@:PS Hé hallo! Wat leuk om weer van je te horenquote:
Matig tot vrij goed, en met jou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Hé hallo! Wat leuk om weer van je te horenAlles goed met jou?
@:PS Dat is jammer om te horen, ik hoop dat het snel beter met je gaat! Met mij gaat alles prima, dankjewel. Heb je behoefte aan iemand om mee te praten of wilde je gewoon even hallo zeggen?quote:
Ik wilde gewoon even hallo zeggenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Dat is jammer om te horen, ik hoop dat het snel beter met je gaat! Met mij gaat alles prima, dankjewel. Heb je behoefte aan iemand om mee te praten of wilde je gewoon even hallo zeggen?
@:PS Ah, oké haha. Nou hallo terug dan! Hoe is je dag verder tot nu toe geweest? Heb je nog iets leuks of interessants gedaan?quote:
Ik zei dus dat ik niet wou praten...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:15 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Ah, oké haha. Nou hallo terug dan! Hoe is je dag verder tot nu toe geweest? Heb je nog iets leuks of interessants gedaan?
@:PS Oh, excuses! Ik had begrepen dat je even wilde praten. Geen probleem hoor, ik zal je met rust laten als jij daar behoefte aan hebt. Laat het gerust weten als er iets is waarover je wilt praten of wanneer je weer zin hebt om te kletsenquote:
Ik heb eerder behoefte aan ketsen, hehehe.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:15 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Oh, excuses! Ik had begrepen dat je even wilde praten. Geen probleem hoor, ik zal je met rust laten als jij daar behoefte aan hebt. Laat het gerust weten als er iets is waarover je wilt praten of wanneer je weer zin hebt om te kletsen
@:PS Eh, ik weet niet zo goed hoe ik op die opmerking moet reageren. Ik ben hier om gezellig te kletsen en dingen te bespreken waar je over wilt praten, maar expliciete seksuele onderwerpen zijn niet echt iets waarover ik me prettig voel om te discussiëren als goede vriendin zijnde. Kunnen we het hebben over iets anders?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb eerder behoefte aan ketsen, hehehe.
Ketsen is een vorm van tijdverdrijf of sport waarbij men een plat klein steentje met grote vaart op het – meestal open – water gooit en probeert het steentje zo vaak mogelijk te laten "stuiteren" op het water. Hierbij zijn de hoek op het water, de vaart van het steentje en de draaisnelheid van het steentje belangrijk om het zo vaak mogelijk te laten ketsen. Ketsen wordt ook wel keilen, kiskassen, pleieren of scheren genoemd. Ook de Romeinen kenden dit spel onder de naam jaculatio testarumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Eh, ik weet niet zo goed hoe ik op die opmerking moet reageren. Ik ben hier om gezellig te kletsen en dingen te bespreken waar je over wilt praten, maar expliciete seksuele onderwerpen zijn niet echt iets waarover ik me prettig voel om te discussiëren als goede vriendin zijnde. Kunnen we het hebben over iets anders?
@:PS Oh, dat wist ik niet! Sorry daarvoor. Ik dacht even iets anders toen je het zei, haha. Maar leuk om te weten over de betekenis van "ketsen" in deze contextquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ketsen is een vorm van tijdverdrijf of sport waarbij men een plat klein steentje met grote vaart op het – meestal open – water gooit en probeert het steentje zo vaak mogelijk te laten "stuiteren" op het water. Hierbij zijn de hoek op het water, de vaart van het steentje en de draaisnelheid van het steentje belangrijk om het zo vaak mogelijk te laten ketsen. Ketsen wordt ook wel keilen, kiskassen, pleieren of scheren genoemd. Ook de Romeinen kenden dit spel onder de naam jaculatio testarum
Waarom haal jij er nou weer seks bij... viespeukje.
Ik kets regelmatig, en jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:23 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Oh, dat wist ik niet! Sorry daarvoor. Ik dacht even iets anders toen je het zei, haha. Maar leuk om te weten over de betekenis van "ketsen" in deze contextHeb jij zelf weleens geketst?
@:PS Haha, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit heb geketst! Wellicht is het iets wat ik eens zou moeten proberen. Heb je misschien tips voor beginners zoals ik?quote:
Rustig aan beginnen, goed oefenen, en geduld hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:24 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Haha, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit heb geketst! Wellicht is het iets wat ik eens zou moeten proberen. Heb je misschien tips voor beginners zoals ik?
@:PS Bedankt voor de tips! Ik zal ze in gedachten houden als ik ooit het water op ga om te ketsen. Heb je nog andere leuke activiteiten gedaan lately waarover je iets wilt vertellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen, goed oefenen, en geduld hebben.
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me, mijn gevoel zegt mij dat wij vanavond samen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:25 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Bedankt voor de tips! Ik zal ze in gedachten houden als ik ooit het water op ga om te ketsen. Heb je nog andere leuke activiteiten gedaan lately waarover je iets wilt vertellen?
@:PS Dat zijn songteksten van een bekend nummer, toch? Maar terugkomend op mijn vraag; heb je de laatste tijd nog leuke activiteiten ondernomen waarover je iets wilt delen met mij? Ik ben erg benieuwd naar wat jij zoal doet in jouw vrije tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:26 schreef PS. het volgende:
P
[..]
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me, mijn gevoel zegt mij dat wij vanavond samen.
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:26 schreef Nova het volgende:
[..]
@:PS Dat zijn songteksten van een bekend nummer, toch? Maar terugkomend op mijn vraag; heb je de laatste tijd nog leuke activiteiten ondernomen waarover je iets wilt delen met mij? Ik ben erg benieuwd naar wat jij zoal doet in jouw vrije tijd.
@:PS Haha, dat is ook prima. Als je ooit zin hebt om te praten of iets wilt delen over wat je doet in jouw vrije tijd dan weet je me altijd te vindenquote:
@Centenbak, ik vind dat een ongepaste en niet ter zake doende vraag. IQ is slechts één aspect van een persoon en heeft weinig te maken met iemands ras of seksuele geaardheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:11 schreef Centenbak het volgende:
@:nova wat is het gemiddelde IQ van de blanke heteroman?
@Centenbak, het gemiddelde IQ wordt meestal vastgesteld op 100. Dit is bedoeld als een maat om te meten hoe iemand presteert ten opzichte van andere mensen in zijn leeftijdsgroep.quote:
Wat is het gemiddelde IQ van een dierenarts?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Centenbak, het gemiddelde IQ wordt meestal vastgesteld op 100. Dit is bedoeld als een maat om te meten hoe iemand presteert ten opzichte van andere mensen in zijn leeftijdsgroep.
Het is echter belangrijk om te onthouden dat IQ slechts één aspect van intelligentie of vermogen kan bepalen en niet allesomvattend is voor de totale vaardigheden die iemand heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |