ik zou ff gaan kijken..... misschien is het wel vrij drinkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij zitten ze hier op een camping een behoorlijk feestje te vieren. Hoor de muziek tot in het hotel. Zit zeker 2,5km tussen
Hoi Charlotte, gezellig dat je er ook bent!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hallo iedereen. Goh, wat een gezelligheid hiero.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hallo iedereen. Goh, wat een gezelligheid hiero.
Zo lekker, je kan en mag hier over alles praten,quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Net de kwali gekeken. Hier nog meer fanatiekelingen? Hier mag je erover praten, dat is leuk.
Ah top.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef xsaskiax het volgende:
Scroll maar even terug Charlotte (vorige topic), we hebben de kwalificatie gevolgd hoor!! (inclusief de regen)
Er posten hier regelmatig een aantal F1 volgers die veel live volgen en wat meer te vertellen hebben over de sport dan in het 'eigenlijke' F1 sub forumquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Net de kwali gekeken. Hier nog meer fanatiekelingen? Hier mag je erover praten, dat is leuk.
Ik niet, maar ga je gangquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wij hebben hier gezellig zitten ouwedeuren (en ik leer veel van jou en anderen hoor Rabbit), dat is toch veel leuker dan de 'wijsneuzeriij' op een 'echt' F1 forumquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er posten hier regelmatig een aantal F1 volgers die veel live volgen en wat meer te vertellen hebben over de sport dan in het 'eigenlijke' F1 sub forum![]()
![]()
Leuk om je erbij te hebben!![]()
![]()
altijdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:41 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat nog maar even rond met![]()
en snacks, iemand trek in bitterballen??
In het f1 sub forum word vaak maar geschreeuwd wat er gezien word op tv (wat Olav Mol in mijn optiek ook deed toen hij nog verslag deed). Hier word vaak wat dieper op de materie ingegaan en dingen wat beter uitgelegd en over gediscussieerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wij hebben hier gezellig zitten ouwedeuren (en ik leer veel van jou en anderen hoor Rabbit), dat is toch veel leuker dan de 'wijsneuzeriij' op een 'echt' F1 forum
Wel zin in bitterballen, maar daar word ik dik vanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:41 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat nog maar even rond met![]()
en snacks, iemand trek in bitterballen??
dat maakt het toch juist zo leuk!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het f1 sub forum word vaak maar geschreeuwd wat er gezien word op tv (wat Olav Mol in mijn optiek ook deed toen hij nog verslag deed). Hier word vaak wat dieper op de materie ingegaan en dingen wat beter uitgelegd en over gediscussieerd.
Op het "Ferrari = god" en "Ferrari = Flop" gekkigheid tussen grey en mij na![]()
Deze niet, van die virtuele kun je je te barsten eten en je komt geen gram aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel zin in bitterballen, maar daar word ik dik van
Je hoeft niet meteen de hele schaal leeg te vreten he!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel zin in bitterballen, maar daar word ik dik van
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen de hele schaal leeg te vreten he!!
Owwww, in dat geval: bedankt!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Deze niet, van die virtuele kun je je te barsten eten en je komt geen gram aan
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owwww, in dat geval: bedankt!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is ome Henk er ook?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is dat ik al alcohol op heb en geen zin heb om dik 2km en en dan weer terug te lopen heb. Ze draaien nu Duitse carnaval muziek al een paar nummers lang op de camping![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is dat ik al alcohol op heb en geen zin heb om dik 2km en en dan weer terug te lopen heb. Ze draaien nu Duitse carnaval muziek al een paar nummers lang op de camping![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |