Al veranderd, dit net als ontbijt.quote:
Zeker. Wel zonder brood. Maar met ui, ham, kaas, champignon en augurk. Beetje vet kan momenteel geen kwaad.quote:
Ik eet elke dag een ei. Meestal gekooktquote:Op zondag 18 juni 2023 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Wel zonder brood. Maar met ui, ham, kaas, champignon en augurk. Beetje vet kan momenteel geen kwaad.
Toen ik nog werkte vaak lekker koud in de pauze.quote:
Dat gaat inderdaad prima.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte vaak lekker koud in de pauze.
Je mist de zon?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:28 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind het een rare dag.
Geen idee waarom, voelt gewoon raarrrrrrr
Nou het is zo ongeveer het enige wat ik kan bedenken.quote:
Hoop ik voor jou dat er snel regen komtquote:Op zondag 18 juni 2023 12:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou het is zo ongeveer het enige wat ik kan bedenken.
Maar dan mss wel de luchtvochtigheid of zo.
Dat ik dat voel
Dat zou mijn tuintje sws wel heel fijn vinden.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop ik voor jou dat er snel regen komt
Ligt er een beetje aan waar je woont,quote:Op zondag 18 juni 2023 12:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou mijn tuintje sws wel heel fijn vinden.
Alles is gort droog.
En de sloot ( en da's een beste brede bij mij voor) zakt ook razendsnel.
Ben benieuwd of dat droog kan komen te liggen dit jaar
Best heftig voor de natuur.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je woont,
maar ja, het zou kunnen dit jaar, zoveel neerslag komt er de komende tijd niet volgens de verwachting
Yep, de natuur heeft het zwaar,quote:Op zondag 18 juni 2023 12:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Best heftig voor de natuur.
Boeren zullen ook wel veel hinder ondervinden
Ja da's ook weer zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, de natuur heeft het zwaar,
en boeren zijn hier wel deel van het probleem
Niet alleen stikstof,quote:Op zondag 18 juni 2023 12:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's ook weer zo.
Keek gisteren naar "Vroege Vogels" en ook daar was best schokkend te vernemen wat stikstof aanricht
Er zal helaas weinig op tijd veranderen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen stikstof,
maar ook het oppompen van grondwater en slootwater voor besproeiing richt grote schade aan
Wat mij betreft zitten er tussen de boeren redelijk wat terroristen op dit momentquote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er zal helaas weinig op tijd veranderen.
Er zijn best innovaties op dat gebied, maar op de een of andere manier wegen andere belangen blijkbaar zwaarder of zo .
Klop, maar ook redelijk wat die wel willen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zitten er tussen de boeren redelijk wat terroristen op dit moment
Ja, er zitten er tussenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:00 schreef drakin het volgende:
Domme mens in supermarkt laatst wil geen regen, dan kan er niet gebbqt worden.
Hoe stom kun je zijn
De regels helpen niet nee,quote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klop, maar ook redelijk wat die wel willen.
Maar regeltjes, beleid etc werken ook vaak tegen.
Het is best allemaal erg ingewikkeld geworden,
Zag gisteren (volgens mij Nieuwsuur) ook een stukje over de woningbouw.
Ook zo'n lastige
Verder onverstaanbaar, denk Drenthse toeristquote:
Ja, hoop dat de mens het tij op tijd weet te kerenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De regels helpen niet nee,
en aan de andere kant, zonder gaat de natuur echt helemaal kapot
Wat mij betreft is er maar 1 echt optie,quote:Op zondag 18 juni 2023 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, hoop dat de mens het tij op tijd weet te keren
En dat is?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er maar 1 echt optie,
zolang die niet bespreekbaar is zie ik het moeilijk in
Zo snel mogelijk minder mensen op deze planeet.quote:
Mwah, das weer te misschien.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef drakin het volgende:
Elk dorp 3 babies per jaar.
Elke stad 1 baby.
Steden zijn al belachelijk groot.
Er zijn wel heel veel vrouwen en veel willen niet eens een kind.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, das weer te misschien.
Max. 1 kind per vrouw lost het al op.
Ah ja, dat zou een heel eind op schieten.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk minder mensen op deze planeet.
En dan echt een halvering.
Met moet je al een eind kunnen komen.
Daar zit het probleem, steeds meer,quote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ja, dat zou een heel eind op schieten.
Maar het zou al heel veel schelen als we niet steeds, meer, duurder etc willen.
Zelfs dat lukt de mens (in het algemeen) niet.
Veel van de rest heeft wel veel milieuvervuilende producten waar al helemaal niets tegen gedaan wordt.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem, steeds meer,
in de 'westerse wereld' zitten we al boven ons verbruik,
in de rest niet.
Maar de rest komt nu ook op naar boven verbruik, en zoveel is er gewoon niet.
Die maken het omdat we het hier willen (voor een deel dan).quote:Op zondag 18 juni 2023 14:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Veel van de rest heeft wel veel milieuvervuilende producten waar al helemaal niets tegen gedaan wordt.
Of de westerse landen dumpen het daar
Weet ook niet wie of wat het weet te keren.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die maken het omdat we het hier willen (voor een deel dan).
En wij dumpen veel van onze zooi ook wel daar ja
net zoals Italië nu van Amsterdam nog een grotere vuilnisbelt maakt
Als de natuur het zelf doet gaat het met een klap,quote:Op zondag 18 juni 2023 14:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ook niet wie of wat het weet te keren.
Wellicht de aarde/natuur zelf.
Toch denk ik echt dat dit gaat gebeurenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als de natuur het zelf doet gaat het met een klap,
veel verdrietige mensen dan.
Soort van corona dat wel erg dodelijk is of een heel zware tsunami of aardbeving krijg je dan.
De kans wordt groter ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toch denk ik echt dat dit gaat gebeuren
Dat zag ikquote:
Vanavond ben ik voor Croatiequote:Op zondag 18 juni 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zag ik
Dat jij voor Italië bent verrast wel weer een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |