wodka laten staan zeker?? Dacht het niettttt!!@
Hoorde van een buurtspion (die met een parate camera bij het raam zat) dat ze met die zwangere pens flink zit te lurken aan de fles (Grey Goose) plus en passant een wodka-tampon in haar kont propt. :r
Bevestigd door nog een andere spion!@2
love & heet
pi_210219681
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Shja, Neerlands bekendste pedo heeft een aantal standbeelden en men heft massaal het glas bier op hem, elk jaar weer. Maar dat is dan ineens 'andere tijden' :')
[..]

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💯💯💯💯💯💯

Ze gaat wel steeds een stukje
verder met haar manier van exposen. Wellicht heeft ze net als Sylvie Meis steeds meer prikkels nodig. >:)
pi_210220577
Vloggers die zeuren dat ze te hard werken.
  woensdag 9 augustus 2023 @ 08:38:35 #74
80382 manny
30 is best veel
pi_210220752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 22:09 schreef sly-nl het volgende:

[..]
En waarom zou dat toch kunnen zijn in dit obscure metier ?

Op zo'n manier (met andermans privé en levens kloten) wil een geestelijk gezond iemand niet z'n geld verdienen.

Een slechte gewetensontwikkeling ligt ten grondslag aan haar schaamteloze hebberigheid.
Er zijn toch hele volksstammen die hun geld verdienen met dit soort roddelwerk. Bladen, kranten, TV programma's en online. Het verkoopt, er is geld te verdienen en dan is het moreel kompas bij mensen al snel stuk.

En je ziet het bijvoorbeeld bij RTL Boulevard, waar ook lieden aanschuiven waarvan je het wellicht nooit had verwacht, maar die voor die euro's toch aanschuiven en dom gaan praten over collega BN'ers gebaseerd op een Instagram post uit Ibiza, of een vage roddel uit een Noord-Hollands palingdorp.

Echter, tevens, ook: voor ons makkelijk lullen, want we krijgen die vraag niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210221587
Ze is aan het verhuizen naar Muiden. Daarom. Cijfers?: 2 miljoen omzet per jaar uit kledingwinkel en webshop en zeer bovenmodaal jaarsalaris uit de wekelijkse podcast. De juice is wisselgeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')