Al veranderd, dit net als ontbijt.quote:
Zeker. Wel zonder brood. Maar met ui, ham, kaas, champignon en augurk. Beetje vet kan momenteel geen kwaad.quote:
Ik eet elke dag een ei. Meestal gekooktquote:Op zondag 18 juni 2023 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Wel zonder brood. Maar met ui, ham, kaas, champignon en augurk. Beetje vet kan momenteel geen kwaad.
Toen ik nog werkte vaak lekker koud in de pauze.quote:
Dat gaat inderdaad prima.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte vaak lekker koud in de pauze.
Je mist de zon?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:28 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind het een rare dag.
Geen idee waarom, voelt gewoon raarrrrrrr
Nou het is zo ongeveer het enige wat ik kan bedenken.quote:
Hoop ik voor jou dat er snel regen komtquote:Op zondag 18 juni 2023 12:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou het is zo ongeveer het enige wat ik kan bedenken.
Maar dan mss wel de luchtvochtigheid of zo.
Dat ik dat voel
Dat zou mijn tuintje sws wel heel fijn vinden.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop ik voor jou dat er snel regen komt
Ligt er een beetje aan waar je woont,quote:Op zondag 18 juni 2023 12:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou mijn tuintje sws wel heel fijn vinden.
Alles is gort droog.
En de sloot ( en da's een beste brede bij mij voor) zakt ook razendsnel.
Ben benieuwd of dat droog kan komen te liggen dit jaar
Best heftig voor de natuur.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je woont,
maar ja, het zou kunnen dit jaar, zoveel neerslag komt er de komende tijd niet volgens de verwachting
Yep, de natuur heeft het zwaar,quote:Op zondag 18 juni 2023 12:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Best heftig voor de natuur.
Boeren zullen ook wel veel hinder ondervinden
Ja da's ook weer zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, de natuur heeft het zwaar,
en boeren zijn hier wel deel van het probleem
Niet alleen stikstof,quote:Op zondag 18 juni 2023 12:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's ook weer zo.
Keek gisteren naar "Vroege Vogels" en ook daar was best schokkend te vernemen wat stikstof aanricht
Er zal helaas weinig op tijd veranderen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alleen stikstof,
maar ook het oppompen van grondwater en slootwater voor besproeiing richt grote schade aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |