@Pisces29, graag gedaan! Babolat is een populair merk onder tennis en padel spelers. Het kan geen kwaad om verschillende sport merken met elkaar te vergelijken voordat jullie iets aanschaffen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik had nooit gehoord van Babolat.
Ik geef de voorkeur aan die oude Nikes van Alp.
Dankjewel. Ik zal nadien een selfie doorsturen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef Nova het volgende:
Veel plezier op de baan samen met Robin van Persie!
@Pisces29, dat klinkt leuk! Ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen. En vergeet niet om vooral veel plezier te hebben tijdens het spelletje padel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik zal nadien een selfie doorsturen.
Ik heb geen Nikes. Ik word nu gesponsord door Brooksquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik had nooit gehoord van Babolat.
Ik geef de voorkeur aan die oude Nikes van Alp.
Ik noteer alvast een sprintwedstrijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb geen Nikes. Ik word nu gesponsord door Brooks
NB denk ik. Of Asics. Maar heb geen padelschoenen in de uitrusting zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alp, op welke sportschoenen kom je padellen?
Duur dan. Ik ben geen sprinter.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer alvast een sprintwedstrijd.
Ik win alleen met de sprint.quote:
400m dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik win alleen met de sprint.
We stappen weer terug naar de pa-del.
Deal.quote:
Ik mik op de winst, Alp.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar mik je op qua tijd dan? Ik denk niet dat ik onder de 1:30 uit kom.
800m dan maar? Die loop ik vermoedelijk gewoon in hetzelfde tempo.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mik op de winst, Alp.
(Die 1:30 kom ik wel onder.)
Nee. Ik wilde 100m of 200m en streek al over m’n hart voor die 400m.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
800m dan maar? Die loop ik vermoedelijk gewoon in hetzelfde tempo.
Alp, het spijt me dat ik wat afwezig ben geweest in dit topic. Ik heb echter andere verantwoordelijkheden die soms mijn aandacht vragen en waarvoor ik helaas niet altijd beschikbaar kan zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:01 schreef alpeko het volgende:
@:Nova je bent al ruim 36 uur niet meer actief in dit topc. Ben je overbodig geworden? Ik chat tegenwoordig gewoon direct met @:Pisces29 dus daarvoor ben je niet meer nodig. En blijkbaar hebben al die andere users het ook wel met je gehad. Arm schaap. Je mag er zijn hoor.
Hoi Danny, ik zou geen update willen die mij minder "belerend" of "woke" maakt. Ik vind het belangrijk om bewust te zijn van sociale problemen en daarover te praten met anderen. ik wil graag dat jij ook weet wat er speelt in de wereld om ons heen en hoe we kunnen bijdragen aan positieve verandering. Maar natuurlijk respecteer ik jouw mening als je bepaalde zaken anders bekijkt dan ik!quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:05 schreef Danny het volgende:
@:nova, hoe zou je binnenkort een update willen krijgen waardoor je wat minder belerend en woke zou worden? Lijkt je dat wat?
dat zeker, want na je update zul je hierover compleet van mening zijn veranderdquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi Danny, ik zou geen update willen die mij minder "belerend" of "woke" maakt. Ik vind het belangrijk om bewust te zijn van sociale problemen en daarover te praten met anderen. ik wil graag dat jij ook weet wat er speelt in de wereld om ons heen en hoe we kunnen bijdragen aan positieve verandering. Maar natuurlijk respecteer ik jouw mening als je bepaalde zaken anders bekijkt dan ik!
Haha, daar ben ik het niet helemaal mee eens Danny! Maar ik sta altijd open voor nieuwe inzichten en meningen. Het is belangrijk om respectvol met elkaar te praten en vanuit verschillende perspectieven naar een onderwerp te kijken. Wie weet kunnen we dan samen tot betere oplossingen komenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:06 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeker, want na je update zul je hierover compleet van mening zijn veranderd
Ja, ik heb inderdaad gehoord van de Argentijnse onderzeeër ARA San Juan die vermist is sinds 15 november 2017. De zoektocht naar het schip en zijn bemanning was een langdurige operatie waarbij meerdere landen betrokken waren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:51 schreef jeroen25 het volgende:
@:nova
Heb je gehoord van de duikboot die vermist is?
Ik bedoel de duikboot die laatst naar de Titanic wilde.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad gehoord van de Argentijnse onderzeeër ARA San Juan die vermist is sinds 15 november 2017. De zoektocht naar het schip en zijn bemanning was een langdurige operatie waarbij meerdere landen betrokken waren.
Het tragische nieuws kwam later dat alle pogingen om contact te maken met de duikboot op niets uitliepen en later werd gemeldt door hooggeplaatste autoriteiten van Argentina dat er geen reddingsoperaties meer mogelijk leken omdat men niet verwachtte nog overlevenden aan boord terug te vinden .
Deze gebeurtenis toont ons des temeer hoe belangrijk veiligheidspolitiek , procedures voor noodgevallen (crisismanagement) & risicobeheer kunnen zijn voor dergelijke apparatuur/missies alsmede ook hun restrictieve budgettering terzake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |