Kijk ze en slaap lekker alvast!quote:Op zondag 18 juni 2023 00:22 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, volgens mij is het gros van de 'aanwezigen' in slaap gevallen![]()
ik ga nog even een serie kijken en wens jullie een heel (on)rustige nacht, slaap lekker voor straks en tot snel
Goedes Morgens Fruitige Friendquote:
ik werd gestoord hierquote:Op zondag 18 juni 2023 00:22 schreef xsaskiax het volgende:
Maar goed, volgens mij is het gros van de 'aanwezigen' in slaap gevallen![]()
ik ga nog even een serie kijken en wens jullie een heel (on)rustige nacht, slaap lekker voor straks en tot snel
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hallo iedereen. Goh, wat een gezelligheid hiero.
HerRabbit.quote:
Lotte.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Even wennen dit hoor. Wat nieuwe namen zie ik. Die vinden mij dus ook nieuw![]()
. Ik was enkel op fora van real life soaps tot nu toe dan.
Present.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Even wennen dit hoor. Wat nieuwe namen zie ik. Die vinden mij dus ook nieuw![]()
. Ik was enkel op fora van real life soaps tot nu toe dan.
Editors.quote:
Helemaal eens.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Raven is er ook bij. I like her very much. Boerderij van Dorst. Geweldig programma.
Chips, I like it very much is het nu.....quote:Op zondag 18 juni 2023 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Raven is er ook bij. I like her very much. Boerderij van Dorst. Geweldig programma.
Pinkpop is dit weekend toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Waarom?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:47 schreef mario390 het volgende:
bijna over 8 uren luister
ik nu italodisco
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pinkpop is dit weekend toch?Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Pinkpop is dit weekend toch?Ja kopt maar het is ook veranderd van datum hoor. Het was altijd met pinksteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gay.quote:
[..]
Pinkpop is dit weekend toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schaam je nijn!! ja dat is dit weekend
The Hollywood vampires.quote:
Maar wie wil dat danquote:Op zondag 18 juni 2023 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
Raven: " Ik zeg geen nee,als iemand over me heen wil spuiten."
Was water.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
Raven: " Ik zeg geen nee,als iemand over me heen wil spuiten."
Dat kanquote:Op zondag 18 juni 2023 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat me de muziek
gefällt en vor all in
zomer
die startet nieuwquote:Op zondag 18 juni 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herkende eigelijk eerder Alice Cooper