quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is dat ik al alcohol op heb en geen zin heb om dik 2km en en dan weer terug te lopen heb. Ze draaien nu Duitse carnaval muziek al een paar nummers lang op de camping![]()
Denk het niet, voornamelijk veel Hongaren en Oostenrijkers hier.quote:
@mario390quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk het niet, voornamelijk veel Hongaren en Oostenrijkers hier.
Misschien is Mario wel hier![]()
whahahahaha ga ff vragen, staat er nergens een fiets die je kunt lenen??quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk het niet, voornamelijk veel Hongaren en Oostenrijkers hier.
Misschien is Mario wel hier![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahahaha ga ff vragen, staat er nergens een fiets die je kunt lenen??
Ik pis anders wel even een bierflesje vol en ruil dat met een dronken Hongaar tegen zijn fietsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahahaha ga ff vragen, staat er nergens een fiets die je kunt lenen??
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pis anders wel even een bierflesje vol en ruil dat met een dronken Hongaar tegen zijn fiets![]()
Kun je nog zo goed richten ja?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik pis anders wel even een bierflesje vol en ruil dat met een dronken Hongaar tegen zijn fiets![]()
Ik heb net anderhalf biertje op en ga het daarbij laten als het tweede flesje leeg is. Moet morgen weer werkenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net anderhalf biertje op en ga het daarbij laten als het tweede flesje leeg is. Moet morgen weer werken
In de buurt van een hotel in Hongarije met een fiets en welwillend om een 'flesje bier' te ruilen zijn fiets natuurlijkquote:
Kijk... jij snapt hem helemaal.... en als Mario beaamt dat hij daar is kun je mij opvegen (bij het idee alleen al ook)quote:Op zondag 18 juni 2023 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de buurt van een hotel in Hongarije met een fiets en welwillend om een 'flesje bier' te ruilen zijn fiets natuurlijk
Ik denk niet dat Mario op die camping ligt. Althans, ik heb geen enkel woord van hem ooit gehoord dat ook maar licht zou aangeven dat hij enige interesse zou hebben om op die camping te zijn nuquote:Op zondag 18 juni 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kijk... jij snapt hem helemaal.... en als Mario beaamt dat hij daar is kun je mij opvegen (bij het idee alleen al ook)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |