En hoe weet jij daarvan dan? Ik bedoel, Google geeft geen resultaten voor die naam.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het licht. En meisjes knijpen voor en na z'n liedje te hebben gezongen.
Het is Ben Saunders en die heeft het eerste seizoen van The Voice of Holland gewonnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:42 schreef Samhain het volgende:
[..]
En hoe weet jij daarvan dan? Ik bedoel, Google geeft geen resultaten voor die naam.
Ik heb de betekenis van EQ prima begrepen. Dat je een hoog EQ hebt, betekent niet gelijk dat je dan maar dat 'ten goede' gebruikt (wat jij dus vindt dat zij niet doet). Ze schat hoogstwaarschijnlijk enorm goed in wat het met mensen doet, maar het hoeft haar niet per definite uit te maken. EQ =/= aardig zijn naar anderen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je geeft juist de indruk dat je niet weet wat EQ omvat.
Empathie heeft ze totaal niet als je kijkt naar haar keiharde bemoeienissen en vernietigende roddels. Jezelf kunnen verplaatsen in anderen is een v d hoofdbestanddelen van emotionele intelligentie.
En de gevolgtrekking dat je bij "gehaaid zijn niet dom bent" kan best zo zijn. Maar om daar dan weer aan te koppelen dat "als je weet hoe te werk te gaan, als gehaaid persoon en dat dit daarom getuigt van een prima EQ" is natuurlijk onzin. Dan heb je het niet begrepen, de betekenis v EQ.
Ik vind het een allejezus dom en vooral gemeen wijf. Dat is ze natuurlijk ook.
Jij hoeft dat van mij echt niet zo te zien![]()
Maar potverdikke geen rare zaken gaan schrijven over emotionele intelligentie
M'n punt is juist dat ze emoties (en pijn) van anderen niet echt kan voelen. Niet kunnen verplaatsen in haar 'slachtoffers' die ze zonder wroeging aanpakt en wegzet. Zie mijn eerste regels in de vorige post.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb de betekenis van EQ prima begrepen. Dat je een hoog EQ hebt, betekent niet gelijk dat je dan maar dat 'ten goede' gebruikt (wat jij dus vindt dat zij niet doet). Ze schat hoogstwaarschijnlijk enorm goed in wat het met mensen doet, maar het hoeft haar niet per definite uit te maken. EQ =/= aardig zijn naar anderen.
Het feit dát ze mensen (goed) kan inschatten getuigt juist van een prima EQ. Ze zet het alleen niet in voor de BN'er maar voor de juice-smullers. Ik herhaal: EQ =/= aardig zijn naar anderen. EQ =/= geen mensen beledigen of aanvallen, hoe graag je dat misschien ook wilt denken.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:59 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Het is Ben Saunders en die heeft het eerste seizoen van The Voice of Holland gewonnen.
Nope, zoek zelf de definitie maar op.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
M'n punt is juist dat ze emoties (en pijn) van anderen niet echt kan voelen. Niet kunnen verplaatsen in haar 'slachtoffers' die ze zonder wroeging aanpakt en wegzet. Zie mijn eerste regels in de vorige post.
Bijvoorbeeld ook psychopaten kunnen mensen goed aanvoelen en daar dus verder mee komen in hun spel. Maar nooit en te nimmer kennen ze berouw of empathie. Dat "aanvoelen" en "inschatten" is zeker geen emotionele intelligentie.
Waar jij het over hebt is toch echt heel andere koek.
Raadpleeg de handboeken, Google of je shrink, if present
"Kwalificaties"quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:56 schreef Andromache het volgende:
Wat een kwalificaties weer @:sly-nl net als in het Megxit-topic. Strontirritant.
Je hebt een TR aan de broek, jij gaat mij niet uitschelden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Kwalificaties"![]()
![]()
Wat moet je, zeiksnor?
ik heb een andere mening die jij duidelijk niet deelt. Verder niets loos.
Lekker voor Huize Avondrood gaan zitten met een club oma's en over haaknaalden en theemutsen gaan lullen! En bij tegenspraak er gelijk op rammen
Ik streep zijn 'zeiksnor' weg tegen jouw 'strontirritant'.quote:Op donderdag 27 juli 2023 01:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je hebt een TR aan de broek, jij gaat mij niet uitschelden.
Haar drijfveer is geld. Niet over analyseren. Het gaat om geld verdienen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 00:05 schreef Marsenal het volgende:
Ik voel aan haar persona een beetje dat Yvonnes gebrek aan empathie niet komt doordat ze een complete sociopaat is, maar dat het meer wordt gevoed door rancune (wat nog veel beter is)
Nee, want ik doel op gedrag en zeiksnor gaat over mij persoonlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik streep zijn 'zeiksnor' weg tegen jouw 'strontirritant'.
Die twee kunnen prima naast elkaar. Het ene sluit het ander niet uit. Ik werk ook voor geld, maar geld alleen is nooit genoeg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Haar drijfveer is geld. Niet over analyseren. Het gaat om geld verdienen.
En waarom zou dat toch kunnen zijn in dit obscure metier ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Haar drijfveer is geld. Niet over analyseren. Het gaat om geld verdienen.
Ze wil een carrière move maken van foute roddelteef naar bonafide onderzoeker!?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ditjesendatje(...)-5500-euro-opgelicht
Waarom gaat ze hiermee niet naar de politie ipv weer mogelijke slachtoffers te zoeken die zijn opgelicht?
5500 euro is ook niks. Verder had ze helemaal gelijk door Nederland een pedoland te noemen, die chick kan niet meer stuk bij mijquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ditjesendatje(...)-5500-euro-opgelicht
Helio, bijzondere naam en misschien niet eens zijn echte naam.
Google heeft wel een artikel over ene Helio uit Schiedam maar die is doodgeschoten.
Waarom gaat ze hiermee niet naar de politie ipv weer mogelijke slachtoffers te zoeken die zijn opgelicht?
Shja, Neerlands bekendste pedo heeft een aantal standbeelden en men heft massaal het glas bier op hem, elk jaar weer. Maar dat is dan ineens 'andere tijden'quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:38 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
5500 euro is ook niks. Verder had ze helemaal gelijk door Nederland een pedoland te noemen, die chick kan niet meer stuk bij mij![]()
Ze gaat wel steeds een stukje verder met haar manier van exposen. Wellicht heeft ze net als Sylvie Meis steeds meer prikkels nodig.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze wil een carrière move maken van foute roddelteef naar bonafide onderzoeker!?De nieuwe Peter R.
Nee Yfquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:07 schreef jcdragon het volgende:
Yvonne Coldeweijer zet juicekanaal op pauze: 'Iets te hard gewerkt' https://www.nu.nl/achterk(...)te-hard-gewerkt.html
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Shja, Neerlands bekendste pedo heeft een aantal standbeelden en men heft massaal het glas bier op hem, elk jaar weer. Maar dat is dan ineens 'andere tijden'
[..]
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💯💯💯💯💯💯
Ze gaat wel steeds een stukje
verder met haar manier van exposen. Wellicht heeft ze net als Sylvie Meis steeds meer prikkels nodig.
Er zijn toch hele volksstammen die hun geld verdienen met dit soort roddelwerk. Bladen, kranten, TV programma's en online. Het verkoopt, er is geld te verdienen en dan is het moreel kompas bij mensen al snel stuk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En waarom zou dat toch kunnen zijn in dit obscure metier ?
Op zo'n manier (met andermans privé en levens kloten) wil een geestelijk gezond iemand niet z'n geld verdienen.
Een slechte gewetensontwikkeling ligt ten grondslag aan haar schaamteloze hebberigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |